Citat:
Ursprungligen postat av
Tubleros
Jag har sett detta. Mycket bra tycker jag personligen.
Men AFS måste förstå att publicitet är nyckeln till riksdagsinträdet och då pratar jag inte om nån livevideo från Järvaveckan som några tusen sett utan riktig publicitet som när de höll torgmöten eller när de värvade en ny riksdagsledamot.
Där snackar vi publicitet. Jag hade gärna sett AFS komma in i riksdagen utan mainstream media men tyvärr så når man bara folk som redan tänker rösta på dem genom fria tider, nya tider osv. Tragiskt förvisso men också sant.
Sedan backas de inte upp tillräckligt utav nyheter idag och andra alternativa medier.
Mainstream media kommer vara det enda sättet för AFS att synas och höras runtom i hela landet tyvärr.
Ang Almedalen så kan det mycket väl vara startskottet. Resurserna kommer ju finnas då också ända till valdagen.
Nyheter Idag (NI) har vi redan avhandlat, bl.a. i länkarna härnedan:
(FB) Alternativ för Sverige (AfS) - samlingstråd
Webbsajten nyheteridag.se drivs genom aktiebolaget Publicism NITEK AB, ett bolag som ägs av juden och homosexuelle Ilan Sadé, partiordförande i MED; så man kan numera utgå från att de är MED:s propagandakanal, även om juden&zigenaren Chang Frick en gång var dess skapare tillsammans med Jakob Bergman, då Chang var aktiv inom SD.
(FB) Alternativ för Sverige (AfS) - samlingstråd
NI stödjer således MED och motarbetar helt klart AfS på en viktig punkt, då de inte vill särredovisa AfS i OU, medans det däremot går bra att särredovisa både F! och PP samt då – naturligtvis – ”deras eget” parti MED. Så jag undviker så gott jag kan överhuvudtaget länka eller göra reklam för den judeägda sajten.
Samhällsnytt huvudsakligen ett SD organ, samt Ekeroths baby och stödjer således främst SD-partiet.
Fria Tider, Svegot då med
Ingrid & *Conrad (*som ska rösta på AfS) samt neutralare
Nya Tider, brukar alltid se till att ge AfS reklamplats via sina positiva artiklar & intervjuer om och med AfS.
MSM tycker jag faktiskt har behandlat AfS förvånansvärt bra hitintills, de få ggr de nämnt AfS, även om SR betecknade AfS som ”främlingsfientlig” i senaste reportaget med Jeff Ahl & Co. i riksdagen.
Men, när Niklas på Bonnierägda Expressen intervjuade Kasselstrand i början då partiet var helt nystartat, så tyckte jag det var bra reklam. Även
Metros helsida i början där AfS nästan nådde upp till 2 % i OU, var ju klart positivt. Konkurrenten NMR via sin sajt
Nordfront har också bra koll på AfS och skriver om AfS även om det gnälls lite väl onödigt mycket på AfS, där ibland, i synnerhet under deras kommentarsfält…
Apropå valresultat:
– Allt under 1 % i valet ser jag som ett misslyckande.
– Kommer AfS bara över 1 % får de valsedlar utlagda till nästa val 2022. Då är det bara att fortsätta gneta på, tills nästa val, även om det kommer kännas tufft, i synnerhet för partiledningen…
– Får AfS 2.5% ser jag det som en viss framgång, då AfS får partistöd och det blir lättare för den ideellt arbetande partistyrelsen att kunna fortsätta sitt arbete för partiet, samt påverka politiken såsom man hitintills lyckats göra trots att AfS inte ens kommit in i riksdagen ännu.
– 4 % är dock en nödvändighet för att kunna rädda Sverige i tid samt en stor framgång för ett så nystartat part=>
I MÅL & STOR SUCCE! En stor vinst för vårt land, om ett sådant stjärnskott som Kasselstrand har röstats in i Sveriges Riksdag.
Avslutningsvis:
Att ni AfS:are inte lärt er ännu att ignorera VitruvianskeMannen. Det är ju inte precis första gången som det nicket spammat ned flera sidor i tråden med frågor h*n redan fått svar på. Tycker ”Tjyvas” gav bra svar till trollet, follow that lead pls., när det börjar likna troll och uppenbara provokationer i, samt spam av, tråden. Just suggesting…