Citat:
Ursprungligen postat av
Daniel501
"Om jag inte minns fel" Hahahaha. Du menar "Vad jag läst på MSM så.."
Nej, jag menar vad jag minns från mär jag bläddrade igenom den igår - här är den:
https://static01.nyt.com/files/2018/us/politics/20180413a-doj-oig-mccabe-report.pdf
Det var ju inte direkt svårt att hitta dokumentet - alla stora nyhetskanaler länkar till det, däremot har jag inte läst någon skriva att det skulle vara censurerat, eller hur mycket som är det, bara att jag reagerade över att detvar väldigt lite - och då letade jag ändå just efter censurerade delar..
titta efter själv vet jag, så kan du ju återkomma sen och be om ursäkt för ditt tidigare tramsande.
Citat:
DU borde veta vid detta laget att källor i ämnet Q är svårt för en vanlig anon som mig att ta fram, för du förnekar ju Q's drops rakt av, det är liksom ämnets topic.
Ok, länkade till de källor du tog påståendet ifrån, dvs där du hittade uppgiften att Trump lagt in en executive order. Oavsett om det är en dålig opålitlig källa så är det ju bättre än om du bara fantiserat ihop det.
Citat:
Skall vara ärlig med dig, det tog lång tid för mig att godta Q som en eventuell räddare, men på sistone har de levererat, oavsett om det var militären som låg bakom NK så är ändå fred i NK fred. Det är så sjukt hur sådana som dig hade hellre sett ett krig med kärnvapen i Asien för att kunna säga "Hah! Där ser ni, Drumpf är en pajas!!!!"
Så förbannat vidrig.
Nu fantiserar du igen.