2018-06-21, 12:22
Medlem
Oboy, oboy, oboy!

Det där eskalerade snabbt!

Alltså, bara några månader efter en rättegång om precis detta så börjar allt om igen.

Allt hoten undertecknade: "Mvh Jo*el Asp*lund".

Kimpa verkar mest reagera på att hennes mormor och morfar fått falskkonton och/eller blivit hotade
2018-06-21, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDizel
Jag hittar då varken Kimmy Viklund eller Kajsa Asplunds konton på fejjan!! Å jag tror att inte ens Tessan är så jäkla korkad i detta läge att hon gör en sån grej...
Joel har skrivit på sin insta:

joeltranarjobbarNu ha jag Terese varit tillsammans ett tag och det ha gått bara bra vi trivs tillsammans, Therese ha fått veta vad jag tycker och tänker jag ha fått positiva singnaler angående jag och Terese och negativa signaler av folk men det visste både jag och Terese men både jag och Terese kommer fullfölja allt som ha hänt hon hennes håll och jag från mitt håll men jag trivs nu med Terese och vi ha haft det bra den tiden vi är ihop nu. Om frågor kontakta mig. Jag kommer inte svara på nå frågor om det kommer under tiden jag jobba och kommer inte svara om nån jag inte känner
Kontot "Kajsa Asplund" är jag säker på ingick i förundersökningen om hoten. Det är alltså ett gammalt konto sedan innan.

Hur man undanhåller konton från de som inte följer vet jag inte men jag hittar det inte heller.
2018-06-21, 12:47
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Seriöst, Kimpas senaste screenshot med hot är helt sjukt

"Ska skära bort fittan käka upp den o ta ut hjärtat på dig kimmy mvh ......"

Vem i helvete är så sjuk att man skriver att man ska äta upp någons kissemura? herre min skapare, känns som det är taget från någon Mr.Cool låt eller något.
Det där var inte helt...friskt.
Återigenn "mvh" som avslut.
Är det hon eller någon annan?
Blir seriöst förvirrad av dessa individer.
2018-06-21, 16:31
Medlem
Det verkar ju som Malin vet en hel del ”hemligheter” om Terese med tanke på vad hon skrev i kommentarerna på Fb. Hoppas på att Malin tar sitt förnuft till fånga och berättar för polisen vad hon vet om Tereses involvering i bränderna om hon vet någonting om det. Det kan rädda liv, nästa gång Terese bestämmer sig för att göra en brasa i en fastighet kan det gå illa.
2018-06-21, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mon.amie
Det verkar ju som Malin vet en hel del ”hemligheter” om Terese med tanke på vad hon skrev i kommentarerna på Fb. Hoppas på att Malin tar sitt förnuft till fånga och berättar för polisen vad hon vet om Tereses involvering i bränderna om hon vet någonting om det. Det kan rädda liv, nästa gång Terese bestämmer sig för att göra en brasa i en fastighet kan det gå illa.

Nu har Malin gjort ett nytt inlägg på Terese FB.
Hon skriver bl a att Terese under skoltiden brände upp en "gympasal",och att hon alltid går runt med en tändare,samt att hon och Jimmy förvarade två bensindunkar i deras lägenhet.

Det här blir bara värre och värre, och hon tycks vara allvarligare störd än vad många tror.Hoppas polis och berörda myndigheter tar sitt ansvar och får stopp på henne.
Hon är en fara för både sig själv och andra.
Senast redigerad av vigusa 2018-06-21 kl. 18:39. Anledning: felskrivning
2018-06-21, 18:44
Medlem
"Vill bara att alla ska veta att på skol tiden eldade Tessan upp gympahallen på ålidhemsskolan det är därför hon är farligt när det gäller eld och alltid när vi hade kontakt gick hon alltid runt me än röd tändare och hon skyllde på att det var jimmys tändare vill ni ha upp gifter om Tessan är de bara att höra av sig till mig på pm för jag vet exakt allt om henne och vissa hemligheter hoppas bara att snuten plockar in henne för man vet ej va hon kan göra nästa gång för än gång då jag var hemma hos henne hade hon åh Jimmy två bensin dunkar även att psykot beställer saker i ens namn och försökt ta ett lån i mitt namn som nu är anmält"

Saxat från fb, Malin är arg nu.

Eller så hittar hon bara på, det är troligt det med.

Tror hon läser här inne och matar oss med info faktiskt.
2018-06-21, 19:15
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/skolbrand-i-umea-misstanks-vara-anlagd/
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=109&artikel=237928

ung Tessan 16år?
2018-06-21, 19:52
Medlem
Ojoj nu har Jimmyboy råkat ut för ett fake konto åxå...
jimmykvick med pungt och stor bokstav mitt i
2018-06-21, 19:53
Medlem
Citat:
Ojoj nu har Jimmyboy råkat ut för ett fake konto åxå...
jimmykvick med pungt och stor bokstav mitt i

Mitt i texten som "han" skriver alltså
2018-06-21, 20:00
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Mitt i texten som "han" skriver alltså

Jag ver inte vad jag ska säga! Detta är bara å jävla sjukt!
Att det fortsätter!
Senast redigerad av GalenSkåning 2018-06-21 kl. 20:03.
2018-06-21, 20:13
Medlem
GalenSkånings avatar
Jimmyboy har också gjort ett uttalande gällande detta nya jimmykvick konto

”Nu har det kommit till min kännedom att det är någon person som har gjort ett FB konto i mitt namn som skriver en massa skit det är något som jag inte tycker om så ni som har fått något från detta konto kan ni vara vänliga att ringa mig så jag får veta vad som är skrivet vore tacksam om ni kan meddela mig om detta Tack på förhand Jimmy!”
2018-06-21, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillalindasliv
https://www.expressen.se/nyheter/skolbrand-i-umea-misstanks-vara-anlagd/
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=109&artikel=237928

ung Tessan 16år?
Precis de där länkarna. Borde vara den branden. 2003. 15 år sedan. T i gymnasieåldern.

Edit: det är faktiskt två olika bränder på samma skola. Gymnastiksalen i februari och en toalett i maj. Bägge år 2003.
Senast redigerad av byggare bob 2018-06-21 kl. 20:30.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in