2018-06-20, 03:19
Medlem
kafus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RD-Group
Är du säker på att den första du nämner ovan är död?

Tack för din fråga! Den fick mig att göra en omprövning av mitt första påsdtående. Nu tror jag faktiskt att Malik lever!
Citera
2018-06-20, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina
Ska ha varit en drive-by-skjutning. Så för mig är det obegripligt hur någon ska ha varit ”måltavla”, för mig innebär en sådan skjutning; skada så många som möjligt. Om de skulle vilja avrätta en specifik person hade de inte gått tillväga på det här sättet.

Garanterat att de ville plocka så många som möjligt i den gruppen iaf. Och någon sålde ut dem.
Citera
2018-06-20, 03:20
Medlem
Enligt aftonbladet så verkar mekky ha varit måltavlan;

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/a2oOzE/ledaren-var-maltavla-for-gardagens-skjutning--overlevde-med-lindriga
Citera
2018-06-20, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kafu
Tack för din fråga! Den fick mig att göra en omprövning av mitt första påsdtående. Nu tror jag faktiskt att Malik lever!

Döda enligt säkra källor:

Bröderna
Chadi Abdallah
Nabil Abdallaha(han stavar sitt efternamn annorlunda jämfört med sin far och Chadi)
Bild: https://minfil.com/O3B1W8efbf/35695436_10215926863547120_4469552485312233472_n.j pg

Omar
Bild(t.v):
https://minfil.com/I2B7Wfe9b4/35645591_1059583937552986_117440675208757248_n.jpg
Citera
2018-06-20, 03:27
Medlem
ukrossos avatar
Bröderna Mekky har ju nästan gått och blivit legender i Malmötrådarna här på Flashback. Hur många mordförsök har den grisen överlevt nu, liven borde väl ta slut snart?
Citera
2018-06-20, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metoukor
har han dödat för några heggen brunt?

Helt sjukt ifall det är sant. Han förtjänar att bli förlamad från nacken ner till fötterna och utvisad från Sverige så att han inte fortsätter kosta samhället pengar.

Det är sjukt att såna här människor ska få ha rättigheter som alla andra laglydiga medborgare och få gratis vård för att sen komma ut och fortsätta bete sig som apor. De har själva inte nån hederlig partikel i kroppen men ändå ska de bråka över sin ”heder”.

Om man ska leva såhär våldsamt så med all rätt ska man bli dödad som en rabiessmittad hund, sålänge det inte skadar någon oskyldig.

Jag kan bara föreställa mig de hjärndöda individerna som kommer lägga hjärtan och ljus när M blir dödad och skriva gott om hur bra människa han var och att man alltid kunde lita på hans hjälp.
Senast redigerad av 1426 2018-06-20 kl. 04:04.
Citera
2018-06-20, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Är HA och Bandidos helt marginaliserade nu av blattegängen? De verka helt utkonkurrerade.
Kolla denna länken https://youtu.be/kgi6cx3eUQQ Om man på allvar tror att BMC eller HA är borta så förstår jag inte hur man tänker, det man ser i länken är bara en del, merparten från öst tex hade svårt att ta sig dit så det var bara ca ett 20tal på plats från Ryssland på national run 2017 och eftersom det bara i Moskva finns 10 chapter så är dom några stycken i det landet men det är ju inget EU land så dom kan inte bara åka hur som helst och samma gäller för tex asien Australien Nya Zeeland mfl USA kör ju sitt eget race idag så dom fanns inte med alls och det du ser är till 99% BMC övriga i RGF är ju inte med här och dom lär ju vara minst lika många till.
Gemensamt för samtliga i BMC/HA både äldre och yngre är att alla och då menar jag alla har omedelbar tillgång till tunga vapen och kommer att använda dom vid behov, dom har ju inte direkt lidit skada av att det krigas i våra orter utan drar full nytta av det och växer så det knakar, den gängse politiken är att låta andra stå för skjutandet i så stor utsträckning som möjligt och få myndigheternas resurser och uppmärksamhet riktad ifrån sig men vi får väl se hur det blir, kanske vill dom ha våra orter längre fram som på andra ställen i Europa eller Ryssland/Ukraina och då blir det panga av.
Citera
2018-06-20, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebigeri
Kolla denna länken https://youtu.be/kgi6cx3eUQQ Om man på allvar tror att BMC eller HA är borta så förstår jag inte hur man tänker, det man ser i länken är bara en del, merparten från öst tex hade svårt att ta sig dit så det var bara ca ett 20tal på plats från Ryssland på national run 2017 och eftersom det bara i Moskva finns 10 chapter så är dom några stycken i det landet men det är ju inget EU land så dom kan inte bara åka hur som helst och samma gäller för tex asien Australien Nya Zeeland mfl USA kör ju sitt eget race idag så dom fanns inte med alls och det du ser är till 99% BMC övriga i RGF är ju inte med här och dom lär ju vara minst lika många till.
Gemensamt för samtliga i BMC/HA både äldre och yngre är att alla och då menar jag alla har omedelbar tillgång till tunga vapen och kommer att använda dom vid behov, dom har ju inte direkt lidit skada av att det krigas i våra orter utan drar full nytta av det och växer så det knakar, den gängse politiken är att låta andra stå för skjutandet i så stor utsträckning som möjligt och få myndigheternas resurser och uppmärksamhet riktad ifrån sig men vi får väl se hur det blir, kanske vill dom ha våra orter längre fram som på andra ställen i Europa eller Ryssland/Ukraina och då blir det panga av.

