Citat:
Ursprungligen postat av
carminaburana
Ni har alla fel, denna lag har funnits sen Clintons tid, det är bara det att Trump nu verkställt den.
Man får ta det ansvar man har för något ändrats, och det har det uppenbart gjort här.
Men om du klarar av att hävda ingen förändrings skett, så lycka till med det.
Då det är nått du aldrig kommer klara av.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bacto
Det är alltid skoj med anekdotisk bevisföring - låt mig gissa: du r kommunist och du tycker det är helt ok att det finns över 2 miljoner människor i landet som hatar dig och allt vad du står för?
Detta är nått många klarar av att återge som hur man kände som barn.
Sen har vi de som inte komerm ihåg, och vi kan inte hjälpa dig med detta om du glömt av och då får du lite på andra(men det kanske du inte klarar?).
Det finns alltid människor som hatar andra, och irrelevant.
Men när ens åsikter skadar oskyldiga, då är det dax och höja rösten.
Citat:
Ursprungligen postat av
PK-befriad
Du kanske skulle tänka lite på alla de vita barn som skulle fara illa om dessa folk från skithålsländer släpptes lösa vind för våg i vita människors livsrum. Knarkförsäljning, gängbildning, mord och annat skithålsbeteende som vita människor gärna kan vara utan. Kan du tänka dig att gråta en skvätt för vita barn också?
Detta hållit på i flera hundra år, så vart existerar poängen?
Du är medveten om att hela USA är ett invandrarland och vita är inkräktaren.
Men detta faktum väljer man medvetet att glömma.
De flesta gör ingen distinktion på barn som du gör.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
De bilderna är fake men att de hålls barn inspärrade i camps på Mexico-U.S. border är sant.
Nu har Trump skrivit på en executive order att hålla familjerna tillsammans så det ska bli intressant att se hur Demokrater i USA reagerar på detta, jag tror de flesta av dem inte bryr sig ett skit om barn utan blir helt hypade av Trump-Bashing och inte kommer ge Trump någon som helst credit för beslutet som fattades idag (
NBC News)
Det finns säkert åsikter, men inte av denna kalibern där den mest ignoranta människan på jorden känner sig tvingad att ändra sig.
Kan tänka mig den avhyvlingen Trump fick av Melania var bara för mycket för han, plus att Republikaner börja vända han ryggen.
men bra att han visar sitt rätta ansikte, och skoj hur se hur kräken kryper upp ur underjorden här.
Så man vet vem dom är, och jag önskade att framtida fruar eller nuvarande får reda på detta hur illa de tycker om barn.