2018-06-12, 18:13
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Bremen bekräftar Beijmo:

https://www.werder.de/aktuell/news/profis/20172018/beijmo-pm-12062018/?s=MoinBeijmo
Rätt bra summa måste man ju säga!
Citera
2018-06-14, 23:21
Medlem
regndroppens avatar
Sebbe Andersson till Union alltså, hoppas målgörandet fortsätter. Hur ser Unions lag ut? Är de tillräckligt bra för att slåss om en direktplats till BL?
Citera
2018-06-14, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Sebbe Andersson till Union alltså, hoppas målgörandet fortsätter. Hur ser Unions lag ut? Är de tillräckligt bra för att slåss om en direktplats till BL?

Direkteplats vet jag inte men enligt mej en top 4 roster dom har på g. Sebbe lär bli starter direkt med och göra en del mål. Ska bli kul att följa dem nu när Nurnberg gick upp
Citera
2018-06-15, 00:13
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Direkteplats vet jag inte men enligt mej en top 4 roster dom har på g. Sebbe lär bli starter direkt med och göra en del mål. Ska bli kul att följa dem nu när Nurnberg gick upp
Hehe var osäker på om jag skulle skriva direktplats eller kvalplats, är ju aldrig ett zweite lag som slår kvalplatslaget i BL :P Väldigt klokt av honom att stanna kvar i Tyskland!
Citera
2018-06-15, 00:57
Medlem
Citat:
Hehe var osäker på om jag skulle skriva direktplats eller kvalplats, är ju aldrig ett zweite lag som slår kvalplatslaget i BL :P Väldigt klokt av honom att stanna kvar i Tyskland!

Haha förstår det! Jag kan se Union kriga om direktplatsen med om de får till en duglig värvning till eller så.

Håller med. Gillar Zweite som fan med så det är kul för mig med. Speciellt om Hedlund lirar med. Då kan man vara lite partisk till dem
Citera
2018-06-15, 01:33
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Haha förstår det! Jag kan se Union kriga om direktplatsen med om de får till en duglig värvning till eller så.

Håller med. Gillar Zweite som fan med så det är kul för mig med. Speciellt om Hedlund lirar med. Då kan man vara lite partisk till dem
Hehe jo det är alltid kul när det går bra för utomlandsproffs, hoppas Sebbe fortsätter att måla så kanske vi har en framtida landslagsstriker
Citera
2018-06-15, 02:35
Medlem
Citat:
Hehe jo det är alltid kul när det går bra för utomlandsproffs, hoppas Sebbe fortsätter att måla så kanske vi har en framtida landslagsstriker

jaa! Samtidigt ska de bli kul att se hur Ishak gör det i Bundesliga
Citera
2018-06-15, 06:27
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Nja. Blir nog svårt för Union att ta en direktplats kommande säsong. Köln och HSV är storfavoriter till att ta direktplatserna. Ingolstadt håller jag också för starkare än Union. Men vem vet. Zweite är alltid svår att förutsäga.
Citera
2018-06-15, 11:01
Medlem
NENT Group (tidigare MTG) har köpte sändningsrättigheterna till kommande säsong av Bundesliga.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/dd2dEO/klart-bundesliga-tillbaka-i-svensk-tv
Citera
2018-06-15, 12:25
Medlem
Steff83s avatar
Ok. Viasat då!
Kul! ES kunde kännas lite budget ibland. Och här syns man mer för övriga Sverige.
Senast redigerad av Steff83 2018-06-15 kl. 12:34.
Citera
2018-06-15, 14:10
Medlem
foool13s avatar
Då kanske det inte blir någon La Liga (och Serie A..) på Viasat då.. Och lite konstigt att man inhandlar en liga som nästan exklusivt sänds på samma tider som Premier League. Det är väl fredagar de kanske kommer göra något av då.
Citera
2018-06-15, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Då kanske det inte blir någon La Liga (och Serie A..) på Viasat då.. Och lite konstigt att man inhandlar en liga som nästan exklusivt sänds på samma tider som Premier League. Det är väl fredagar de kanske kommer göra något av då.

Har väl med mycket med prislappen att göra. Eftersom det inte var någon traditionell sändning förra säsongen av BL så går prislappen inte har så dyr som den hade varit annars. Samt att just i Sverige där PL är så pass överlägsen i popularitet bland de övriga ligorna så kanske BL blir lite billigare då de som säljer rättigheterna till BL kanske anser att de måste sänka prislappen lite då deras produkt går samtidigt som PL.

Mina lite vilda tankar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in