Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
En annan skulle på dejt ikväll men hon var tvungen att ställa in för någon tjejkompis behövde hjälp akut med sin unge, öhh..Ja, vi säger väl så eller?

Ni talar om längd och jag talar om utländskor. IGEN en utländska som vill ses. Svenskorna lyser med sin frånvaro.
Har väl snart dejtat hela kontinenten

Jaså? Intressant! Jag har träffat en svart tjej (som var sinnessjukt efterbliven, värsta PK-freaket) och asiatiskan som ni redan känner till men i övrigt har det varit svenskor.
Segt att hon ställde in, det är ju inte helt ovanligt att det känns som en ihopdiktad historia när de gör det. Jag hade en spree rätt nyligen där typ fyra dejter i rad ställde in. Då blev jag rätt nedbruten av beteendet till sist, haha. Men efter det så har ingen gjort det, alla kom på en gång bara.
Citat:
Ursprungligen postat av
Malken1
Äsch då, baserat på dina matchningar så är du bra mycket snyggare än mig.
Dock väldigt skönt gällande längden, som du sa så slipper man tänka på ''hur lång kan denna tjejen tänkas vara?''. Däremot så undviker jag alltid tjejer som skriver typ såhär i sin profil: ''Alla killar under 180 kan swajpa vänster''. Tycker av någon anledning att det är väldigt oattraktivt med sånna typer...
Självklart. Såna tjejer ska man inte beblanda sig med. Riktigt oempatiskt beteende att skriva så. Det är fan inte många killar som hade kunnat med att lista krav på det viset. "Du ska ha x stora bröst, y i waist-to-hip-ratio" och så vidare. Nog trevligt. Människor har nog med komplex över sitt utseende som det är, varför göra det ännu värre?
Citat:
Ursprungligen postat av
fabula
Är ju inte så märkligt egentligen. Dom tjejerna på Tinder som ser bra ut har ju ofta någon form av tillkortakommanden eftersom de är kvar på marknaden. I det här fallet gäller det längd, men samma gäller ju morsor, smygfetton eller konstiga personligheter. Väldigt sällan jag träffar en fysiskt attraktiv tjej utan knäckebrödsansikte och utan någon form av uppenbart märkligt personlighetsdrag, men dock hände det faktiskt igår! Måste ha varit över en månad sen senast nu...
Som jag skrivit någon gång tidigare, det borde vara obligatoriskt med EN helt plain bild på Tinder man tar direkt i appen där man inte kan redigera och lägga på filter och grejer i efterhand. Hade sparat en hel del tid för alla.
Men det känns ju som att i princip alla hänger på Tinder när de är singel, och runt så där 23 års ålder är det ändå många som är det tänker jag. När man kommer upp i 30+ kan jag mer förstå resonemanget. Lustigt i alla fall att just jag får massa långa dejter för min bror går nästan aldrig på dejt med tjejer som är över typ 170 cm. Men han har å andra sidan andra estetiska preferenser, det kanske handlar om att jag visar mer intresse för de längre tjejerna också.
Jaså, hur var dejten igår?
Men vadå, de flesta killar har väl inte filter och sånt på sina bilder? Bara tjejer som sysslar med sånt, eller?