En av mina bästa polare började röka i högstadiet så jag köpte av honom. Sen fortsatte jag att handla av kompisar och kompisars kompisar. Några gånger har jag köpt av totala främlingar som jag bara frågat om de säljer på stan.
Kranen skrev ett par inlägg här på FB. Jag tog kontakt och lyckades bli godkänd. Nu är jag i himmelriket! Efter alla år med Darknet kan jag äntligen ta det lite lugnt.
Kranen skrev ett par inlägg här på FB. Jag tog kontakt och lyckades bli godkänd. Nu är jag i himmelriket! Efter alla år med Darknet kan jag äntligen ta det lite lugnt.
Den turen har inte jag haft. Örebro är svårt. Polisen är dessutom väldigt på här. Hade en ett tag men wickr-konton överlåts hit och dit så det är okända varje gång 😞
Min första "kran" var en klasskompis som var från Holland. Detta var när jag gick i högstadiet och han brukade ta med sig gräs när han åkte och hälsa på sin släkt.
Kranarna efter det kom på löpande band när man träffade den ena efter den andra som också rökte.
Nu +20 år senare har man vänner över allt som röker emellanåt samt så är det en helt annan handel över internet.
Min första kran träffade jag genom en kompis på skolan. Det var en äldre kille som tidigare hade gått på samma skola. Han brukade komma ner med en sån scootermoppe efter skolan och sälja ettor eller femmor. Nu i eftertanke kanske han inte var den smartaste eller härligaste personen att vara runt. På den tiden visste man inget bättre.
Efter det har det varit lite här och var, i mina kretsar är det väldigt öppet om cannabis och även många som inte röker kan hjälpa till att hitta någon som kan luska fram något.
I min hemstad kände jag folk på gymnasiet som sålde till mig, de var relativt öppna med att röka det så jag visste vem jag skulle fråga.
Sen när jag flyttade till universitetsstad såg jag en kille röka egenrullade cigaretter på en fest så jag gick fram och småsnacka. Efter ett par minuter frågade jag om det var en speciell cigarett han sög på och han bara typ "I wish". Han gav mig nummer senare på kvällen.
När jag flyttade för att jobba så hängde jag mycket med en person som jag råkade få veta röker mängder själv. Så jag frågade om han kunde hjälpa mig så sa han att han säljer själv till typ 10 på företaget haha. Han är min huvudkontakt nu.