2018-06-20, 12:06
Medlem
ZNUTENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
När jag gick förbi där igår (skrev här i tråden) då stod där 2 pursvenska white trash brudar på kanske 16-17 år som drack redbull och storgrät i sina mjukisbyxor. Etniskt svenska tjejer.

Det är ett icke ovanligt beteende. Massmördaren Breivik har fått mängder med brev från olika kvinnor.

Kvinnor som håller på med detta har er naiv syn på att de skall kunna förändra männen till att bli goda samhällsmedborgare, vilket naturligtvis är dömt att misslyckas.
Citera
2018-06-20, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Dom trodde kanske att det skulle skydda dom mot attacker från fientliga klaner?

Smart tänkt, inte helt otroligt att dom kan ha valt det stället av den anledningen medvetet eller undermedvetet...
Citera
2018-06-20, 12:11
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
När jag gick förbi där igår (skrev här i tråden) då stod där 2 pursvenska white trash brudar på kanske 16-17 år som drack redbull och storgrät i sina mjukisbyxor. Etniskt svenska tjejer.

Kanske bara hade varit inbjudna till gruppfest hos Afghaner strax innan och kände smärta i underliven?
Citera
2018-06-20, 12:18
Medlem
hrungnirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Märklig plats välja. Mitt emot ett polishus. Vet någon varför man valde samlas mitt emot Malmös polishus? Verkar helt ologiskt välja när yrkeskriminell.

Den valda platsen är inte så fel, lättast är att gömma sig mitt framför den som jagar en, det är där man minst anar att de ska vara ju.

Precis som att folk inte håller hastigheten på gatorna runt om Polishuset/Rättscentrum. På Östra förstadsgatan som är precis i korsningen ser man ofta blingiga Mercedes och BMW dra förbi i farter som inte motsvarar några 40km/h... så att de skulle hålla sig borta från "områden" där polisen finns är inte givet.

Hela området är fyllt av restauranger och barberare, på gatorna utanför står regelbundet flådiga bilar
Citera
2018-06-20, 12:21
Medlem
hrungnirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falafelmannen
Är det inte samma café där en anställd knivmördade sin chef för 7-8 år sedan?
Nej, det internetcaféet låg där Scandinavian Photo ligger idag. Ett stenkast bort och på andra sidan korsningen men inte samma.

Det var 2009 och han fick 12 år.
Citera
2018-06-20, 12:25
Medlem
falafelmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrungnir
Nej, det internetcaféet låg där Scandinavian Photo ligger idag. Ett stenkast bort och på andra sidan korsningen men inte samma.

Det var 2009 och han fick 12 år.

Tack för svar
Citera
2018-06-20, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av will242
Jag tror det var den yngre brodern.
Hans polare sa iallafall att han var hyfsat hederlig. Jobb och inga dommar vad de visste. Dock hängde han med sådana personer.

Det är Chadi. Bilia Jägersro.
Citera
2018-06-20, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cornelia92
Sydsvenskan;[indent]Tre döda och tre skadade efter skottlossningen vid Värnhem

TV4 sa att det är 3 av dessa 6 som attackerats som är "grovt kriminella" gangsters. Men oklart om döda tillhör dom 3 "grovt kriminella".

Två av de döda var bröder från Lindängen. Den yngre av dem var grovt kriminell, den äldre var inte det, utan var en som "hängde med". Den tredje som dog var från Holma.
En av de skadade var den 21-årige gängledaren. Han var tydligen det egentliga målet men överlevde.
Detta enligt artikel i dagens Expressen.

[/quote]Det var ju ganska mycket om att det saknas blod hos sjukvården. Gängkriminella som tar svenskarnas blod, vilket orsakar brist på blod.[/quote]

Undrar om araber har samma blodgrupp som svenskar. Tror inte det. Blodgrupper kan inte blandas.

Citat:
Ursprungligen postat av Yppsilon
Det här är definitionen av terrorism.

Det är det INTE. Detta är maffiakrig.

Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
De bägge brödernas pappa ska ha fått åka in till akuten pga hjärtstillestånd när han fick reda på att de blivit beskjutna.

Jag trodde mamman var mest illa där an. Hennes enda pojkar. Hur kunde det bli så fel för dem? Fanns det ingen under hela deras uppväxt som kunde leda in dem på bra vägar?
Senast redigerad av Catulla 2018-06-20 kl. 12:38. Anledning: Citaten blev fel
Citera
2018-06-20, 12:40
Medlem
Är det någon tidning eller användare som sammanfattat händelseförloppet? Typ en bil åker fram, någon kliver ur den, mejar ner allt som står framför honom. Känns ju som att oskyldiga kunde drabbats isf förutsett att de inte var de enda i lokalen.
Citera
2018-06-20, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smileyfaceJ
Det är Chadi. Bilia Jägersro.

https://www.bilia.se/hitta-oss/syd/jagersro-volvo/

Snabba med att blocka bort honom?
Citera
2018-06-20, 12:44
Medlem
markooz86s avatar
Försvann dom inte på en motorcykel? eller var det bil? någon som vet?
Citera
2018-06-20, 12:46
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catulla
Undrar om araber har samma blodgrupp som svenskar. Tror inte det. Blodgrupper kan inte blandas.
Blodgrupperna är desamma, men fördelningen skiljer sig mellan olika etniska grupper.

Nu vet jag inte exakt var de skjutna kommer ifrån, men vi kan ta Egypten som ett exempel.
Siffrorna anger procent.

Kod:
Blodgrupp		O	A	B	AB
-----------------------------------------------------
Egyptier		33	36	24	8
Svenskar		38	47	10	5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem