2018-06-20, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oz123
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Låter som du har mer koll än de flesta här. Känner du dessa personer?

Då kanske GM redan har lämnat landet, när uppdraget är slutfört.

Citat:
Ursprungligen postat av MalmoPolis
Hämndaktion för:
Akram mekawi
Maysem mekawi
Dodo mekawi

Gm: en släkting från irak bagdad nått sånt

Detta stämmer.

Jag tror inte detta stämmer , då borde de bara klippt Mekky och inte missat honom. Nu var det en statement mot allihopa. En våldsvåg skulle inte bryta ut om det bara handlade om familjen Mekawi. Vilka ska ingå i den? Mamman och systern, ska farbröder från Irak komma hit varje vecka? Fb används mest av allt för att lägga ut falska spår, se bara tråden om mordet på Akram. Jag tror att det är större fiskar som simmar här men vi får väl se...

Håller med!

Jag läste igenom stora delar av FUP på mordförsöket på Maysam igår(igen) och jag tror inte Maysam har tillräckligt med muskler bakom sig. Han känns ganska ensam. Detta är för hänsynslöst i min mening.
Citera
2018-06-20, 11:27
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
När jag gick förbi där igår (skrev här i tråden) då stod där 2 pursvenska white trash brudar på kanske 16-17 år som drack redbull och storgrät i sina mjukisbyxor. Etniskt svenska tjejer.
Jisses. Förmodligen pundartjejer som nu förlorat sin kran.
Citera
2018-06-20, 11:30
Medlem
Sydsvenskan desperata för att få folk att glömma
"Malmöbetygen fortsätter uppåt"

"Fiskare fick stor haj i nätet utanför ven"
Citera
2018-06-20, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falurouge

Tycker dock Sydsvenskan har skött sig bra jämfört med exempelvis Aftonbladet. 13.00 igår(mindre än 24 timmar efter dådet) så var man tvungen att scrolla halva deras sida för att komma till nyheten.
Citera
2018-06-20, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falurouge

Jag skrev igår att jag fått tydliga indikationer på att tidningarna i detta valår ska tänka på "Svärjebilden" och framförallt Malmö (sydsvenskan) blev kallad för konspirationsteoretiker då men se på fan !
Citera
2018-06-20, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
En svensk tjej med skinn på näsan skrev nyss det här på hans Facebook sida.

Ja, det var bra. Droger är ett skit. Skapar beroende, inbrott, stölder, mord etc. etc. Du blir en zombie. Man fick en gåva att födas, vilket inte är självklart. Att ge sitt liv till en drog är som att vara död i livet.
Inte något annat beroende skapar denna mörka värld, inte ens spelberoende, sprit vad som helst
Citera
2018-06-20, 11:38
Medlem
outback4s avatar
När ska det gå in i huvudet på folk att det inte går att integrera slödder från Somalia och mena-länder i det västerländska samhället?

Män från dessa dysfunktionella länder välkomnas in till Sverige av sossarna (för det är sossarna som började släppa in skiten)
och så vips så förändras de när gränsen till Sverige passeras tror de "goda" och blir snälla som lamm och vill gå på fritidsgårdar och spela biljard och dricka saft med bulle. Lite gula och blå ballonger kanske kan hjälpa oxå.

Så tänker sossarna som är totalt utan hjärna.
Nu är jag seriöst arg "hotar" sossekäringen Katrin Stjernfeldt
Inte konstigt det ser ut som det gör i Malmö i synnerhet och i Sverige i allmänhet med personer i beslutsfattande ställning med liknande uttalanden.
Sverige,arma arma land. Bolibompa regerar. Alla får påsar.

Sparka ut sossarna all världens väg i september. Tacksamt ändå att det är sosseväljare i hög grad som stryker med. Man får vara glad för det lilla.
Citera
2018-06-20, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Det stod i aftonbladet eller expressen att det var en samlingspunkt för något av de där falangerna som finns i malmoe. De hade tidigare nån biljardhall men att det nu brukar vara ett ställe där de umgicks. Antar att ägaren eller nån som jobbar där är en vän

Märklig plats välja. Mitt emot ett polishus. Vet någon varför man valde samlas mitt emot Malmös polishus? Verkar helt ologiskt välja när yrkeskriminell.
Citera
2018-06-20, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
När jag gick förbi där igår (skrev här i tråden) då stod där 2 pursvenska white trash brudar på kanske 16-17 år som drack redbull och storgrät i sina mjukisbyxor. Etniskt svenska tjejer.

Ortenbrudar at their best… Det är väl i stort sett status i deras kretsar att känna någon som blivit fimpad som en gatuhund tyvärr. Hög ambitionsnivå...
Citera
2018-06-20, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Ja, det var bra. Droger är ett skit. Skapar beroende, inbrott, stölder, mord etc. etc. Du blir en zombie. Man fick en gåva att födas, vilket inte är självklart. Att ge sitt liv till en drog är som att vara död i livet.
Inte något annat beroende skapar denna mörka värld, inte ens spelberoende, sprit vad som helst

Jag upplever en stor förändring i attityden kring droger från den yngre generationen. Visst, vi rökte lite jazztobak då och då, men går du över en skolgård i Malmö idag så garanterar jag dig att du hittar en tom karta tramadol. Lite lättare att skjuta om man slipper ha ångest efter....
Citera
2018-06-20, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnagIT
Att gagga igenom +150 sidor med skit för att hitta något relevant är inte aktuellt om man inte är autist.

Trådstartaren skulle kunna lägga in namnen på babbarna i första inlägget.

Läs Undrande87:s inlägg, de är informativa.

Även Minay
Citera
2018-06-20, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oxen88
Jobbar inom Bilia koncernen. Vi har fått info att en av de som gick bort jobbade på bilia i malmö och att vi ska hålla en tyst minut. Har någon info om vem det var?

Jag tror det var den yngre brodern.
Hans polare sa iallafall att han var hyfsat hederlig. Jobb och inga dommar vad de visste. Dock hängde han med sådana personer.
Senast redigerad av will242 2018-06-20 kl. 11:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in