Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Leksaksmur. Vad pratar du om? Trump har aldrig sagt att han skall bygga en leksaksmur. Han vill bygga en mur som håller både knark och kreti med pleti utanför USA.
Kalla det vad du vill men tåget beter sig vid destination ganska mycket som att dom är ute på ett korståg.
Vad snackar du om? Det enda man kan förstå här är att du menar att man skall spruta tårgas på barn och du vill få det till att Trump gör det. Men samtidigt så frågar du mig hur han gör det? Det blir du nog tvungen att fråga vänstern om som jag antar har hittat på lögnerna. Jösses...mycket skall man höra innan öronen trillar av. Nu sprutar Trump tårgas på barn.
Vänstern vet inga gränser (pun intended) i sin önskan att låta Mexico skölja över USA med knark för att slå ut den vita mannen. Lite som när muslimerna hittar på att judar i Israel rövar bot muslimbarn och sen äter dom. Så springer uppenbarligen Trump omkring med tårgas och sprutar på mexikanska små barn. Så jävla dumt. Tror du verkligen på sånt här?
Det är ju just detta som är så sjukt. Alla överklagar Trump och många i makten sätter käppar i hjulen. Om Trump fick som han ville så skulle detta upphöra samma dag. Ungar och kriminella föräldrar skulle köras hem samma dag. Allt ansvar ligger alltså på den vänsterinriktade knarklobbyn med en sjuk agenda. Att vita amerikaner skall knarkas ner.
En mur håller aldrig drogerna borta, är du såpass korkad och tro detta?
Man klarar inte ens hålla de bevakade övergångarna fria från droger.
Ja, leksaks mur är enda som återstår och han har råd med, men vad ska en sådan göra?
Saudiarabien dom kan bygga en mur, men det kostar.
Men kanske han kan fråga Mexiko om de vill betala en mur ROFL
Vadå kalla vad jag vill, det du säger är ju fel.
Dock att du som rasse plockat ut en detalj som passar dig, men de skulle aldrig ens funderat på Sverige om det inte vore för ett krig.
Sen tycker jag inte det är bra heller, men av rätt anledningar and patetiska rasse anledningar.
WoW, där la du orden i mun på mig, frågan kvarstår:
Hur stoppar Trump tårgas genom att skilja föräldrar med barn sa du?
Skulle det vara bättre och låsa in dom än tårgas?
Vet inte om överklaga med Trump, han gör nästan inget så inte mycket att överklaga från början.
Dock en del ad hominems om vänstern, som jag bara antar är alla som är vänster om dig, dvs du inte har en aning i vad vänster är verkar det som.
Citat:
Ursprungligen postat av
Antivalent
Du verkar tro att Trump har 100% diktatorisk makt över USA. Det är fel. Trump kan inte bara lyfta en lur och ändra en lag.
Dessa center har förmodligen bättre standard än skolor och hem som barnen kommer från, så att det ska handla om tortyr är vansinnigt. Att det är amerikansk propaganda på väggarna ser jag inte som ett problem.
Annsvaret har flyttats från de kriminella (ja, att uppehålla sig olagligt gör en till kriminell) föräldrarna till delstaten och därför ser det ut som en statlig inrättning (för att det är det).
Gråter du över dessa barn borde du vilja stärka gränsskyddet, det finns massor av legala sätt att ta sig över gränser vilket underlättar för alla parter.
Han har kapat partiet och tagit republikanska partiet som gisslan.
Det är inte bra i ett tvåpartisystem, det blir rätt konstigt då.