Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-06-19, 21:56
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Är ju inte så märkligt egentligen. Dom tjejerna på Tinder som ser bra ut har ju ofta någon form av tillkortakommanden eftersom de är kvar på marknaden. I det här fallet gäller det längd, men samma gäller ju morsor, smygfetton eller konstiga personligheter. Väldigt sällan jag träffar en fysiskt attraktiv tjej utan knäckebrödsansikte och utan någon form av uppenbart märkligt personlighetsdrag, men dock hände det faktiskt igår! Måste ha varit över en månad sen senast nu...

Som jag skrivit någon gång tidigare, det borde vara obligatoriskt med EN helt plain bild på Tinder man tar direkt i appen där man inte kan redigera och lägga på filter och grejer i efterhand. Hade sparat en hel del tid för alla.

Då kör dem väl bara Fat girl-angle och sminkar sönder sig ändå...
Senast redigerad av CloserToTheHeart 2018-06-19 kl. 22:02.
Citera
2018-06-19, 23:32
Medlem
Någon som ändrat plats i Tinder till St Petersburg i Ryssland? Helt galet! 100 matchningar på 1 dag och endast från modeller. Det sjuka är att de skriver till dig. Har matchar över hela världen men aldrig sett så många snygga tjejer som i St petersburg. Värt att besöka st pete bara för det. ett tips bara
Citera
2018-06-20, 00:11
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funkytoka
Någon som ändrat plats i Tinder till St Petersburg i Ryssland? Helt galet! 100 matchningar på 1 dag och endast från modeller. Det sjuka är att de skriver till dig. Har matchar över hela världen men aldrig sett så många snygga tjejer som i St petersburg. Värt att besöka st pete bara för det. ett tips bara

Nu har jag en väldigt svag referenspunkt, men hängde förut med en liten snärtig ryska (visserligen från Moskva) som sa att hon aldrig skulle använda Tinder i Ryssland på samma sätt som här. Dejtandet där går ju tillbaks 100 år i tiden, så första dejten ska typ vara med upphämtning i bil och sen gå på någon fancy restaurant. Knull på första dejten kommer inte på tal.

Sen kan ju ryskor absolut vara jäkligt fräscha och som du säger är det ju ingen hemlighet att man som svensk man står bra i kurs hos damerna. De gamla könsrollerna har ju trots allt också sin charm (är ju några i tråden som brukar belysa detta), men föredrar nog att dejta svenskor alla dagar i veckan. Kan tillägga att den ryskan jag dejtade bjöd hem mig på middag och bad mig sätta mig i soffan och vänta tills middagen stod på bordet eftersom "det var hennes roll som kvinna". Kändes verkligen helt surrealistiskt.
Citera
2018-06-20, 00:45
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Man behöver väl vara där med sin faktiska GPS position och inte ändra via tinderplus, för att erhålla "newbie algoritm boost" så du visas tidigt i flödet?

Jag blir sällan/aldrig bombad med likes när jag väljer en stad via tinderplus, men har blivit det när jag varit på besök rent fysiskt i städer jag aldrig använt tinder i förut.
Citera
2018-06-20, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
VARNING FÖR ATT KÖPA TINDER-PLUS!

Jag köpte det för en månad sedan men raderade mitt tinderkonto för några dagar sedan, men idag fick jag ett mail att det ändå har debiterats 99kr för en ny månad.

Kollar upp hur man kan avsluta detta och får fram denna info:

Öppna Google Play Butik Google Play på en mobil eller surfplatta med Android.
Tryck på menyn Meny och sedan Prenumerationer.
Tryck på prenumerationen du vill avsluta.
Tryck på Avsluta prenumerationen.
Följ anvisningarna på skärmen

Problemet är att när jag öppnar den menyn finns där inget. Och att kontakta googla verkar omöjligt, när man klickar på deras länkar att man behöver hjälp osv osv slussas man bara runt mellan olika f.a.q:s, och man kan inte kontakta dem på något sätt :/

Någon som haft samma problem? Vad göra?

Synd du inte kan läsa det finstilta.
Du kommer debiteras ytterligare några månader tills ditt abonnemang går ut.
Folk tar det "billigare" 99 alternativet utan att läsa vad det innebär.
Håll koll på när det går ut och avbryt, annars kommer du vara fast i det där 100krs abonnemanget resten av livet. Du måste avbryta det själv.
Citera
2018-06-20, 09:48
Medlem
Citat:
Nu har jag en väldigt svag referenspunkt, men hängde förut med en liten snärtig ryska (visserligen från Moskva) som sa att hon aldrig skulle använda Tinder i Ryssland på samma sätt som här. Dejtandet där går ju tillbaks 100 år i tiden, så första dejten ska typ vara med upphämtning i bil och sen gå på någon fancy restaurant. Knull på första dejten kommer inte på tal.

