Citat:
Ursprungligen postat av
-tomten-
Hejsan!
Jag har provat alla salonger i Södertälje med väldigt väldigt varierade upplevelser. Nu har jag utforskat det mesta av södra Stockholm också. Jag har nu hittat en salong som kommer att få många besök av mig. Bra pris, de håller tiden och b2b till bra pris utan diskussioner. För det är ju just det som får mig att göra det första besöket till det sista. När det är dags för vändning är det dags för deras skambud. NEJ, jag vill inte betala 1000:- för en avrunkning, nej inte 900:- heller....osv osv. Jag har vid många tillfällen den senaste tiden lämnat stället utan att ta något extra. Då är man inte så intressant längre.... Är det fler som känner som jag? Hellre lämna än att känna sig lurad.
Men givetvis finns det guldkorn och jag har hittat mitt. Fräscha tjejer som verkligen kåtar upp mig och får mig att njuta. Trots min ålder håller sig kuken stenhård och sprutet blir som när jag var tonåring.
Känner igen vad du skriver.
Är det rena skambud, vilket det sällan är numera, då är det bara att neka, sparar pengarna till ett annat ställe istället. Finns för många bra att gå till istället.
Är det bara högt så brukar jag förhandla service nivån istället för att tjafsa om någon enstaka hundring. Beroende på vad jag vill så väljer jag lämpligt tillägg istället, alla kläder av, touch osv.
Mitt senaste besök i den södra storstaden vid bron gav bra utdelning. Kommer in och beställer en timme och blir ledd till rummmet. Hon stannar kvar och kollar in mig när jag näckar och ska lägga mig på bänken. Får en mjuk smekning på magen och bröstet innan jag kravlar upp.
Hon går ut, byter om och kommer snabbt tillbaka och sätter igång med en mkt bra massage på min rygg och baksida. Hennes korta skjorts gör att hennes lena lår ligger an mot mina bena och jag kan också men mina fingrar röra vid dom lite diskret.
När ryggen och benen blir klara så tar en härligt teasing vid men början på pungsnudd och insida lår innan hon tar in handen helt mellan mina ben och masserar min kuk. Jag lyfter mer o mer och står nästan på alla fyra då hon ber mig vända mig om och frågar vad jag vill ha.
Vi kommer snabbt överens om B2B och FS till ett bra pris med tillägg att jag får smeka henne. Hennes kläder åker av helt och ett par fina bröst och rakad fitta kommer fram. B2B sätts igång och övergår efter en stund till att hon runkar och suger av mig samtidigt som jag finger pullar henne. Riktigt våt blir hon och lite små stön hörs. Vi avslutar med först doggy och sen missionären innan hon suger av mig till en dundrande orgasm.
Snart dags för återbesök.