Citat:
Ursprungligen postat av
J39
Jag är ingen rasnationalist som vill att Sverige ska vara 99% svenskt snarare 85%. Det ända jag vill är att svenskar inte ska bli minoritet i Sverige. Idag så är under 70% av befolkningen Svenskar.
Okej fine, då är våra mål väldigt lika. Och då menar jag att du inte behöver gå särskilt långt med thaifruar och utomeuropeiska adopterade barn, eller med statskontroll av folket (lita bara på vår ledare GK

). Men vår diskussion har likväl belyst de olika linjer man kan tänkas inta (vilket kan hjälpa till i tråden).
Procenten man ska titta på är åldersgruppen 0-15 år. Den får ALDRIG hamna under 80%, och helst ska den vara 85-90%. Det är det jag menar när jag säger att den ska ligga STABILT på 80-90%.
Och visst, OM denna grupp hamnar under 80% menar jag att vi måste ta till med mer drastiska tilltag, men jag kan inte se att det behövs. AfS utstakade linje räcker med mycket god marginal. Vi behöver alltså inte jävlas thaifruar eller utomeuropeiska adopterade barn, vilket skulle var många gånger mer "kladdigt" än de 1.6 miljonerna bedrägeri-flyktingarna. AfS kan alltså fortsätta att stå för ökad frihet för medborgarna, istället för införandet av en storebrorsstat.
Visst är det vackert!