2018-06-22, 17:08
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mes
Jämför man Svenska mäns sex med horor (ca 10%) med Svenska kvinnors med horkarlar (70%) så ser man klart och tydligt vilka som är värst och mest dekadenta/slampiga.

Med horkarlar menar jag män som inte bara föraktar dem i majoritet utan som själva levt ett extremt dekadent liv med massor av oskyddad sex vilket verkar vara oerhört attraktivt bland Svenskor rent generellt.

Feminister gör kanske skillnad på kvinnliga horor som tar betalt med horkarlar som ligger med gratisslampor men det gör inte jag
De som köper sex är i förkrossande majoritet män. Att ha samtyckande sex mellan två människor som inte prostituerar sig är alltså något annat för de flesta andra än kvinnohatarna på Flashback
2018-06-22, 17:17
Medlem
Mess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
De som köper sex är i förkrossande majoritet män. Att ha samtyckande sex mellan två människor som inte prostituerar sig är alltså något annat för de flesta andra än kvinnohatarna på Flashback

Ge dig nu snöflinga.

Så du menar jag är kvinnohatare för att jag anser att:

Horknullare som horknullare: Det handlar om den personen man ligger med (hur äckligt det egentligen är) och att då Svenska tjejer ligger oskyddat med utländska horkarlar (typ strandraggare, barkillar etc) är ju betydlugt äckligare än att Svenska män gör det skyddat med en hora som han betalar en slant för.

(Med det sagt försvarar jag inte prostitution i sig, men hyckleriet är så jävla tydligt).

Vad är det som är så kvinnohatiskt över det?, jag kastar skit åt båda hållen men mest där det hör hemma!.
2018-06-22, 17:45
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ge dig nu snöflinga.

Så du menar jag är kvinnohatare för att jag anser att:

Horknullare som horknullare: Det handlar om den personen man ligger med (hur äckligt det egentligen är) och att då Svenska tjejer ligger oskyddat med utländska horkarlar (typ strandraggare, barkillar etc) är ju betydlugt äckligare än att Svenska män gör det skyddat med en hora som han betalar en slant för.

(Med det sagt försvarar jag inte prostitution i sig, men hyckleriet är så jävla tydligt).

Vad är det som är så kvinnohatiskt över det?, jag kastar skit åt båda hållen men mest där det hör hemma!.
Att köpa någons samtycke för pengar är det äckliga i ekvationen.
2018-06-22, 17:47
Medlem
Citat:

Det sker hela tiden. Hur många hade samtyckt till att utföra sina arbetsuppgifter på jobbet om de ej fick betalt?

Tycker du det är äckligt kan du ju välja att inte köpa eller sälja sex. Ditt val.
2018-06-22, 17:50
Medlem
Citat:

Att det i förkrossande majoritet är män beror på att mäns efterfrågan på no-strings-attached sex är mycket större än utbudet. Medan kvinnors efterfrågan på no-strings-attached sex är mycket mindre än utbudet.
2018-06-22, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378
Att det i förkrossande majoritet är män beror på att mäns efterfrågan på no-strings-attached sex är mycket större än utbudet. Medan kvinnors efterfrågan på no-strings-attached sex är mycket mindre än utbudet.

Mja, samt att kvinnor kan få det gratis från i stort sett vem de vill förutsatt att de inte ser riktigt bedrövliga ut.
2018-06-22, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Mja, samt att kvinnor kan få det gratis från i stort sett vem de vill förutsatt att de inte ser riktigt bedrövliga ut.

Ja, jag skrev just det. De har ett utbud som är större än efterfrågan.
2018-06-22, 18:24
Medlem
Mess avatar
Citat:

Om de utför ett jobb som de gillar och mannen gillar tjejen och sexet som är skyddat, vad är äckligt i det?.

Äckligt är oskyddat sex som svenska slampor har med okända män i majoritet.

Att du tycker mäns sex är äckligt är för att du vinner på det och demoniserar mannen i samma veva.

Erkänn min fakta istället, det är ni kvinnor och Svenska uteslutande som är riktigt äckliga.

Det är inte alls konstigt att allt fler män uppmärksammat hur orimligt detta är.

Jag tror att sex med prostituerade blir jättevanligt i framtiden.

Helt naturligt, då kan hela Sveriges befolkning vältra sig i sin eftersträvade äcklighet som är helt framdriven av just kvinnors äcklighet.
2018-06-22, 18:29
Medlem
kraftfoders avatar
Har inte alla ni här i tråden funderat på följande:

-Om svenska flickor aldrig skulle "släppa till"/"sära på benen" hade vi inte varit så många svenska flashbackare här? (Såvida inte alla flashbackare då har kommit till genom våldtäkt eller provrör, vilket är osannolikt, minst sagt..)

En sak till: Utan torskar, inga horor. Jämför med knarkhandeln: Utan knarkare, inga knarklangare..
En rätt lätt sak man med några sekunders tankeverksamhet kan komma fram till.

"Supply and demand" rätt å slätt.
2018-06-22, 18:30
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Om de utför ett jobb som de gillar och mannen gillar tjejen och sexet som är skyddat, vad är äckligt i det?.

Äckligt är oskyddat sex som svenska slampor har med okända män i majoritet.

Att du tycker mäns sex är äckligt är för att du vinner på det och demoniserar mannen i samma veva.

Erkänn min fakta istället, det är ni kvinnor och Svenska uteslutande som är riktigt äckliga.

Det är inte alls konstigt att allt fler män uppmärksammat hur orimligt detta är.

Jag tror att sex med prostituerade blir jättevanligt i framtiden.

Helt naturligt, då kan hela Sveriges befolkning vältra sig i sin eftersträvade äcklighet som är helt framdriven av just kvinnors äcklighet.
Du lider av vanföreställningar om du inbillar dig att sexarbetare gillar att ligga med torskar
2018-06-22, 18:37
Medlem
Mess avatar
Citat:
Du lider av vanföreställningar om du inbillar dig att sexarbetare gillar att ligga med torskar

Om man tar i beaktande att vissa tjejer uppenbart gillat bli våldtagna så är det med största sannolikhet inga problem knulla för en slant för en ännu större del och dessutom gilla det.

Det är lika sant säga alla gillar det som att säga ingen gör det. Kolla t.e.x Babianens konto här på FB. Hon säger bara man blir knullad nog länge så kommer man som tjej 😊.

Du har feministiska vanföreställningar, jag har inga förutom att jag har svårt acceptera slampor som partners och slampor har svårt acceptera mig ( i alla fall här), för att jag tycker de är slampor så vad är problemet?.
2018-06-22, 18:42
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Om man tar i beaktande att vissa tjejer uppenbart gillat bli våldtagna så är det med största sannolikhet inga problem knulla för en slant för en ännu större del och dessutom gilla det.

Det är lika sant säga alla gillar det som att säga ingen gör det. Kolla t.e.x Babianens konto här på FB. Hon säger bara man blir knullad nog länge så kommer man som tjej 😊.

Du har feministiska vanföreställningar, jag har inga förutom att jag har svårt acceptera slampor som partners och slampor har svårt acceptera mig ( i alla fall här), för att jag tycker de är slampor så vad är problemet?.
Som sagt, vanföreställningar. Och påvisa gärna källa till påståendet att kvinnor skulle uppskatta att bli våldtagna.

Babianen är forumets utan tvekan största troll så hens uttalanden och din tilltro till dem säger en del om din förmåga till källkritik.

Jag känner personer som har sysslat med sexarbete och kan säga att de föraktar torskar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in