2018-06-15, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillefisan
Aha då förstår jag din tanke bättre. Spara henne där i facket då och vem vet kanske någon gång.

Det där när läget inte passar... avstånd, livsförhållande, barn.
Som sagt kanske någon gång... 😊

Ja det är så jag tänker, det var otroligt romantiskt och fint när vi sågs, men hon var/är typ många år yngre i stil med fomalhaut. Hon störde sig på åldersskillnaden. Åren går och nu är inte 30+ nån grej längre. Äsch, den som lever får se liksom.
Händer det så är det jättekul, om inte så är inte det hela världen heller.

Det som är lite ständigt återkommande problem här bland gubbar att man snöar in sig på en tjej. inte bra att göra, finns så många gobitar där ute att upptäckas, bara man vågar sig ut och skippar tindern litegrann
Citera
2018-06-15, 19:11
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungScrat
Fixade till mina bilder och använde photofeeler för att maxa mina chanser och det har gett resultat. Matchar med ganska fina tjejer nu jämfört med innan.

Dock är nu problemet att fixa dejter, jag skriver med många och det är trevligt men nästan alla slutar skriva efter ett tag. Är jag för tråkig eller vad händer? Försöker skriva med bra grammatik etc. samt lite humoristiskt. Är ganska seriös och trevlig skulle jag säga.

Måste man vara sexuellt utmanande och kaxig för att få till dejter eller går det ändå? Jag är bra på den biten IRL men tycker det är svårt via text. (Sorry för osammanhängande etc #mobil)
Har sj använt mig utav Photofeeler. Mina bilder ligger på 90 % på allt, men forf inga matchningar.
Citera
2018-06-15, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hopes.N.Dreams
Har sj använt mig utav Photofeeler. Mina bilder ligger på 90 % på allt, men forf inga matchningar.

Seriöst? Skumt. Hur många röster då? Du måsteju låta rösterna komma in.
Jag körde på 100+ röster och fick 93% som bäst på en bild, vilket numera är min huvudbild. Innan det hade jag 92% och 91% och båda gav väl matchningar men inte lika bra som med 93%:an
Citera
2018-06-15, 19:45
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Jag körde på 100+ röster och fick 93% som bäst på en bild, vilket numera är min huvudbild. Innan det hade jag 92% och 91% och båda gav väl matchningar men inte lika bra som med 93%:an
20 röster brukar de ligga på innan jag byter till nästa bild.
Citera
2018-06-15, 19:46
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Igår hände något rätt märkligt ändå som jag inte upplevt tidigare. Matchade med en snygg 25-åring och skrev väl ett tjugotal meddelanden fram och tillbaka. Hon var snabb med att svara och förhållandevis engagerad, så jag frågade ganska fort om när vi skulle ta några glas ihop. Då uteblev svaret – och dagen efter var jag unmatchad. Min gissning är att hon tog sig en mer noggrann titt på mina bilder och min profil och därefter bedömde att jag inte höll måttet i hennes ögon. Vilket är fine, men ärligt talat tycker jag ändå att det är sjystare att ge något slags svar – till exempel "nej, tack" än att bara unmatcha. Nåväl, poängen gick fram oavsett.

Ganska troligt också att hon faktiskt inte är så intresserad av att träffa någon.. utan har tinder för att få lite bekräftelse, skoja lite, prata med nån när man har tråkigt, men har sina killar och uppvakning IRL så tinder är bara en kul tramsig grej där hon inte söker nån egentligen.

När det kommer till kritan så bangar dom ur (ghostar eller unmatchar)
Citera
2018-06-15, 20:20
Medlem
Citat:
Härligt, var din typ av svar jag hoppades på. Men givetvis hoppar FB maffian på en direkt "du är friendzone" "du är plan F!" Kan absolut vara så, men har dom varit med när vi setts? Har dom någon koll på vad som sagts och gjorts mellan mig och henne irl? Nope, och som jag skrev typ 70mil ifrån varann, helt totalt uteslutet att ses, även om vi skulle "vilja ses". Man skriver bara för att vara lite trevlig, skoja lite ungefär. Minnas gamla goda tider när det var vi, etc.
Men samtidigt håller man förstås på med andra.

