Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-20, 13:27
  #3097
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
kurar du ska du avstå ifrån alkohol i största möjliga mån oavsett on eller off cycle

Men hoppar man över tabsen på midsommar kan man väl ändå ta några fanta+vodka?
Citera
2018-06-21, 09:00
  #3098
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
kurar du ska du avstå ifrån alkohol i största möjliga mån oavsett on eller off cycle

Jag har inte för avsikt att avstå ifrån alkohol och undrar därför hur lång tid jag bör vänta efter avslutad kur.

Dagen efter? En vecka? Månad?
Citera
2018-06-21, 19:49
  #3099
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kushan
Jag har inte för avsikt att avstå ifrån alkohol och undrar därför hur lång tid jag bör vänta efter avslutad kur.

Dagen efter? En vecka? Månad?

Ja dagen efter. Om du sen har ett uppehåll med alkoholen och dianabolen så är det helt ok att dricka redan dagen efter. En redig fylla tar hårt på levern. Men super ner sig en, två ggr vecka gör ju medelsvensson. Speciellt i semestertider och midsommar.
Citera
2018-06-22, 15:46
  #3100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kushan
Jag har inte för avsikt att avstå ifrån alkohol och undrar därför hur lång tid jag bör vänta efter avslutad kur.

Dagen efter? En vecka? Månad?

du frågade hur länge du BÖR vänta och du har fått svar, vad du gör med den infon skiter jag i, svaret kvarstår

Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Ja dagen efter. Om du sen har ett uppehåll med alkoholen och dianabolen så är det helt ok att dricka redan dagen efter. En redig fylla tar hårt på levern. Men super ner sig en, två ggr vecka gör ju medelsvensson. Speciellt i semestertider och midsommar.

vem fan förhåller sig till medelsvenssons? det är väll hela grejjen med att kura att inte vara medelsvensson eller så har jag miss uppfattat detta helt
Citera
2018-06-23, 00:16
  #3101
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
du frågade hur länge du BÖR vänta och du har fått svar, vad du gör med den infon skiter jag i, svaret kvarstår



vem fan förhåller sig till medelsvenssons? det är väll hela grejjen med att kura att inte vara medelsvensson eller så har jag miss uppfattat detta helt

Menade att han kan dricka alkohol en kväll även om han dygnet innan tagit dianabol. Slutar han med dianabol och även tar ett par dagar utan alkohol efter fyllan så kommer han klara sig fint utan några problem. Levern klarar enorma fyllor om dom bara är tillfälliga och man har flera dagar innan man super igen. Som en medelsvensson gör. Super på helger och är nykter på vardagarna.

Sen jag har ALDRIG tränat för att "vara" en medelsvensson. Inte ens före AAS. Äter, sover, tränar, lever för vara annorlunda.
Citera
2019-02-26, 09:43
  #3102
Medlem
Hej,

Bästa internetshopen för dbol?
Samt finns det testosteron att ta oralt eller bara sprutor?
Citera
2019-02-26, 10:12
  #3103
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyzzz
Hej,

Bästa internetshopen för dbol?
Samt finns det testosteron att ta oralt eller bara sprutor?

Du vill inte ta testosteron oralt.
Citera
2019-02-26, 10:19
  #3104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Du vill inte ta testosteron oralt.

Varför?
Men vilken leverantör rekommenderas vid beställning av dbol?
Citera
2019-02-26, 13:11
  #3105
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyzzz
Varför?
Men vilken leverantör rekommenderas vid beställning av dbol?

Jag skulle vilja avråda från dboll överhuvudtaget. Det finns många anledningar till att inte ta sakerna oralt, en av dem är att dom är gjorda för att inte kunna brytas ner av levern (dvs dåligt för levern), en annan att det sabbar magen och en tredje är vätskeansamlingen.

Oral testo, tex undestor, innebär att du får äta sjuka mängder för att få effekt, då upptaget är kass. Typ 2-300mg per DAG.
Citera
2019-02-27, 10:19
  #3106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Jag skulle vilja avråda från dboll överhuvudtaget. Det finns många anledningar till att inte ta sakerna oralt, en av dem är att dom är gjorda för att inte kunna brytas ner av levern (dvs dåligt för levern), en annan att det sabbar magen och en tredje är vätskeansamlingen.

Oral testo, tex undestor, innebär att du får äta sjuka mängder för att få effekt, då upptaget är kass. Typ 2-300mg per DAG.

En kur med lagom dosering/längd kan väl ändå vara överkomligt? Vet folk som kört dbol och inte haft nämnvärda problem, dock väldigt bra resultat.

Jag är medveten om biverkningarna, men att injicera är inte aktuellt för mig, alldeles för riskabelt att sätta nålen fel då jag har noll kunskap när det gäller det.

