När dödförklaras den fjärde? Hoppas att respiratorerna stängs av snart och rummet han ligger i blir ledigt så systemen får nyttjas av laglydiga skattebetalare.
Jobbar inom Bilia koncernen. Vi har fått info att en av de som gick bort jobbade på bilia i malmö och att vi ska hålla en tyst minut. Har någon info om vem det var?
Otroligt pinsamt att 90% av Malmös äldre fjäskar för Mekky. Jag ser 30+ åriga ”kriminella” män gå på hans rättegångar, besöka honom i häktet, vissa har t.o.m. sjunkit så lågt som att skriva brev till honom under perioden han var häktad. Tittar vi på Om*r Gomorra och flera andras Facebook så hittar vi minst 20 personer som stolt visar upp att de tagit selfies med Amir för att kunna skörda likes på sociala medier. Amir är en shlajftorsk, att han skulle vara fri från berusningsmedel som aftonblaskan påstår är skrattretande. Han är en onormalt kortväxt spinkig inavlad arab. Hans bror är Malmös största jonkare. När han bodde här så kunde han inte ens göra sig förstådd och han rökte konstant från soluppgång till solnedgång.
Jag vill förstå varför dessa mördare glorifieras bland Malmös undre värld. Dessa är människor som sålt sina själar för pengar. De har tagit andra människoliv för att kunna lägga några tusenlappar i fickorna. Det är bokstavligen luffare. Varför tänker människor inte så långt? Titta bara på Kar*m bröderna som figurerat i mordutredningen framför europabageriet. Dessa är också kortväxta spinkiga sandnegrar. Vad som är ännu mer förvirrande är att INGEN av dom har pungkulor när de är ensamma. De kan helt enkelt inte vistas ute utan att ha andra luffare med sig.
När jag ser dessa människor så ser jag ordet pissluffare stämplat i pannan på dom. För troende människor så är dessa redan dömda till det värsta tänkbara efter detta livet. Ändå ser man brushorna kommentera ”må gud ge honom paradiset” och liknande. Hur resonerar man där? Hur kan de ens ha mage att använda ordet Gud i samband med människor som varit delaktiga i mord? Fråga Ma*sem vad den undre världen har att erbjuda. Dessa dödsmarkerade skitungar är alla nerdrogade på kokain och bensodiazepiner för att ens klara av deras mentala tillstånd efter deras handlingar.
Självklart ska alla dessa också livstidsutvisas, fråntas sina svenska medborgarskap.
Hur svårt kan det vara.
Hoppas man dokumenterar vilka det är som lägger dit blommor.
Dessa ska självklart livstidsutvisas, fråntas sina svenska medborgarskap.
När jag gick förbi där igår (skrev här i tråden) då stod där 2 pursvenska white trash brudar på kanske 16-17 år som drack redbull och storgrät i sina mjukisbyxor. Etniskt svenska tjejer.
Jobbar inom Bilia koncernen. Vi har fått info att en av de som gick bort jobbade på bilia i malmö och att vi ska hålla en tyst minut. Har någon info om vem det var?
Det är inte Omar så det bör rimligtvis vara någon av bröderna.
Den intervjuade i artikeln beskriver det framväxande klansamhället bra:
Citat:
Jag frågar John hur personer som inte är inblandade i kriminalitet ska kunna skydda sig från skottlossningar.
– Du måste ha någon bakom dig. En stor familj med brottsförflutet. I dag finns det småungar som skjuter ihjäl folk för att göra sig ett namn i den kriminella världen. Om du inte har någon familj som kan hämnas dig är du egentligen ett lättare byte, säger han.