2018-06-18, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momma67
Han måste ha blockerat mig på insta! Hittar inte hans användare.. Hoppas jag träffar honom själv en vacker dag.. å fråga vad han gör
https://www.instagram.com/j*eltranarjobbar/

*=o
2018-06-20, 22:29
Medlem
Ännu en gång har Malin kommenterat på Tessans facebook,

"Tessan din lilla paykfall sluta gör falska konton på min mormor å morfar innan ja fucking söker upp dig du hör hemma på mental sjukhus me än tvångs tröja ja vet exakt allt om dig allt du håller på mig åh ja vet du har tre konton på Facebook lägger du inte av berätta ja allt du håller på me även din fucking hemlighet än ända fakekonto på mig eller min familj åh tro mig Tessan ja knullar sönder ditt liv 😡 alla borde fan veta vilken vidrig fitta du är åh Joel borde va än idiot som tog dig tillbaka men du ha väl hjärntvätta han me som du försökte göra me mig"

Skitarg.
2018-06-20, 23:00
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilyndra
Ännu en gång har Malin kommenterat på Tessans facebook,

"Tessan din lilla paykfall sluta gör falska konton på min mormor å morfar innan ja fucking söker upp dig du hör hemma på mental sjukhus me än tvångs tröja ja vet exakt allt om dig allt du håller på mig åh ja vet du har tre konton på Facebook lägger du inte av berätta ja allt du håller på me även din fucking hemlighet än ända fakekonto på mig eller min familj åh tro mig Tessan ja knullar sönder ditt liv 😡 alla borde fan veta vilken vidrig fitta du är åh Joel borde va än idiot som tog dig tillbaka men du ha väl hjärntvätta han me som du försökte göra me mig"

Skitarg.

Dramatik och mystik! Frågorna är några:
Vad är Tereses hemlighet?
Är Malin verkligen kapabel att ”knulla sönder” hennes liv?
Vad skulle detta knullandet innebära?
Ligger Terese verkligen bakom nya konton?

Edit: Malin har skrivit ytterligare ett meddelande på Facebook med printscreen på ett konto hon påstår vara fejk som det ska ha skrivits hot ifrån
Senast redigerad av GalenSkåning 2018-06-20 kl. 23:03.
2018-06-20, 23:04
Medlem
Hon kommenterade igen nu med screen på ett konto i Joels namn som hon påstår är nytt. Det skickas tydligen mordhot från det kontot och Malin säger det är Tessan som gjort det, hur hon nu kan vara säker på det, även om det är troligt.

Stackars Joel om det hela är igång igen.
2018-06-21, 08:56
Medlem
SmygarBerits avatar
Hehe..dags att poppa pocorn igen?
2018-06-21, 10:14
Medlem
GalenSkånings avatar
Seriöst, Kimpas senaste screenshot med hot är helt sjukt

"Ska skära bort fittan käka upp den o ta ut hjärtat på dig kimmy mvh ......"

Vem i helvete är så sjuk att man skriver att man ska äta upp någons kissemura? herre min skapare, känns som det är taget från någon Mr.Cool låt eller något.
2018-06-21, 10:23
Medlem
Jag hittar då varken Kimmy Viklund eller Kajsa Asplunds konton på fejjan!! Å jag tror att inte ens Tessan är så jäkla korkad i detta läge att hon gör en sån grej...
Joel har skrivit på sin insta:

joeltranarjobbarNu ha jag Terese varit tillsammans ett tag och det ha gått bara bra vi trivs tillsammans, Therese ha fått veta vad jag tycker och tänker jag ha fått positiva singnaler angående jag och Terese och negativa signaler av folk men det visste både jag och Terese men både jag och Terese kommer fullfölja allt som ha hänt hon hennes håll och jag från mitt håll men jag trivs nu med Terese och vi ha haft det bra den tiden vi är ihop nu. Om frågor kontakta mig. Jag kommer inte svara på nå frågor om det kommer under tiden jag jobba och kommer inte svara om nån jag inte känner
2018-06-21, 10:27
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDizel
Jag hittar då varken Kimmy Viklund eller Kajsa Asplunds konton på fejjan!! Å jag tror att inte ens Tessan är så jäkla korkad i detta läge att hon gör en sån grej...
Joel har skrivit på sin insta:

joeltranarjobbarNu ha jag Terese varit tillsammans ett tag och det ha gått bara bra vi trivs tillsammans, Therese ha fått veta vad jag tycker och tänker jag ha fått positiva singnaler angående jag och Terese och negativa signaler av folk men det visste både jag och Terese men både jag och Terese kommer fullfölja allt som ha hänt hon hennes håll och jag från mitt håll men jag trivs nu med Terese och vi ha haft det bra den tiden vi är ihop nu. Om frågor kontakta mig. Jag kommer inte svara på nå frågor om det kommer under tiden jag jobba och kommer inte svara om nån jag inte känner

Det var obegripligt. Vad skriver människan?
2018-06-21, 10:27
Medlem
SmygarBerits avatar
Garanterat Therese som trollar. Joel sa ju i rättegång samt andra vittnen att han inte skriver sådär med att glömma punkt, stor bokstav mitt i allt osv.
2018-06-21, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Garanterat Therese som trollar. Joel sa ju i rättegång samt andra vittnen att han inte skriver sådär med att glömma punkt, stor bokstav mitt i allt osv.

Nä sen brukar inte Joel skriva så mkt , har följt han ett tag på Insta (ca 6mån) och nu först när hon är i krokarna så blir det mkt mer!! Och han är faktiskt ganska duktig på att skriva glömmer nån bokstav här och där men vem gör inte det

Nån som vet om det blir nån rättegång ang mordbranden då?? Dom kan väl inte ha lagt ner allt??
2018-06-21, 10:42
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDizel
Nä sen brukar inte Joel skriva så mkt , har följt han ett tag på Insta (ca 6mån) och nu först när hon är i krokarna så blir det mkt mer!! Och han är faktiskt ganska duktig på att skriva glömmer nån bokstav här och där men vem gör inte det

Nån som vet om det blir nån rättegång ang mordbranden då?? Dom kan väl inte ha lagt ner allt??

Bevisen brann upp som de oftast brukar göra. Så åtal och rättegång verkar det inte bli även om T är huvudmisstänkt.
2018-06-21, 10:52
Medlem
Ser ju onekligen ut som att Tessan är igång igen. Malin är ju dock duktig på att göra konton hon också.

Tycker riktigt synd om Joel om Tessan ännu en gång använder sig av hans namn till dessa hot.
Kanske därför hon är med Joel, för tillgången till internet och diverse prylar är mer tillgängliga hos honom. Nu sitter hon väl dessutom på hans ip? Om det nu är Tessan dvs. Hon kanske lärde sig nåt vid förra rundan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in