Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-06-15, 21:41
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Nettokostnad? Skattebetalt jobb? Herregud, när har jag eller SD någonsin skrivit att "vi vill att de ska stanna" i ett sådant fall. Ut med huvudet före är det som gäller, om man inte bidrar och assimilerar sig 100%

AfS får sannerligen vässa till sin argumentation, denna tråd är ju helt tragisk.

Snälla, vart i SDs partiprogram står det att man vill utvisa folk som inte har begått något kriminellt?
Citera
2018-06-15, 21:42
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Pladder,pladder, å så lite gnäll gnäll på det

Haha trög är du också din lilla lögnare.
Näe, det ska bara tolkas - förstår du – att det inte är värt att besvara just ditt pladder - längre - eller dina fortsatta lögner i tråden.

Bortgjord => Thus just to be IGNORED.
Citera
2018-06-15, 21:46
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggnet
Mycket bra sändning. Jag var en av de som var där. Det där var PRECIS vad AfS behövde nu. RIKTIGT HÖG ENERGI!
Ja det behövdes för oss alla

Det där radarparet har bra kemi dessutom! Lyckat!
Citera
2018-06-15, 21:46
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Nettokostnad? Skattebetalt jobb? Herregud, när har jag eller SD någonsin skrivit att "vi vill att de ska stanna" i ett sådant fall. Ut med huvudet före är det som gäller, om man inte bidrar och assimilerar sig 100%

AfS får sannerligen vässa till sin argumentation, denna tråd är ju helt tragisk.

Räcker det med att Achmed och Abdullah får hitte-på jobb som kommunala papperskorgsputsare för att anses ”bidra”? Heja Sovjet. Där bidrog alla och ingen var arbetslös. Seriöst. Du är en idiot. Den typen av svepande kriterier du använder blir bara snömos. Särskilt i ett semi-kommunistland som Sverige.
Citera
2018-06-15, 21:48
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Nej, nu ljuger du, igen. AfS har aldrig påstått att man ska repatriera folk baserat på okulär bestämning.

Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Snälla, vart i SDs partiprogram står det att man vill utvisa folk som inte har begått något kriminellt?

Nu får ni sannerligen besinna er. Vad vill egentligen AfS, blir helt förvirrad.

SD vill naturligtvis inte rakt av utvisa någon som är helt assimilerad och sköter sig 100% och anammar svenska värderingar och kultur. Även om denna är mörkhyad. Vill AfS det?
Citera
2018-06-15, 21:50
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Nu får ni sannerligen besinna er. Vad vill egentligen AfS, blir helt förvirrad.

SD vill naturligtvis inte rakt av utvisa någon som är helt assimilerad och sköter sig 100% och anammar svenska värderingar och kultur. Även om denna är mörkhyad. Vill AfS det?

Men för in i helvete, du påstår själv "Ut med huvudet före är det som gäller, om man inte bidrar och assimilerar sig 100%
"

VART I SDs PROGRAM FINNS DETTA? SD vill utvisa kriminella, du är inte kriminell bara för att du inte är nettobidragare eller inte är helt assimilerad.

Börjar helt seriöst tröttna rejält på dig.
Citera
2018-06-15, 21:51
Medlem
Repatrieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Finns mycket mer att klaga på Sd för.
Japp ,det gör det, men det hör inte till saken. Till saken hör att AfS skall gå från 0 till 4 procent på 5 månaders tid genom att framstå som ett seriöst invandringskritiskt parti. Då vill det till att man spelar sina kort rätt.
Citera
2018-06-15, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Men för in i helvete, du påstår själv "Ut med huvudet före är det som gäller, om man inte bidrar och assimilerar sig 100%
"

VART I SDs PROGRAM FINNS DETTA? SD vill utvisa kriminella, du är inte kriminell bara för att du inte är nettobidragare eller inte är helt assimilerad.

Börjar helt seriöst tröttna rejält på dig.

Nu spårar det rejält märker jag. Detta är en tråd som handlar om AfS, och jag får helt motsägelsefulla signaler från AfS'arna här.

För att förstå så vill jag att ni svarar på denna enkla JA/NEJ-fråga:
Citera
2018-06-15, 22:00
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Nu spårar det rejält märker jag. Detta är en tråd som handlar om AfS, och jag får helt motsägelsefulla signaler från AfS'arna här.

Svaret är: Nej. AfS vill inte utvisa någon enbart på grund av hudfärgen.
Citera
2018-06-15, 22:02
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggnet
Mycket bra sändning. Jag var en av de som var där. Det där var PRECIS vad AfS behövde nu. RIKTIGT HÖG ENERGI!
Så länge du sprider AfS politiska budskap och inte dina egna åsikter är det bra att du hjälper till. Tack för din insats.
Citera
2018-06-15, 22:03
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:

Får du motsägelsefulla signaler?
Vill du hellre ha lögner som svar - ja sådant som du är mer van vid...
Citera
2018-06-15, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Svaret är: Nej. AfS vill inte utvisa någon enbart på grund av hudfärgen.

Tack då vet jag. SD och AfS är tydligen helt lika i detta avseende, "öppen svenskhet" således, i det avseende att vi välkomnar mörkhyade, asiater, MENA mm så länge de sköter sig 100%, bidrar och anammar våra värderingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in