Dumt att snöa in sig på en person. Den här bruden jag tänker på är förövrigt lite som din som du verkade fäst vid. Skillnaden är väl att jag släppte det gansk fort, är en sån där resebrud som ska vara över hela jordklotet imorgon, typ. Man blir bättre på att avgöra sånt där. Herregud i denna tinder age, finns ju massa killar som är snyggare än en själv, även om jag enligt photofeeler tillhör top5 och 10 hehe.

Ja, vi har tillgång till begränsad information och kan således inte sätta för stor tilltro till våra slutsatser. Samtidigt är det ändå bra för dig att få våra perspektiv. Ibland kan man rentav blir förblindad när man är för inne i någonting; man går förlorad i detaljerna, medan den som bara känner till det mest väsentliga kan överblicka sakerna bättre och därigenom göra en träffsäker analys. Men ja, i slutändan så tror jag att din känsla är mer benägen att leda dig till rätt svar än vår input.

Låter som min tjej till punkt och pricka. Hon är också en sån som ville runt och upptäcka jorden med mera. More importantly ville hon som sagt ha trekant, och har hon för avsikt att uppfylla den fantasin så är det ärligt talat en dealbreaker för mig. Ska jag ingå i en relation där tanken är att tjejen potentiellt kan bli mamma till mina framtida barn så är det under min värdighet att hon hållit på med sånt tidigare.
Citera
2018-06-15, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Ganska troligt också att hon faktiskt inte är så intresserad av att träffa någon.. utan har tinder för att få lite bekräftelse, skoja lite, prata med nån när man har tråkigt, men har sina killar och uppvakning IRL så tinder är bara en kul tramsig grej där hon inte söker nån egentligen.

När det kommer till kritan så bangar dom ur (ghostar eller unmatchar)

Ja, så kan det ju faktiskt absolut vara. Vem fan vet. Lite ohövligt var det i alla fall, men bättre det än att man bestämmer träff och hon börjar vela och skit.
Citera
2018-06-15, 20:23
Medlem
NirvanAs avatar
edit:Fel tråd
Citera
2018-06-15, 20:57
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Hur ser din fördelning ut på röstningen?

Hittills ligger jag på 92 attractive, 81 trust och 88 smart.

https://imgur.com/Zs2nVLi
Citera
2018-06-15, 21:02
Medlem
För ett par månader sen började Tinder gnälla om att jag borde uppdatera till ny version. Jag sket i det men till slut tvingade den mig - varje gång man startar den kommer man direkt till en uppmaning att uppdatera. Det är bara det att det är omöjligt! Försöker jag i App Store, ser man fyrkant-symbolen i en cirkel i några sekunder, sen kommer den på att det tydligen inte gick bra och så återgår symbolen till "installera". Bakgrunden för Tinder i App Store är röd istället för vit (ej för andra appar). Betyder det något särskilt, typ att den inte går att installera??
Provade nu till slut att radera Tinder och installera igen men får samma resultat.
Jag har flera GB ledigt. Tinder kräver iOS 9.0. Jag kör iPhone 4 med iOS 9.2. Senaste Tinder-version är 9.2, 11 juni 2018.

Vad göra?
Citera
2018-06-15, 21:43
Medlem
Fuck vad jag önskar att jag vore lika snygg som under gymnasietiden. Jag undrar hur många likes jag hade fått om jag dragit upp mitt skolporträtt från den tiden. Värsta modellooken! Those were the days!
Citera
2018-06-15, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Fuck vad jag önskar att jag vore lika snygg som under gymnasietiden. Jag undrar hur många likes jag hade fått om jag dragit upp mitt skolporträtt från den tiden. Värsta modellooken! Those were the days!

Tror definitivt att du är mer attraktiv nu.
En man är alltid snyggare än en pojke.

Jag önskar jag hade kropp som under gymnasietiden. Antar att den är något som skulle få killar som dig att tänka "Why, God, Why?!" 😂😂😂 eller hur var det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in