Citat:
Ursprungligen postat av
antonerik
PK-folket är ju inte nöjda även om Trump häver beslutet. Då hamnar ju barnen i fängelse tillsammans med föräldrarna. Vilket i sin tur strider mot alla möjliga konventioner.
För en PK-människa är det omöjligt att fängsla en illegal invandrare. Ingen är illegal.
En som upprepar PK så många ggr, har redan insett hur fel ute man är.
Det finns ingen enkel utväg där Trump får rätt utan pudla helt och hållet, och detta smittat över sig på Republikaner också.
Detta gör det knappast bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ottokar
Varför ska han inte utvisa mexikanerna? De är mexikanska medborgare som olagligt vistas i USA. De behöver ta ansvar för sina barn, åka hem och göra Mexico Great Again.
Obama utvisade över två miljoner mexikaner. Trump anser även han att USA ska tillämpa sina lagar.
Ingen aning om vad du kommenterar om Mexikaner, bara antar du använde mig för sen säga din egen grej.
Jo, jag kommer ihåg hur Obama kritiserades av Republikaner för alla han utvisade.
Men nu är det bra med utvisa helt plötsligt, vilket rätt tydligt visar att man inte har någon som helst känsla för frågan.
Dock så vet vi redan att siffrorna redan är på minus och väldigt länge nu och invandringen söderifrån.
Citat:
Ursprungligen postat av
PK-befriad
Så när bruna invandrar så är de "invandrare" men när vita invandrar så är de "inkräktare". Fin antivit logik du har där PK-hjon.
Vita människor grundade USA och byggde upp civilisationen där. USA var 90% vitt på 50-talet. Det är deras nation. Nu vill folk från skithålsländer invadera, parasitera på och konsumera det som vita människor byggt upp. Jag hoppas att amerikanarna är villiga att skjuta ihjäl sådana antivita PK-hjon som dig för att försvara sitt land.
Sicka fantasier om vem som har rätt till vad.
Varför ska dom skjuta en vit person som mig för detta?
Inbilla mig att man hade nått som heter "Freedom of speech", men det gäller bara de som passar dig berättar du för oss nu.
Vart fick du den hybrisen ifrån?
Där är bara ytterligare en sketen rasse och antagligen nasse på detta.
Och vad vann Trump detta?
Kan tänka mig en del nu tar steget ifrån han, och speciellt eftersom han fr ge upp muren också, och en som Ann kan säkert göra det surt för Trump om hon anser det är skoj.
Och hon är precis lika döv som Trump.
Det är bra att man tar upp andra Amerikanska medborgares rättigheter, lik väl dessa barn som aldrig gjort nått fel.
Men förstår du är clueless, så meningslöst du komerm tillbaka och berättar att du är clueless igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
OphidianOnline
Din obildade internetkrigare.
Inte ens Trumps lagar, det är från föregående administrationen.
Han avslutade den nu.
Ja, det som han startade.