Sen kan ju ryskor absolut vara jäkligt fräscha och som du säger är det ju ingen hemlighet att man som svensk man står bra i kurs hos damerna. De gamla könsrollerna har ju trots allt också sin charm (är ju några i tråden som brukar belysa detta), men föredrar nog att dejta svenskor alla dagar i veckan. Kan tillägga att den ryskan jag dejtade bjöd hem mig på middag och bad mig sätta mig i soffan och vänta tills middagen stod på bordet eftersom "det var hennes roll som kvinna". Kändes verkligen helt surrealistiskt.

Haha, fan vad härligt. Hör ni T4Gay å lillfisan
Skämtåsido, fick två matchningar igår iaf en av dom är någon man skulle vilja kalla fula ord och ta rejält.
Dvs 7/10 kanske ännu mer, smaken är som baken.
Citera
2018-06-20, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
VARNING FÖR ATT KÖPA TINDER-PLUS!

Jag köpte det för en månad sedan men raderade mitt tinderkonto för några dagar sedan, men idag fick jag ett mail att det ändå har debiterats 99kr för en ny månad.

Kollar upp hur man kan avsluta detta och får fram denna info:

Öppna Google Play Butik Google Play på en mobil eller surfplatta med Android.
Tryck på menyn Meny och sedan Prenumerationer.
Tryck på prenumerationen du vill avsluta.
Tryck på Avsluta prenumerationen.
Följ anvisningarna på skärmen

Problemet är att när jag öppnar den menyn finns där inget. Och att kontakta googla verkar omöjligt, när man klickar på deras länkar att man behöver hjälp osv osv slussas man bara runt mellan olika f.a.q:s, och man kan inte kontakta dem på något sätt :/

Någon som haft samma problem? Vad göra?
Dubbelkolla att det är rätt Googlekonto som du har i telefonen, som i mailet du fick. Testa gå in på google play via webben mha samma login som mailet. Kolla också att det faktiskt dragits pengar på kontot.
Citera
2018-06-20, 09:54
Medlem
Citat:
Är du säker på att det inte är bottar? Om du är säker, vad är deras avsikter? Fixa en svensk man och komma till Sverige? Eller är de genuint intresserade av just dig, för att du är förmodat annorlunda mot den stereotypa ryske mannen?
Citera
2018-06-20, 10:25
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Dubbelkolla att det är rätt Googlekonto som du har i telefonen, som i mailet du fick. Testa gå in på google play via webben mha samma login som mailet. Kolla också att det faktiskt dragits pengar på kontot.

Har kollat det och det är rätt konto. Varit in från min PC också och det är samma sak där :/
Det har dragits, men jag har ångrat köpet, och fick svar direkt att pengarna kommer betalas tillbaka.. Men prenumerationen fortsätter dock fortfarande.
Citera
2018-06-20, 10:26
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Synd du inte kan läsa det finstilta.
Du kommer debiteras ytterligare några månader tills ditt abonnemang går ut.
Folk tar det "billigare" 99 alternativet utan att läsa vad det innebär.
Håll koll på när det går ut och avbryt, annars kommer du vara fast i det där 100krs abonnemanget resten av livet. Du måste avbryta det själv.

Har läst det finstilta.

Jag har ångrat köpet och fått tillbaka pengarna för denna månad, men prenumerationen kan inte avbrytas.
Det roliga är att i mailet jag fick det stod att jag debiterats för min prenumeration stod det att "du kan närsomhelst avsluta din prenumeration" blablabla, klicka här för mer info. men som jag tidigare nämnde så går det inte. Dålig design.
Citera
2018-06-20, 12:05
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:

Men haha förstår du inte att den typen av dejting pågår i Sverige också just nu? Det är ju just de killarna som erbjuder högklassiga välplanerade dejter du konkurrerar med.

Lite kuligt är det ju faktiskt att du klagar så mycket över dina dejter när det verkar som du gör så uselt ifrån dig. Du kan ju bättre.

Senast redigerad av Honeyvoice 2018-06-20 kl. 12:50.
Citera
2018-06-20, 12:46
Medlem
Citat:

Min absolut snyggaste kontakt just nu är en ryska (bosatt i Sverige sedan 15 år). Bisarrt snygg. Tyvärr verkar hon ganska tråkig. Hon svarar ganska fort och så men säger sällan någonting av substans och är heller inte särskilt drivande i konversationen. Då förlorar man till sist intresset hur het någon än är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in