2006-10-04, 22:01
Medlem
TheLs avatar
Som topic säger. Hur träffade ni eran stadiga supplier och hur ser erat kontaktnät ut, menar då erat kriminella nätverk (undrar mest om era kontakter med cannabisförsäljare har lett er in på djupare vatten så att säga, om det har gjort att ni provat tyngre droger tex)?

Kanske en barndomskamrat? Syrrans pojkvän? Nå, låt höra... :P

PS: Syftet med tråden är att dela med sig av lite roliga erfarenheter men kan även fungera som tips för andra som inte vet hur de ska göra för att skapa lite kontakter?
Citera
2006-10-04, 22:03
Medlem
Bloodhounds avatar
Ehe? Är jävligt misstänksam mot denna tråd men vi får se hur den tar sig. Håll er i skinnet...

//Mod
Citera
2006-10-04, 22:13
Medlem
dumms avatar
Bra tråd!

Själv mötte jag min i gymnasiet när jag började ettan. Gick sen över till hans kompisar när han slutade sälja. Har dock alltid haft koll på vad man kan köpa av vem, har kunnat köpa de flesta droger sen jag gick i åttan-nian. Samma människor, bara att jag inte köpte det ...
De man köper alkohol av ... ptja, man får nummer av andra som fått nummer. Man frågor helt enkelt sina kompisar.

Ett säkert sätt att få langare : var vid pubbar, snacka med invandrarna som står tillsammans och snackar i en ring. Med största sannolikhet kan du hitta någon som säljer alkohol&cannabis o.s.v... =)

[edit : Till er poliser ... besvära er inte med att försöka prata med invandrarna. Vi känner lukten av snut på 250 meters avstånd, så F.U.]
Citera
2006-10-04, 22:27
Medlem
TheLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodhound
Ehe? Är jävligt misstänksam mot denna tråd men vi får se hur den tar sig. Håll er i skinnet...

//Mod

Haha, förstod nästan att folk skulle reagera så. Fick idén från Denna sida. Aja, berätta i alla fall hur ni träffade eran första/respektive nuvarande kran.

Kan berätta att jag har kommit i kontakt med flera, dom flesta riktigt korkade tyvärr. Har därför aldrig haft en riktigt stabil kran. Vilket troligtvis lett till att jag inte har kommit i kontakt med andra droger än cannabis. Så jag har inte mycket kriminella kontakter direkt, förutom fredliga, men ack så korkade (:P) cannabis försäljare.
Citera
2006-10-04, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheL
Som topic säger. Hur träffade ni eran stadiga supplier och hur ser erat kontaktnät ut, menar då erat kriminella nätverk (undrar mest om era kontakter med cannabisförsäljare har lett er in på djupare vatten så att säga, om det har gjort att ni provat tyngre droger tex)?

Kanske en barndomskamrat? Syrrans pojkvän? Nå, låt höra... :P

PS: Syftet med tråden är att dela med sig av lite roliga erfarenheter men kan även fungera som tips för andra som inte vet hur de ska göra för att skapa lite kontakter?

Ställde mig med några polare på plattan i sthlm med en stor skylt som det stog "I WANT WEED" på. Resten kan ni nog räkna ut...
Citera
2006-10-04, 22:30
Medlem
TheLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumm
Bra tråd!

Själv mötte jag min i gymnasiet när jag började ettan. Gick sen över till hans kompisar när han slutade sälja. Har dock alltid haft koll på vad man kan köpa av vem, har kunnat köpa de flesta droger sen jag gick i åttan-nian. Samma människor, bara att jag inte köpte det ...
De man köper alkohol av ... ptja, man får nummer av andra som fått nummer. Man frågor helt enkelt sina kompisar.

Ett säkert sätt att få langare : var vid pubbar, snacka med invandrarna som står tillsammans och snackar i en ring. Med största sannolikhet kan du hitta någon som säljer alkohol&cannabis o.s.v... =)

[edit : Till er poliser ... besvära er inte med att försöka prata med invandrarna. Vi känner lukten av snut på 250 meters avstånd, så F.U.]

