Citat:
Ursprungligen postat av
Fomalhaut
Alltså man gallrar ju bort mammor innan man vet om man har kemi. Vilket är ett rationellt beteende med tanke på att det finns gott om tjejer utan barn och det inte är större sannolikhet att man ska klicka med nån för att hon är förälder. Om man däremot ses och faller för någon innan man vet om att hon har barn så kan det kanske vara en annan sak.
Fast i mitt fall känns det som sagt viktigt att jag potentiellt är den förste och ende hon delar upplevelsen – att bilda familj – med. Jag är perfektionistiskt lagd helt enkelt.
Håller med. Finns dessvärre inte ens sportmössa jag ens kommer ge en morsa chansen seriöst, såvida jag själv inte skaffar barn och blir singel. Är för mycket meck helt enkelt så alla morsor ryker direkt. Sorry, är den bistra verkligheten likt att tjejer automatiskt ratar snubbar med barn, är under en viss längd m.m.
Dock tenderar de morsor jag matchar med att vara riktigt fräscha, så känns som det blir helt omvända spelregler på Tinder när det gäller morsor! Kan därför tänka mig att det gäller att se upp extra för oseriösa snubbar som bara vill doppa...