Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodTanke
Jag försvarar honom INTE!
Är han skyldig skall han ruttna ensam i en håla.
Jag får inte ihop indiciekedjan med dom fakta jag/vi har.
Det var sedan länge slut mellan dom. Motivet bleknar med tiden. Den aggression man känner i stunden hetta eskalerar sällan, men även det händer.
Just dörren, platsen, tidpunkten, resorna, motivet och skriken tycker jag passar dåligt med SD....
Citat:
Ursprungligen postat av
flixa81
Du är fortfarande inne på att SD och LW inte haft någon kontakt på 1,5 år?
Du skriver som att du vet det.
Ja, SD var arg på LW för 1,5 år sedan, är det helt omöjligt att han var det nu också?
Citat:
Ursprungligen postat av
flixa81
Du verkar till 100% säker på att det är slut mellan dem sedan 1,5 år tillbaka då får man lita på dina uppgifter.
Har missförstått dig ang din inställning till SD, har fått känslan av att du vill bedyra hans oskuld. Sorry! 🌸
Jag vill minnas att EnGodTanke vid nåt tillfälle sagt att SD är källan till att SD och LW inte umgås intimt längre. Sedan har EnGodTanke vid ett annat inlägg jag ifrågasatt sagt att SD och LW har träffats efter misshandeldramat för 1,5 år sen och att bildbevis finns på detta, men jag fick inget svar på vad han menade.
Att veta att SD och LW inte fortsatt träffas efter 1,5 år i hemlighet kan ju ingen utom SD veta med säkerhet eller om LW anförtrott sig till nån vän tex att de HAR fortsatt umgås då och då (som isf då skulle kunna vara underlag till polisens "svartsjukedrama")
EnGodTanke var ju väldigt tydlig med i början av sina inlägg i tråden att om DNA hittades från LW i SDs närhet så kunde detta bero på att det utbytts genom naturliga oskyldiga möten (obs, min ordformulering nu... )
Jag är ganska övertygad om att LW och SD haft en infekterad av och på-relation som ibland varit bra och ibland skit. Har man haft ett förhållande under 6 års tid bakom sin fru som en användare (mirijuri-nåting) påstod att SD och LW haft så finns nog många starka känslor inblandade. Sedan att detta eskalerat till våld är en annan femma men det är klart att SD är av intresse pga de tidigare anmälningarna. Är övertygad om att det finns vittnen i LWs närhet som berättat för polisen om incidenter som LW berättat om i förtroende som INTE anmälts men som efter sin död är betungande för SD...
Nu minns jag inte alls vad användaren heter som flera gånger i början av trådstarten hintat om att det fanns flera saker som hänt än det som anmäldes till polisen för 1,5 år sen. Vet att jag själv reagerade på det då men ville inte fråga pga jag tänkte om användaren ville utveckla så kunde hen göra det själv.