2016-05-26, 23:35
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r4ll3
Hur lång tid tog det? Jag tycker inte jag sover dåligt längre men det ligger så många faktorer i det där för mig.

Ett bra tag. Men aganda är chill på någe vis.

Kanske flera veckor. Sen boom sov som en sten.
Citera
2016-05-27, 15:33
  #14
Medlem
r4ll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConGOAT
Ett bra tag. Men aganda är chill på någe vis.

Kanske flera veckor. Sen boom sov som en sten.

Intressant! Får man fråga hur du doserar och vilket extrakt du har? Morgon och kväll?
Citera
2016-05-27, 20:38
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r4ll3
Intressant! Får man fråga hur du doserar och vilket extrakt du har? Morgon och kväll?

http://foodin.fi/foodin-ashwagandha-luomu-raaka-100g.html

De där kör jag på. 1tsk. 2 tsk blir jag "hypnotic". är precis som brännvin. Man klarar sig på 1 kvarting men man skulle gärna ta en till även om de bara förstör allt.

Tar ofta em. Middags tid någon gång.
Citera
2016-06-08, 11:24
  #16
Medlem
Finns det olika typer av ashwagandha? Vilket rekommenderar ni? Tänkte beställa hem idag.
Citera
2016-06-08, 15:31
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snaeckan
Finns det olika typer av ashwagandha? Vilket rekommenderar ni? Tänkte beställa hem idag.

Ksm66 har jag hört
Citera
2017-01-17, 00:09
  #18
Medlem
JustZlatans avatar
Jag har ätit ashwagandha i några dagar och nu har jag fått röda utslag på kroppen. Vet dock inte om det beror på det eller något annat jag har ätit. Men när jag sökte på nätet finns det en del som har fått skin rash av ashwagandha.
Citera
2018-01-04, 17:58
  #19
Medlem
Emolls avatar
Tror ni det är en fara om man tar 2x 400mg per dag? Burken jag beställda vara från svensk hälsokost.
Citera
2018-01-05, 08:09
  #20
Medlem
Dub1Downs avatar
400mg? Är det något extrakt eller rent ash pulver? Låter ganska litet. Jag har cappat mitt pulver för att slippa den mindre trevliga smaken och tar 2gram per tillfälle.
Citera
2018-06-19, 21:28
  #21
Medlem
Luness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r4ll3
Intressant! Får man fråga hur du doserar och vilket extrakt du har? Morgon och kväll?
Bumpar tråden lite

Tar du fortfarande ksm-66? Har för mig jag läst att man ska cykla ashwagandha, dvs göra uppehåll med jämna mellanrum, typ 2 veckor på en vecka av osv. Gjorde du så?

Söker så mkt info som möjligt.
Citera
2018-07-14, 14:16
  #22
Medlem
Intressant tråd. Någon som känt att träningen blivit bättre eller är det bara sömnen som förändrats?
Citera
2018-07-17, 19:18
  #23
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConGOAT
Ksm66 har jag hört
Japp, KSM66 eller Sensoril är att rekommendera för bäst effekt.
Citera
2018-07-17, 19:21
  #24
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Operator-abroad
Intressant tråd. Någon som känt att träningen blivit bättre eller är det bara sömnen som förändrats?
Jag är en av dom som får insomnia om jag tar försent på kvällen.
Många säger att man får en lugnande effekt, för mig är det motsatsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in