2018-06-20, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viktim
Så med andra ord så hade dom förmodligen inte fått sex ifall dom inte låtsades först.

Ett alternativ vore att gå till en tjej som tar betalt, men det kostar ju pengar och är dessutom olagligt.
Hur vill tjejer ha det egentligen?
Citera
2018-06-20, 17:35
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Alla killar känner väl igen sig i att efter knullet hörs ”wiip wiip wiip” stråkarna i bakgrunden och bättre fly än illa fäkta... Hon visade väl toktendenser efteråt..
Citera
2018-06-20, 17:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378
Och det var väl inte killens fel? Om jag sitter klistrad vid min mobil och väntar på att en kvinna jag är förtjust i ska skriva till mig så är det ju inte hennes fel.
Spela roll vems "fel", det är fortfarande inte ok med en relation som bara utgår från vad som passar den ena parten.
Citera
2018-06-20, 17:38
Medlem
Citat:
Man ska komma ihåg att dessa killar oftast är väldigt snygga, och därför eftertraktade. Då kan man ju fråga sig själv varför dom inte bara säger att dom vill ligga direkt. Svaret på den frågan ligger nog i att tjejer är mindre villiga än killar att ha one night stands eller är rädda för att bli stämplade som horor. Ingen kille vill ha en tjej som många andra killar redan legat med(i förhållande) och därför är dessa tjejer rädda för att deras rykte ska förstöra för dom när det kommer till att skaffa ett förhållande senare.

Så med andra ord så hade dom förmodligen inte fått sex ifall dom inte låtsades först.

Även tjejer som kan tänka sig ligga utan förhållande brukar inte bli särskilt charmade av en kille som går fram till en tjej och rakt upp och ner frågar om hon vill ligga (vilket skulle kunna utgöra trakasserier). Brukar oftast kräva att man pratar och umgås lite innan en tjej bestämmer sig för om hon vill att detta ska leda vidare till något.
Citera
2018-06-20, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
och varför är det inte möjligt tror du?

Funderat på den?

varför kan inte unga tjejer lika lätt som killar ha ons ex. VAD kan det bero på?

Det finns absolut intresse hos tjejer att ha "löst" sex bara för att de har lust med killar.
problemet är ju att detta beteende fortfarande 2018! för helvete är en större risk på alla möjliga sätt för tjejen än för killen. Så länge det är det så kommer tjejer vara mer restriktiva.
.

Okej, jättebra funderare, WOW!

Fr.o.m nu så ska jag alltid säga "Bara så du vet jag vill bara knulla och sen inte prata med dig mer", jag återkommer om nån månad eller så så får vi se.
Citera
2018-06-20, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Spela roll vems "fel", det är fortfarande inte ok med en relation som bara utgår från vad som passar den ena parten.

Tjejen och artikeln menar ju på att killen är the bad guy. Så tydligen väldigt relevant enligt dem vem som gjorde "fel".
Citera
2018-06-20, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378
Då kan du väl nöja dig med att använda den benämningen för killar som vill bli kallade det. Jag tycker inte fuckboy är gulligt.

En kille tappar intresse för en tjej. Tjejen respekterar inte detta utan blir ännu mer påflugen och kallar honom sedan fuckboy.

Tänk om en kille och tjej skriver lite på en dejtingsajt. Killen uppfattar intresse. Men tjejen tröttnar och vill inte fortsätta diskussionen då hon känner att han ej är rätt för henne. Killen svarar med att bli ännu mer efterhängsen. Vore det då lite gulligt att kalla henne för hora? Hon har ju trots allt lett honom att tro att hon var intresserad.

Fast denna story var nu inte: kille tappar intresset, han hade högst troligt inte intresse för henne från början.
om några skriver med varandra på en site, men där hon eller han sen skriver att tyvärr hen är nog inte intresserad på ett artigt och respektfullt sätt så är ju allt frid och fröjd.

Hora är benämningen på en kvinna som tar betalt för sex...eller ett nedvärderande epitet på en kvinna, för att hon är kvinna. har inget med att bete sig illa att göra.
Citera
2018-06-20, 17:54
Medlem
beyonds avatar
Vad jobbigt för dessa stackars mikrohjärnor. När man ger bort belöningen direkt bör man inte fundera på varför fuckpojkens intresse svalnar, vill man försöka bygga nåt mer av flirten ska man nog inte släppa snubben innanför trosorna det första man gör. Jakten är allt medan fångsten oftast bara är en plikt.
Citera
2018-06-20, 17:56
Medlem
Citat:
Man ska komma ihåg att dessa killar oftast är väldigt snygga, och därför eftertraktade. Då kan man ju fråga sig själv varför dom inte bara säger att dom vill ligga direkt. Svaret på den frågan ligger nog i att tjejer är mindre villiga än killar att ha one night stands eller är rädda för att bli stämplade som horor. Ingen kille vill ha en tjej som många andra killar redan legat med(i förhållande) och därför är dessa tjejer rädda för att deras rykte ska förstöra för dom när det kommer till att skaffa ett förhållande senare.

Snälla Viktim, detta är bara i din lilla värld, var den nu befinner sig. De flesta män i Sverige har överhuvudtaget inget problem med att kvinnor har sexuella erfarenheter.
Sluta blanda ihop dina egna taskiga fördomar och sexism med män generellt.
Citera
2018-06-20, 18:02
Medlem
Citat:
Snälla Viktim, detta är bara i din lilla värld, var den nu befinner sig. De flesta män i Sverige har överhuvudtaget inget problem med att kvinnor har sexuella erfarenheter.
Där kom halmgubben igen. Det är enormt stor skillnad på att ha sexuella erfarenheter med att vara känd som en hora i närområdet. Trots att svenska män har en väldigt liberal syn på kvinnors sexualitet så är knappast en tjejs tidigare sexuella erfarenheter irrelevanta ifall det rör sig om ett tvåsiffrigt antal tidigare sexpartners.
Citera
2018-06-20, 18:06
Medlem
Citat:
Där kom halmgubben igen. Det är enormt stor skillnad på att ha sexuella erfarenheter med att vara känd som en hora i närområdet. Trots att svenska män har en väldigt liberal syn på kvinnors sexualitet så är knappast en tjejs tidigare sexuella erfarenheter irrelevanta ifall det rör sig om ett tvåsiffrigt antal tidigare sexpartners.

Svenska män vill knulla svennehoror och sen gifta sig med en utländska, precis som invandrade män.
Citera
2018-06-20, 18:07
Medlem
Citat:

De har inga problem med att ligga med luder nej. Hade du tagit dig tid att lära känna män hade du insett det.

Min kille säger att han aldrig skulle bli tillsammans med min syster av den anledning att han tycker att hon "är alltför fri" för hans smak. Hon har haft 3 killar under sitt liv.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2018-06-20 kl. 18:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in