Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-15, 23:54
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Du är helt jävla pantad, du ljuger om SDs egna politik och du ignorerar när du får svar angående AfS program. Du har ställt denna fråga tusen gånger och har fått samma svar hela tiden.

Men herregud. Jag har ju inte fått något svar på denna fråga.
Citera
2018-06-15, 23:55
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen

Sluta spela dum, svarade dig alldeles nyligen i tråden.
Citera
2018-06-15, 23:58
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Det är vallagar som är stiftande långt innan varken SD eller AfS fanns. De innebär precis samma hinder att övervinna för extremvänsterpartier som för extremhögerpartier. Oavsett om man är för "Kalle Anka-partiet", Pensionärspartiet, eller AfS. SD har övervunnit detta hinder.

Att kalla det för "riggat" är ju att ha foliehatten lite väl långt nerstucken på huvudet.

Så lät dock inte SD på den gamla goda tiden. Men antar du inte var könsmogen då.
Citera
2018-06-16, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Sluta spela dum, svarade dig alldeles nyligen i tråden.

Jag hittar faktiskt inte svar. Ber verkligen om ursäkt för om jag missat det.
Kan du svara igen isåfall:

SD vill naturligtvis inte rakt av utvisa någon som är helt assimilerad och sköter sig 100% och anammar svenska värderingar och kultur. Även om denna är mörkhyad. Vill AfS det?

Alternativen är <JA> eller <NEJ>. Det kräver bara 2 eller 3 bokstäver att skriva, så jag hoppas att det är OK för dig att skriva igen i så fall (hittar verkligen inte ditt svar tidigare)
Citera
2018-06-16, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Så lät dock inte SD på den gamla goda tiden. Men antar du inte var könsmogen då.

Redan då SD bildades, 1988, var jag könsmogen sett ur det rent biologiska perspektivet att jag kunde befrukta en person av det motsatta könet. Om det nu var det du frågade efter, det känns Off topic i en tråd om AfS.
Citera
2018-06-16, 00:19
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:

Rikta dina frågor hit:

https://alternativforsverige.se/kontakt/

Allmänna frågor
info@alternativforsverige.se

Kan du vara så snäll och sluta pissa ner tråden med ditt meningslösa trams.
Citera
2018-06-16, 00:23
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Redan då SD bildades, 1988, var jag könsmogen sett ur det rent biologiska perspektivet att jag kunde befrukta en person av det motsatta könet. Om det nu var det du frågade efter, det känns Off topic i en tråd om AfS.

Varför för du fortfarande konversation om SD kan man undra?
Citera
2018-06-16, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Rikta dina frågor hit:

https://alternativforsverige.se/kontakt/

Allmänna frågor
info@alternativforsverige.se

Kan du vara så snäll och sluta pissa ner tråden med ditt meningslösa trams.

Jaha, inte heller du kan svara på denna enkla Ja/Nej-fråga:

SD vill naturligtvis inte rakt av utvisa någon som är helt assimilerad och sköter sig 100% och anammar svenska värderingar och kultur. Även om denna är mörkhyad. Vill AfS det?

Alternativen är <JA> eller <NEJ>
Citera
2018-06-16, 00:30
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:

Jag kan inte tala å partiets vägnar. Vill du ha svar på dina frågor om AfS politik får du kontakta partiet direkt.
Senast redigerad av Tjyvas 2018-06-16 kl. 00:33.
Citera
2018-06-16, 00:31
Medlem
Expohunters avatar
Citat:

AfS vill utvisa folk som inte har här att göra, det vill inte SD. Det är en tydlig skiljelinje.
Citera
2018-06-16, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Jag kan inte svara för partiet. Vill du ha svar på dina frågor om AfS politik får du kontakta partiet direkt.

OK, tack. Det konstiga är att detta är en tråd specifikt om AfS, och många debattörer har tvärsäkra påståenden om både AfS och SD, och avkräver dessutom mig en massa svar om SD's politik i denna tråd som alltså handlar om AfS.

Men när jag ställer en enda mycket enkel (om än känslig/avgörande) fråga om AfS politik så blir jag bara hänvisad till partiets hemsida. Känns lite skumt och undflyende.

För den som vill anta utmaningen:

Citera
2018-06-16, 00:37
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
OK, tack. Det konstiga är att detta är en tråd specifikt om AfS, och många debattörer har tvärsäkra påståenden om både AfS och SD, och avkräver dessutom mig en massa svar om SD's politik i denna tråd som alltså handlar om AfS.

Men när jag ställer en enda mycket enkel (om än känslig/avgörande) fråga om AfS politik så blir jag bara hänvisad till partiets hemsida. Känns lite skumt och undflyende.

För den som vill anta utmaningen:

Det var ju tråkigt att du har förväxlat användare i en tråd på Flashback för att vara AfS officiella representanter. I fortsättningen föreslår jag att du riktar alla frågor du har gällande AfS politik och intentioner till partiets officiella mejl-adress: info@alternativforsverige.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in