Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-06-21, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Varför finns där tjocka tjejer på tinder?
Får de verkligen napp?

Allt som behövs linkas är detta för att svara på denna fråga.

https://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=168948903&page=1
Citera
2019-06-21, 18:57
Medlem
Citat:
Varför finns där tjocka tjejer på tinder?
Får de verkligen napp?
Varför skulle inte överviktiga kvinnor få män? Tänkt på att även operfekta män finns på dejtingsidor och att preferenser ser olika ut?
Citera
2019-06-21, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedlite95
Allt som behövs linkas är detta för att svara på denna fråga.

https://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=168948903&page=1

haha shit vad händer.
Citera
2019-06-21, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Varför skulle inte överviktiga kvinnor få män? Tänkt på att även operfekta män finns på dejtingsidor och att preferenser ser olika ut?

jo men smällfeta är ju inget man kollar efter.
man borde känna sig som en prostituerad om man nappar på sådana.
Citera
2019-06-21, 19:37
Medlem
poneratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Tack för rättelsen fast är det inte fatfishing, fast det kan kanske kallas catfishing ändå? Vad ska man kalla det för om man catfishar, bestämmer träff och inte dyker upp? Ghostfishing?

Du är ute och cyklar åter igen. Ghosting är när någon man redan har en etablerad kontakt med helt plösligt bryter all kontakt och låtsas som att du inte finns, därav ordet ghosting, du blir ett spöke. Om någon du aldrig träffat förut inte dyker upp på en dejt betyder det att hen fick kalla fötter eller fick förhinder. Du borde lära dig begreppen bättre.
Citera
2019-06-21, 19:44
Medlem
Citat:
jo men smällfeta är ju inget man kollar efter.
man borde känna sig som en prostituerad om man nappar på sådana.
Alla gillar olika. Även om du eller jag inte träffar dem med annan vikt än vår egna ungefärligen, så betyder det knappast inte att inte andra gör det eller att vissa inte är bra människor och kap för någon annan än oss.

Förstår inte alls varför det skulle vara likt prostitution?
Citera
2019-06-21, 19:54
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poneratt
Du är ute och cyklar åter igen. Ghosting är när någon man redan har en etablerad kontakt med helt plösligt bryter all kontakt och låtsas som att du inte finns, därav ordet ghosting, du blir ett spöke. Om någon du aldrig träffat förut inte dyker upp på en dejt betyder det att hen fick kalla fötter eller fick förhinder. Du borde lära dig begreppen bättre.
Man kan ha haft en viss etablerad kontakt online under ett par veckor och sedan bestämma träff och få kalla fötter alternativ skita i det = ghosting.
Citera
2019-06-21, 19:59
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Alla gillar olika.
Ja kvinnor "gillar" olika under sin livsgång.
Citat:
Även om du eller jag inte träffar dem med annan vikt än vår egna ungefärligen, så betyder det knappast inte att inte andra gör det eller att vissa inte är bra människor och kap för någon annan än oss.
Det finns outliars.

Citat:
Förstår inte alls varför det skulle vara likt prostitution?
För att sexuellt dras killar till petite kropp eller sunda kurvor. Visst händer det att killar blir tillsammans med större kvinnor för dom kan ha bra personlighet och vara lojala.... för att dom måste.
Citera
2019-06-21, 20:13
Medlem
Citat:
Ja kvinnor "gillar" olika under sin livsgång.
Det finns outliars.

För att sexuellt dras killar till petite kropp eller sunda kurvor. Visst händer det att killar blir tillsammans med större kvinnor för dom kan ha bra personlighet och vara lojala.... för att dom måste.
Men först klagar ni jämt på att man är för smal (jag var smal förr) och sedan på att tjejer är för knubbiga/stora. Tjejer är inte gjorda av modellera.

Varför sådan fascination för små kvinnor? Och varför sätter män överlag inte press på den själva?
Citera
2019-06-21, 21:42
Medlem
poneratts avatar
Citat:
Man kan ha haft en viss etablerad kontakt online under ett par veckor och sedan bestämma träff och få kalla fötter alternativ skita i det = ghosting.

Med etablerad kontakt menade jag självklart en långvarig relation, vilket förklaras under den officiella definitionen av ghosting, inte ett par veckors chatthistorik. Din egna tolkning av ghosting kan ha hur breda parametrar som helst men den förblir icke officiell. Om du börjar använda begrepp som resten av världen använder så kan du inte använda begreppet ghosting vid det angivna scenariot. Eftersom du verkar vara ivrig att använda begreppet ghosting vid ditt angivna scenario så är det fritt att göra så men i längden så kommer du bara att gynnas av en korrekt korrigering.
Citera
2019-06-21, 21:58
Medlem
Ni som går på ONS. Hur går ni tillväga på Tinder?

Tänker att det vanliga dejtandet bygger på att chatta ett tag, sedan träffas ett par gånger och så ser man vart det leder.

Just nu är jag i en period där jag mer är ute efter det flyktiga. Är det då enklare att ställa frågan direkt om personen vill träffas på ett glas exempelvis?

Har inte testat det är för ordentlig helt enkelt
Citera
2019-06-22, 08:32
Medlem
HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Jag var inne på /r/tinder igår på Reddit och någon linkade www.reddit.com/r/chadfish/

Asså fyfan det här är ju fan det roligaste jag någonsin sett.

https://i.redd.it/uvmedettfs511.jpg

https://i.redd.it/o9ts3bqxsm431.jpg

Detta är ju helt sjukt. Jag hade förstått om detta funkat på oss män med tanke på hur desperata så många är på Tinder, men på brudar???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in