Att Mc gängen blivit tillbakatryckta av förortskonstellationer är fakta, dom är inte borta eller svaga men dom har fått backa.
Citera
2018-06-20, 04:05
Medlem
kafus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
18-åringen (som benämns Malek Elm) är väldigt olik den person som på Zakarias FB-sida benämns som död...

Ja, Malek Elm lever uppenbarligen.

Jag följde ditt förslag att gå in på Zakarias FB-sida. Där visar Zakaria El Khayyati en bild på vad som bör vara den som hädangången utpekade Omar Abadi, nitton år. Han sitter till vänster i bild. Under bilden syns avskedsord på arabiska. Längst ned finns också en tydlig kondoleans på svenska från Alexandra Nordin.
Senast redigerad av kafu 2018-06-20 kl. 04:52.
Citera
2018-06-20, 04:17
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinbergbatrashaka
Du menar att du aldrig har sett en blond alban? Antingen så ser du dåligt eller så bor du mitt ute i skogen?
Du tänker på albino. Nej, det finns inga blonda albaner och inga blonda mongoler (ryssar).
Nu har det berättats vilka väldigt icke-blonda grupper vi kan anta utfört dådet. Inte någon svensk, ingen blond.
Senast redigerad av Xelious 2018-06-20 kl. 04:20.
Citera
2018-06-20, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metoukor
Att Mc gängen blivit tillbakatryckta av förortskonstellationer är fakta, dom är inte borta eller svaga men dom har fått backa.
Jo många verkar ju tycka att det känns bra att tro det, inte minst en del av dessa konstellationer du nämner som verkar tro att dom är dom enda som har fungerande pekfingrar och granater mm och som kan och vågar använda dom men visst här i vårt land håller man låg profil i den mån det går och vill man kalla det att backa så går ju det utmärkt men lyfter man blicken lite utanför vår lilla ankdamm ser man att det finns en tanke med detta.
Konstellationerna du talar om tar ju strid för sitt i sina områden och visst har klubbarna i vårt land stresstestat detta lite dom senaste 10-15 åren och kommit fram till att det kostar mer än det smakar att kriga i dagsläget bla därför att ett krig här lätt får ringar på vattnet i övriga EU via släktskap osv och skulle störa BMC/HA ekonomiska intressen på internationell nivå, det ser ju lite annorlunda ut på andra ställen i EU eller Rysslan balt länderna osv där man kontrollerar många orter och städer men den som lever får se, skulle av någon anledning folk från orten ha ihjäl folk från BMC/HA eller RG/RW så lär vi få veta om dom backar, har lite svårt att tro det dock.
Citera
2018-06-20, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Låter som du har mer koll än de flesta här. Känner du dessa personer?

Då kanske GM redan har lämnat landet, när uppdraget är slutfört.

Citat:
Ursprungligen postat av MalmoPolis
Hämndaktion för:
Akram mekawi
Maysem mekawi
Dodo mekawi

Gm: en släkting från irak bagdad nått sånt

Detta stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto