Citat:
Ursprungligen postat av
DetskarsigmedIsis
Jag såg Hajen varje dag efter skolan i 1 år typ när jag var 6 år anno 1985 men inte fan beger jag mig till badhuset och försöker bita folk som simmar i bassängen. Efterblivet att ens tro sånt spelar roll i diskussionen om orsaker, alla vi har sett karatefilmer som unga och inte går vi och sparkar ned grannen så fort kärringen visar sig.
Gängkriminalitet handlar om en sak och det är saknaden av rejäla föräldrar med bra uppfattning om hur ett samhälle ser ut. Punkt.
Ja, man får ju höra hela tiden om hur invandrarna är så mycket bättre för att de respekterar de äldre bättre än oss svenskar osv osv. Används flitigt i makten korridorer för att försöka intala både sig själv och andra en taskig och skev världsbild. Endast för få sin agenda igenom och så slagkraftig som möjligt.
Dåligt av mig att sitta och peta hål på massa personers luftslott än en gång nu då men så är ju uppenbarligen inte fallet om nu deras föräldrar är såååå fina och alltid har rent mjöl i påsen ellerhur?
Nej det är synd att denna verklighet aldrig kommer ut till gemene man så de kan ges en rättvis chans att bilda sina uppfattningar och handlingar efter det. Menmen....