Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-31, 23:42
  #3085
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Haha, kan du utbilda mig lite då?


nej, det kommer ta dig flera månader att veta vad du håller på med och det tänker jag inte lägga ner... läs precis som alla andra och lär dig något.. just nu är din kunskap helt åt skogen
Citera
2018-06-03, 13:52
  #3086
Medlem
Går det att ta så lite som 10mg och fortfarande få effekt när man stackar med annat?
Citera
2018-06-03, 14:39
  #3087
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimmo2000
Går det att ta så lite som 10mg och fortfarande få effekt när man stackar med annat?

Absolut. Är så jag tar dianabol nuförtiden. Annars kraschar magen och man mår skit ren allmänt. 10mg till frukost ihop med testo. Bättre ligga på mindre doser och längre än högre och kortare. Så är min erfarenhet.

Dbol och testo när man inte går för högt är ju dom 2 aas som man faktiskt mår riktigt bra av.
Citera
2018-06-03, 16:04
  #3088
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Absolut. Är så jag tar dianabol nuförtiden. Annars kraschar magen och man mår skit ren allmänt. 10mg till frukost ihop med testo. Bättre ligga på mindre doser och längre än högre och kortare. Så är min erfarenhet.

Dbol och testo när man inte går för högt är ju dom 2 aas som man faktiskt mår riktigt bra av.
Min sec kur har jag små fundering på Testo 250mg E5D + dbol 20mg ED.

Har inte bestämt ifall jag ska kasta in de som blast 4v eller hur jag ska lägga upp den planen, fokus ska vara på volym den kuren.

Går du med Dbol under hela Testo kuren och har du någon uppskattning om hur mycket extra man kan hämta från att köra på båda samtidigt?
Citera
2018-06-03, 20:12
  #3089
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Min sec kur har jag små fundering på Testo 250mg E5D + dbol 20mg ED.

Har inte bestämt ifall jag ska kasta in de som blast 4v eller hur jag ska lägga upp den planen, fokus ska vara på volym den kuren.

Går du med Dbol under hela Testo kuren och har du någon uppskattning om hur mycket extra man kan hämta från att köra på båda samtidigt?

Låter som en jättebra kur. Det är 350mg testo vecka och 20mg är en lika fin dos dbol för bra resultat och samtidigt må bra.

Men nej dom perioder jag kör dbol nuförtiden är inte så långa eller så ofta som förr. Och aldrig vart en så lång dbol kur som jag legat på testo då jag aldrig gillat korta kurer. Lågdos dbol är inga problem köra 8veckor. Minns en gammal "forum kändis" som körde en 365dagars kur på dbol. 10mg och 25mg i perioder med 250mg eller 500mg testo. Har för mig det var en liten skvätt deca med i 3månader. Det var en på Gamla PB forumet och han kallades Ryssen. Man saknar dessa gubbar idag.

Idag kurar jag inte längre. Jag är på blast eller cruise på enbart testo. Men ska inte skriva att jag inte kommer lägga till någor mer för så kan det bli.

Vad någon får ut av en kur det har jag slutat gissa för det går inte att svara på faktiskt.
Citera
2018-06-13, 16:02
  #3090
Medlem
Behövs en AI typ arimidex på en dbol only kur?
Runt 20-30 mg dbol
Citera
2018-06-13, 18:59
  #3091
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovyy
Behövs en AI typ arimidex på en dbol only kur?
Runt 20-30 mg dbol
Beror på hur mycket du aromatiserar. Men det är möjligt att det behövs. Lättaste sättet att avgöra är helt enkelt blodprov.
Citera
2018-06-15, 20:43
  #3092
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Beror på hur mycket du aromatiserar. Men det är möjligt att det behövs. Lättaste sättet att avgöra är helt enkelt blodprov.

Okej!
Tänkt köra nolva som pct, rekommenderar du aromasin eller adex som eventuell AI?
Citera
2018-06-16, 12:13
  #3093
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovyy
Okej!
Tänkt köra nolva som pct, rekommenderar du aromasin eller adex som eventuell AI?
Vilket som, fördelen med arimidex är att det brukar vara lättare att införskaffa. Du kan läsa lite om skillnaderna gällande de båda preparaten, men båda duger.
Citera
2018-06-18, 11:52
  #3094
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovyy
Behövs en AI typ arimidex på en dbol only kur?
Runt 20-30 mg dbol
Hur gammal är du?
Citera
2018-06-19, 00:13
  #3095
Medlem
Hur lång tid efter avslutad kur bör man vänta med att dricka alkohol?
Citera
2018-06-19, 12:31
  #3096
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kushan
Hur lång tid efter avslutad kur bör man vänta med att dricka alkohol?


kurar du ska du avstå ifrån alkohol i största möjliga mån oavsett on eller off cycle
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback