2018-06-18, 17:11
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
https://painttrains.tumblr.com/image/123629986049

Denna Zonke73? Känns som en utländsk målare, kanske italienare, tysk?? Lite tysk stil? Finns en cachad bild där det är en Zonke73 på ett franskt tåg iallfall.
Den fula jävla stilen ja. Nästan alltid rollerfärg, ofta bara en linje rollerfärg med outline. Big up att han legat i (alternativt köpt & importerat massor av sina egna gods till Sverige och nu mera är godsbaron inom handel)

Med tanke på att han plötsligen syns lite varstans, så tycker jag det känns orimligt att tro att Zonke 73 är aktivast i utlandet, gällande de svenska godsen. Då det plötsligt finns en hel del att se, lite varstans i bananrepublikens nedre del..
Senast redigerad av GoUoD 2018-06-18 kl. 17:13.
Citera
2018-06-22, 14:36
Medlem
BigFatCones avatar
I Söderort, eller i alla fall runt Årstaberg av alla jävla ställen, så ser jag Rixpund MC hela tiden. Vad fan är det för jävla riksnötter egentligen?
Citera
2018-06-23, 12:40
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
I Söderort, eller i alla fall runt Årstaberg av alla jävla ställen, så ser jag Rixpund MC hela tiden. Vad fan är det för jävla riksnötter egentligen?
Inte helt osökt ett par knarkare av stimulanten MDPV som fått för sig att reppa väst-gäng. Inget att bry sig i, rotera, rotera.
Citera
2018-06-23, 13:42
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Inte helt osökt ett par knarkare av stimulanten MDPV som fått för sig att reppa väst-gäng. Inget att bry sig i, rotera, rotera.
Jag har sett det runt Västberga och först så trodde jag ju att det var nån form av "seriöst" gäng men det är alltså bokstavligt talat några rikspundare? På skiten MDPV dessutom? Det är fan nästan så att man borde ge dom en lavett bara för det.

Nåja, tack för information.
Citera
2018-06-23, 18:49
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Jag har sett det runt Västberga och först så trodde jag ju att det var nån form av "seriöst" gäng men det är alltså bokstavligt talat några rikspundare? På skiten MDPV dessutom? Det är fan nästan så att man borde ge dom en lavett bara för det.

Nåja, tack för information.
Nej jag kan inte svara på om det är just MDPV som de kör men att döma av tagsen så innefattas känslan "väck deluxe". Eventuellt bara några bokstavskombinationer som valt att dra ihop ett crew.
Citera
2018-06-23, 19:27
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Nej jag kan inte svara på om det är just MDPV som de kör men att döma av tagsen så innefattas känslan "väck deluxe". Eventuellt bara några bokstavskombinationer som valt att dra ihop ett crew.
Jag tycker mest att dom jag har sett är... meningslösa. Bara enkla raka bokstäver. Klotter, inte ens nästan en piece. Trist. Man kan väl göra snygga saker om man bara ska tagga?

Citera
2018-06-25, 07:32
Medlem
Citat:
Jag tycker mest att dom jag har sett är... meningslösa. Bara enkla raka bokstäver. Klotter, inte ens nästan en piece. Trist. Man kan väl göra snygga saker om man bara ska tagga?

Man säger klottra
Citera
2018-06-25, 13:24
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graffidy
Man säger klottra
Jag tycker ju att "klotter" är meningslöst förstörande. Att "tagga" är i min bok att göra sin tag. Det kan man göra i form av klotter eller i form av en schysst piece i valfri storlek.
Citera
2018-07-04, 23:38
Medlem
Behöver info om ett crew i värnamo vid namn Aod
Om dom är aktiva o om någon känner till dem.
Citera
2018-07-07, 10:04
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horriblewriter
Tror dom är en one och kallar sig för wufc, sätt i Danmark också hen ligger i hårt? Nån mer info du behöver?
Ett flertal som är en? Det låter minst sagt sammansvetsat, du menar inte att det är en one? I vilket fall så begår du ett typfel då AOD är ett crew, ingen aning om de är i direkt symbios med wufc dock.
https://www.instagram.com/aod_crew/

PS: Se över din stavning
Citat:
Ursprungligen postat av LoafeRR
Behöver info om ett crew i värnamo vid namn Aod
Om dom är aktiva o om någon känner till dem.
Dem har väl kört "lite"
https://www.instagram.com/p/BjupfppHfol/?taken-by=aod_crew
Citera
2018-07-07, 19:03
Medlem
Citat:
Ett flertal som är en? Det låter minst sagt sammansvetsat, du menar inte att det är en one? I vilket fall så begår du ett typfel då AOD är ett crew, ingen aning om de är i direkt symbios med wufc dock.
https://www.instagram.com/aod_crew/

PS: Se över din stavning

Dem har väl kört "lite"
https://www.instagram.com/p/BjupfppHfol/?taken-by=aod_crew

Såg en hi my crew name is sticker med aod på och den såg relativt ny ut här i värnamo på ett ställe där man knappast går om man är på genomresa så undrade mest vilka de va då jag aldrig sett dem innan
Citera
2018-07-07, 21:52
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoafeRR
Såg en hi my crew name is sticker med aod på och den såg relativt ny ut här i värnamo på ett ställe där man knappast går om man är på genomresa så undrade mest vilka de va då jag aldrig sett dem innan
Enklast är ju att sprida kunskap om hur den går ut, känner du att du fick svar på din post? Lätt osäkert om det är bait eller inte då det inte finns beskrivning på den så kallade kvaliën.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in