Citat:
Ursprungligen postat av
znorlax
Jag tror helt seriöst att Alexander Isaks spelartyp kan/kommer vara guld för detta lag. Han är sanslöst bra på att hitta ytor, förstå ytor och har lite hastighet och bra touch. Går att spela som target med.
Dortmund rapporteras fixa med lån för honom nu med så hoppas han slår igenom lite. Satan va fint det hade suttit i matcher som detta.
Det hade varit kul, vi får väl se hur det går, men John Guidetti och Keso är ju inte direkt några supersubs, Johns enda kvalité är ju typ att han springer mycket, även om en hel del löpningarna är typ fullständigt onödiga tjurrusningar. Vår bänk består av brunkare och vårt främsta anfallsvapen hittills har enligt mig varit Lustig. Flopp-Foppa är enormt uppblåst av typ alla och detta kommer antagligen bli ännu en relativt medioker turnering för honom, precis som i Frankrike, men det är svårt att ge honom underkänt då jag egentligen inte har några förväntningar på honom.
Nu framstår jag som extremt negativ, men jag tycker väl mest jag är realistisk, kredd till laget att dom faktiskt tog sig till VM dock, och det hade varit sjukt(roligt) om vi går vidare från gruppen, mot Mexiko måste vi gå för seger och det kan ju bli intressant, gäller att få rätt balans i det då Mexikos kontringsspel har sett bra ut(även om dom inte var så effektiva mot Tyskland). Bragd om vi går vidare.