2018-06-15, 23:40
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Det är helt ok statistik, men efter 20 röster har du ingenting. Du måste upp mera i votes.
Jag har fått 97% på en bild när den var uppe på 20, sen när det kommer till 40-50 där nånstans då är det mer "statistiskt troligt" som sidan säger att det kommer landa på ungefär samma, även om det vore "tusenröster", etc. Den stört dök till 89% sen, håll koll på kommentarer också. Mina bästa bilder har 5 till 9 "i would date him" kommentarer, vilket är schysst, hehe.

https://imgur.com/tu78e3P

112 röster är det där, mer solid. Du får ha tålamod, eller pröjsa cash så får du ju votes snabbare.
Jag utgår ifrån vad som står på "quality". Efter 20 röster så brukar det stå "solid". Det är det jag har utgått ifrån. Jag får väl vänta på fler röster.
Citera
2018-06-15, 23:57
Medlem
Fick nytt rekord i antal likes på en boostning tidigare. Vet inte exakt, men strax över 60 totalt. Rätt galet – och gött!

Apropå det: vet för övrigt inte om jag återkom med en uppdatering angående tjejen jag låg med i förrförrgår, men jag träffade henne i alla fall och fick min jacka (hade glömt den hos henne). Det kändes viktigt för mig att återse henne en sista gång. Varför? Jo, därför att jag ville se henne i ett objektivt ljus snarare än i ett "kom igen nu, klart du ska ge den här tjejen en chans; du kan säkert gilla henne"-självbedrägeri-ljus. Lyckligtvis var hon precis så medioker som jag hade hoppats på – och faktiskt rätt ocharmig och osympatisk. Mycket märkligt givet hur hon hade uppträtt dagen tidigare, men min hypotes är att hon har grävt upp lite grejer om mig som går att googla sig till. Helt klart den förklaring som stämmer bäst givet alla faktorer.

Nåväl. Slutet gott, allting gott. Typ.
Citera
2018-06-16, 00:25
Medlem
Swe1227s avatar
Fan, det var en snygg tjej som frågade tidigare ikväll om hon kunde de komma över till mig. Jag bor i stan och hon 4 mil utanför. Jag väntade en stund med att svara, sen skrev jag att hon kunde komma, för hon var väldigt på. Men då svarade hon att det inte gick för hon fick inte låna någon bil.

Grejen är att nu ser jag att hon har kommit till stan, bara 3km bort. Antagligen är hon hos någon annan inatt :/ Vad ska jag göra, ska jag glömma bruden eller hur hade ni gjort? Har inte nya matchnigar varje dag och var länge sedan jag träffade någon.

Fan blev så arg på mig själv att jag inte bestämde att hon skulle komma hit

Edit: hur vanligt är det att en tjej kommer hem direkt till killens lägenhet efter att ha skrivit ett par dagar? Hon lär ju ha varit väldigt kåt !
Citera
2018-06-16, 08:02
Medlem
precixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Fan, det var en snygg tjej som frågade tidigare ikväll om hon kunde de komma över till mig. Jag bor i stan och hon 4 mil utanför. Jag väntade en stund med att svara, sen skrev jag att hon kunde komma, för hon var väldigt på. Men då svarade hon att det inte gick för hon fick inte låna någon bil.

Grejen är att nu ser jag att hon har kommit till stan, bara 3km bort. Antagligen är hon hos någon annan inatt :/ Vad ska jag göra, ska jag glömma bruden eller hur hade ni gjort? Har inte nya matchnigar varje dag och var länge sedan jag träffade någon.

Fan blev så arg på mig själv att jag inte bestämde att hon skulle komma hit

Edit: hur vanligt är det att en tjej kommer hem direkt till killens lägenhet efter att ha skrivit ett par dagar? Hon lär ju ha varit väldigt kåt !

Haha hon blev dunkad inatt av någon annan. Men det kan du använda till din fördel! Du kan skoja om att den andra killen var andra hand och att du känner dig smickrad.
Citera
2018-06-16, 08:03
Medlem
precixs avatar
Hur lång tid tar det från att man byter bilder till att man får en reaktion? Tänker att om bilderna är bra så borde man få fler matchningar direkt?
Citera
2018-06-16, 08:13
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av precix
Haha hon blev dunkad inatt av någon annan. Men det kan du använda till din fördel! Du kan skoja om att den andra killen var andra hand och att du känner dig smickrad.
Haha, ja chansen/risken är väl 100 procentig. Hon som såg så oskyldig ut. Kommer inte vara lika charmig mot henne i fortsättningen. Kommer behandla henne som ett luder nu, hon verkar inte vara något att satsa på seriöst, möjligtvis någon att testa på nån gång.
Citera
2018-06-16, 08:37
Medlem
Du kanske ska snacka med henne först eller iaf kolla var hon tog vägen innan du skriver luder på väggen? Vem vet, hon kanske åkte hem till en kompis och sökte lite stöd efter att en kille nobbat henne (inte vara alert med att svara henne)på Tinder.

Måla inte fan på väggen än
Citera
2018-06-16, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hopes.N.Dreams
Jag utgår ifrån vad som står på "quality". Efter 20 röster så brukar det stå "solid". Det är det jag har utgått ifrån. Jag får väl vänta på fler röster.

QUALITY
Very Precise

Då är det så klart som det kan vara.
Tror det ploppar upp nånstans vid 50-60 röster, minns inte.
Citera
2018-06-16, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Kroppskakan, när jag är redo för Tinder sen så får vi slipa på en perfekt sida. Av det jag kunnat utläsa så är det din style i kombo med lite anteri som funkar.

Kör du med den där listan på din bio än och hur upplever du skillnaden? Jag kommer definitivt ha nån form av lista, de ska veta sin plats i korgen.

Haha, la ner den, kändes som det gick sämre. Tror det dåliga med den var "bipolär och borderline", det låter illa i tjejers öron. Typ "jävla svin! dom är också människor". Nej, dom är mongon som spelar på andras känslor för att få det dom vill ha, mycket SJUKT beteende.
Citera
2018-06-16, 09:46
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Du kanske ska snacka med henne först eller iaf kolla var hon tog vägen innan du skriver luder på väggen? Vem vet, hon kanske åkte hem till en kompis och sökte lite stöd efter att en kille nobbat henne (inte vara alert med att svara henne)på Tinder.

Måla inte fan på väggen än
Sannolikt. Nej hon är så ertappad, men jag ska höra av mig till henne igen på torsdag och bjuda över henne. Hon fick mig i alla fall att städa lägenheten som en galning när hon frågade om hon kunde komma hah!
Citera
2018-06-16, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Haha, la ner den, kändes som det gick sämre. Tror det dåliga med den var "bipolär och borderline", det låter illa i tjejers öron. Typ "jävla svin! dom är också människor". Nej, dom är mongon som spelar på andras känslor för att få det dom vill ha, mycket SJUKT beteende.
Det är ju en jävla skillnad på bipolär och borderline tycker jag. Nog för att båda är ruskigt påfrestande men en borderline-tjej är helt omöjligt att ha att göra med, oavsett hur underbar hon är.
Citera
2018-06-16, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Sannolikt. Nej hon är så ertappad, men jag ska höra av mig till henne igen på torsdag och bjuda över henne. Hon fick mig i alla fall att städa lägenheten som en galning när hon frågade om hon kunde komma hah!
Kom igen nu, sluta kasta bort saker som ni inte vet är trasiga. Kan du inte vänta innan du avfärdar henne? Om inte, sluta lipa i tråden att ni aldrig får till det. Nästa gång är det en som agerar lika smart som du och skiter i dig när du inte ens har gjort nåt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in