2018-06-21, 16:22
Medlem
Utdodochforkastads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetskarsigmedIsis
Jag såg Hajen varje dag efter skolan i 1 år typ när jag var 6 år anno 1985 men inte fan beger jag mig till badhuset och försöker bita folk som simmar i bassängen. Efterblivet att ens tro sånt spelar roll i diskussionen om orsaker, alla vi har sett karatefilmer som unga och inte går vi och sparkar ned grannen så fort kärringen visar sig.

Gängkriminalitet handlar om en sak och det är saknaden av rejäla föräldrar med bra uppfattning om hur ett samhälle ser ut. Punkt.

Ja, man får ju höra hela tiden om hur invandrarna är så mycket bättre för att de respekterar de äldre bättre än oss svenskar osv osv. Används flitigt i makten korridorer för att försöka intala både sig själv och andra en taskig och skev världsbild. Endast för få sin agenda igenom och så slagkraftig som möjligt.
Dåligt av mig att sitta och peta hål på massa personers luftslott än en gång nu då men så är ju uppenbarligen inte fallet om nu deras föräldrar är såååå fina och alltid har rent mjöl i påsen ellerhur?
Nej det är synd att denna verklighet aldrig kommer ut till gemene man så de kan ges en rättvis chans att bilda sina uppfattningar och handlingar efter det. Menmen....
Citera
2018-06-21, 17:10
Bannlyst
av de tre som är skadade så är en av dem allvarligt skadad - vem är han? sedan hur är tillståndet för de resterande två?
Citera
2018-06-21, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
av de tre som är skadade så är en av dem allvarligt skadad - vem är han? sedan hur är tillståndet för de resterande två?
Det ska enligt uppgift vara en kille kallad "Grodan".
Ni andra som tycker att jag är ot i mina andra inlägg har endast bevisat förmåga att inte tänka så speciellt mycket längre än näsan räcker. Jag är fortfarande OnT då det i allra högsta grad ifrågasätts varför det hände. Edit: Han ligger som en grönsak om inget hänt under natten.
Citera
2018-06-21, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Ar det Amir Faten Mekky som avses?

Verkar ha varit misstankt for en del avrattningar, fodd 1997, verkar bo i Danmark (Naestved).

Kommer väl att byta kontinent nu?

Media tro på hämnd nu men jag undrar om inte de som var ute efter honom försöker igen snarare än att hans grupp hämnas. Han är ju livsfarlig att leva i närheten av kulorna kan komma flygande när som helst.
Citera
2018-06-21, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Utdodochforkastad
Det ska enligt uppgift vara en kille kallad "Grodan".
Ni andra som tycker att jag är ot i mina andra inlägg har endast bevisat förmåga att inte tänka så speciellt mycket längre än näsan räcker. Jag är fortfarande OnT då det i allra högsta grad ifrågasätts varför det hände. Edit: Han ligger som en grönsak om inget hänt under natten.

vet du möjligtvis var han är skadad, ligger han i koma?
Citera
2018-06-21, 17:17
Medlem
Citat:
vet du möjligtvis var han är skadad, ligger han i koma?
Jag vet endast det jag läst av en förtroende skribent här i tråden.
Ska enligt uppgift ligga i respirator utan några tecken på liv. Antar att föräldrarna/närmast stående har som beslut om fortsatt livshjälp eller om sladden ska dras ifrån väggen.
Citera
2018-06-21, 17:19
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ska enligt uppgift ligga i respirator utan några tecken på liv. Antar att föräldrarna/närmast stående har som beslut om fortsatt livshjälp eller om sladden ska drar ifrån väggen.
Ibland håller man svårt skadade i en konstgjord koma för att dom skall kunna återhämta sig. Men hur det är i detta fallet har jag ingen aning om.
Citera
2018-06-21, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ska enligt uppgift ligga i respirator utan några tecken på liv. Antar att föräldrarna/närmast stående har som beslut om fortsatt livshjälp eller om sladden ska drar ifrån väggen.

fyfan. Måste vara riktigt hårt för föräldrarna oavsett om han var en bra eller dålig människa.
Citera
2018-06-21, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Ibland håller man svårt skadade i en konstgjord koma för att dom skall kunna återhämta sig. Men hur det är i detta fallet har jag ingen aning om.
Det har du helt rätt i. Vet inte heller vilken typ detta är, dock så lät det mer dramatiskt än så.
Citera
2018-06-21, 17:22
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Abdallah-bröderna = libaneser
Omar Kaka = palestinier
Mekky-bröderna = palestinier
Mekkawi-bröderna = irakier
Bajramaj-bröderna = albaner
Karim-bröderna = irakier
Kupa-bröderna = albaner
Masovic-bröderna = bosnier/sandzak
El-Zein = araber från Turkiet
Atto Qasim = somalier
Omar Chehade = palestinier
Ahmad-bröderna = palestinier
Zamzam = palestinier

Hong?
Citera
2018-06-21, 17:22
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Det har du helt rätt i. Vet inte heller vilken typ detta är, dock så lät det mer dramatiskt än så.
Jepp, om man skall tro vad som rapporterats av vissa i tråden så verkar killen rätt illa ute.
Citera
2018-06-21, 17:24
Medlem
Citat:
fyfan. Måste vara riktigt hårt för föräldrarna oavsett om han var en bra eller dålig människa.
Min sympati hamnar hos alla andra föräldrar som drabbats av hans, och hans vänners, tidigare gärningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in