Men om jag mot förmodan skall köra en dbol-kur, vad rekommenderas för längd/mg? Samt efterbehandling (nolva) längd/mg? Du får gärna svara, men efterfrågar även KarlAlfred i denna fråga, då jag följt hans tråd länge och han är svårslagen kunskapsmässigt i ämnet alltså.

Fakta om mig för att göra det lättare;
- 25år
- 180cm
- 77kg (relativt låg bf, kanske 13%.
- Lite för bra ämnesomsättning, måste grisa för att gå upp minsta lilla. Har börjat fr.o.m denna vecka att ligga på 4000kcal/dag.

Skall tillägga att ambitionen är endast att få ut så mkt massa som möjligt under kuren, styrka är bara bonus.

Styrkestats för att ge en ännu klarare bild av min nuvarande fysik;
Bänk 155kg
Böj 165kg
Mark 210kg.
Då är styrkan som sagt ganska oviktig för mig, inte lagt mkt krut på det, ville bara nämna det för att det kanske är lättare för er att avgöra lämpligt kurupplägg.

Tacksam för svar från dig, KarlAlfred och andra kunniga välkomnas också såklart.
Citera
2019-02-27, 16:13
  #3107
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyzzz
En kur med lagom dosering/längd kan väl ändå vara överkomligt? Vet folk som kört dbol och inte haft nämnvärda problem, dock väldigt bra resultat.

Jag är medveten om biverkningarna, men att injicera är inte aktuellt för mig, alldeles för riskabelt att sätta nålen fel då jag har noll kunskap när det gäller det.

Men om jag mot förmodan skall köra en dbol-kur, vad rekommenderas för längd/mg? Samt efterbehandling (nolva) längd/mg? Du får gärna svara, men efterfrågar även KarlAlfred i denna fråga, då jag följt hans tråd länge och han är svårslagen kunskapsmässigt i ämnet alltså.

Fakta om mig för att göra det lättare;
- 25år
- 180cm
- 77kg (relativt låg bf, kanske 13%.
- Lite för bra ämnesomsättning, måste grisa för att gå upp minsta lilla. Har börjat fr.o.m denna vecka att ligga på 4000kcal/dag.

Skall tillägga att ambitionen är endast att få ut så mkt massa som möjligt under kuren, styrka är bara bonus.

Styrkestats för att ge en ännu klarare bild av min nuvarande fysik;
Bänk 155kg
Böj 165kg
Mark 210kg.
Då är styrkan som sagt ganska oviktig för mig, inte lagt mkt krut på det, ville bara nämna det för att det kanske är lättare för er att avgöra lämpligt kurupplägg.

Tacksam för svar från dig, KarlAlfred och andra kunniga välkomnas också såklart.

Jag kan bara doseringarna från äldre tider när nerobol/ryssfemmor etc hade exakt dosering, och då räckte det med 15-25mg ED i 6v för att få hyfsat resultat. Hittar du rätt doserade prylar är det nog bra riktmärke.
Citera
2019-02-27, 17:00
  #3108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyzzz
En kur med lagom dosering/längd kan väl ändå vara överkomligt? Vet folk som kört dbol och inte haft nämnvärda problem, dock väldigt bra resultat.

Jag är medveten om biverkningarna, men att injicera är inte aktuellt för mig, alldeles för riskabelt att sätta nålen fel då jag har noll kunskap när det gäller det.

Men om jag mot förmodan skall köra en dbol-kur, vad rekommenderas för längd/mg? Samt efterbehandling (nolva) längd/mg? Du får gärna svara, men efterfrågar även KarlAlfred i denna fråga, då jag följt hans tråd länge och han är svårslagen kunskapsmässigt i ämnet alltså.

Fakta om mig för att göra det lättare;
- 25år
- 180cm
- 77kg (relativt låg bf, kanske 13%.
- Lite för bra ämnesomsättning, måste grisa för att gå upp minsta lilla. Har börjat fr.o.m denna vecka att ligga på 4000kcal/dag.

Skall tillägga att ambitionen är endast att få ut så mkt massa som möjligt under kuren, styrka är bara bonus.

Styrkestats för att ge en ännu klarare bild av min nuvarande fysik;
Bänk 155kg
Böj 165kg
Mark 210kg.
Då är styrkan som sagt ganska oviktig för mig, inte lagt mkt krut på det, ville bara nämna det för att det kanske är lättare för er att avgöra lämpligt kurupplägg.

Tacksam för svar från dig, KarlAlfred och andra kunniga välkomnas också såklart.
Vill bara kommentera det fetstilta: alla som injicerar hade noll kunskap innan de började. Sen lär man sig från ex tråden om stickteknik här på fb eller youtubeklipp som visar exakt hur och var man injicerar, och då är det inga konstigheter. Att sticka fel är ganska svårt så länge man följer instruktionerna någorlunda.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback