Vilken radda med inlägg att ta sig igenom efter helgen, tog nästan en hel arbetsdag..!
--
En fråga till alla tråddeltagare: Hur gamla bilder tycker ni är rimligt att ha? I regel vill man ju ha så nya som möjligt, för att undvika ev besvikelser vid träff, men man vill ju också ha så bra som möjligt, och det är inte alltid det är samma sak så att säga.
Jag har en gammal trotjänare från sommaren 2015, som jag oftast haft som #1, testade nu på Photofeeler och ligger på 94% attractive (med preliminära 26 votes från Age ≤ 34 Females). Räknar på att ändå ligga på > 90% med lite fler votes när de kommer. Så denna vill jag ju behålla.
Är det skillnad på könen tycker ni, eller mer individuellt, om man blir bättre eller sämre med åren?
Kan man rättfärdiga en gammal bild med flera andra nyare bilder? Mina övriga är de flesta ca 1 år gamla.
Citat:
Det är sånt som händer alla, när man råkar matcha med någon som inte riktigt hade samma uppsåt eller gjorde samma välgrundade val vid swipe, men låter sig glida med i utbjudandet, då det är bekvämt. Sen får de kalla fötter när det kommer till kritan. Bättre när de äger sina misstag direkt. Problemet blir ju att man gärna försöker kompensera för dessa inställda och går på för hårt på sina alternativ, frågar lite för tidigt innan de är "mogna" så att säga, vilket ofta kan resultera i en ond kallafötter-spiral.Segt att hon ställde in, det är ju inte helt ovanligt att det känns som en ihopdiktad historia när de gör det. Jag hade en spree rätt nyligen där typ fyra dejter i rad ställde in. Då blev jag rätt nedbruten av beteendet till sist, haha. Men efter det så har ingen gjort det, alla kom på en gång bara.
--
En fråga till alla tråddeltagare: Hur gamla bilder tycker ni är rimligt att ha? I regel vill man ju ha så nya som möjligt, för att undvika ev besvikelser vid träff, men man vill ju också ha så bra som möjligt, och det är inte alltid det är samma sak så att säga.
Jag har en gammal trotjänare från sommaren 2015, som jag oftast haft som #1, testade nu på Photofeeler och ligger på 94% attractive (med preliminära 26 votes från Age ≤ 34 Females). Räknar på att ändå ligga på > 90% med lite fler votes när de kommer. Så denna vill jag ju behålla.
Är det skillnad på könen tycker ni, eller mer individuellt, om man blir bättre eller sämre med åren?
Kan man rättfärdiga en gammal bild med flera andra nyare bilder? Mina övriga är de flesta ca 1 år gamla.