Tack för det seriösa inlägget. Undrar om polisen verkligen övervakar detta forum så rigoröst som de flesta tror. Vad har de för nytta lixom av att läsa FAQs om droger och massa funderingar kring det. Och ibland är det någon undrar priser och så, och om man kan ta hem från andra länder o skit. Uppfattar det som ganska harmlöst.
Citera
2006-10-04, 22:46
Awaiting Email Confirmation
McPots avatar
HUmm, träffa lite folk genom polare, dom är förvisso inte stabila kranar, men säljer en 5a då och då för att vara schysst. och kommer det dunder till stan kan dom ringa upp en o fråga om man vill ha.. röker inte så förbaskat mkt så, 5-10gram kan räcka ett bra tag..

har nu i somras fått tag på en väldigt bra kran dock, som kan skaffa hemodlat gräss. väntar på samtal just nu...
Citera
2006-10-04, 23:00
Medlem
fractal inhalers avatar
SKÖÖÖÖN tråd

Min första kran hehe var trött på och hinka sprit i baren
och satt vid en Jack Vegas maskin på en sunkig förorts krog.
Bredvid mig sitter 2 mörkhyade grabbar och jag säger på
skoj: - Fattas bara en joint så vore livet perfa!

Då svarar en av grabbarna: -Hur mycke vill du ha ???

Gissa hur mycket svarta stålar som tvättas via Jack Vegas

Efter det så börja man bli lite observant på omgivningen, så jag
frågade en kompis som jag misstänkt länge att han röker på:
Jaha, vad har du rökt idag då? Han svara: Hem odlad White Widow

The rest is history, sen finns det ju platser på nätet som inte har
nämts på CB forat än, och kommer knappast göra det. Ni som vet ni vet
och ni andra, vi ses när ni hittar dit. P.E.A.C.E
Citera
2006-10-04, 23:25
Medlem
TheLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subb[a]
You'd better believe it. Flashback finns ju med i polisrapporter och allting. Vi är gräddan av organiserad kriminalitet...

Betalt för att hänga på FB... hmm, kanske ett jobb för mig... :P

Citat:
Ursprungligen postat av fractal inhaler
SKÖÖÖÖN tråd

Min första kran hehe var trött på och hinka sprit i baren
och satt vid en Jack Vegas maskin på en sunkig förorts krog.
Bredvid mig sitter 2 mörkhyade grabbar och jag säger på
skoj: - Fattas bara en joint så vore livet perfa!

Då svarar en av grabbarna: -Hur mycke vill du ha ???

Gissa hur mycket svarta stålar som tvättas via Jack Vegas

Efter det så börja man bli lite observant på omgivningen, så jag
frågade en kompis som jag misstänkt länge att han röker på:
Jaha, vad har du rökt idag då? Han svara: Hem odlad White Widow

Haha, som hämtat ur en film :P Bra tips, ska testa det nån gång :P Behöver inte nödvändigtvis vara vid en Jack Vegas maskin i nån sunkig bar dock. Kanske på bion när det är lite tyst skrika ut: "fan va gött det vore med lite brajj nu". :P
Citera
2006-10-04, 23:44
Medlem
fractal inhalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheL
Haha, som hämtat ur en film :P Bra tips, ska testa det nån gång :P Behöver inte nödvändigtvis vara vid en Jack Vegas maskin i nån sunkig bar dock. Kanske på bion när det är lite tyst skrika ut: "fan va gött det vore med lite brajj nu". :P

Nja det handlar snarare om att hitta Svenska Cannabis Odlares Riksförbund
inget som finns på google i alla fall hehe
Citera
2006-10-05, 00:39
Medlem
faggot666s avatar
inte så filmiskt glamoröst för min del. fick reda på att en av brorsan polare pundade ganska rejält. jag kontaktade denne vän, och köper nu genom honom.
Citera
2006-10-05, 12:11
Medlem
Bloodhounds avatar
Jag hade två typer av kranar. Dels dom som var som 7eleven, öppet hela dygnet samt rätt bra kvalité men dyrt som fan. Sen var det dom som var mera som näthandel, om man kollade runt lite några dar i förväg kunde man ofta styra upp nåt intressant till bra pris. Tyvärr blev det oftare 7eleven...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in