2018-06-04, 10:21
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Mitt hjärta hoppade till lite extra nu när det går rykten om att Muller kanske skulle vilja testa på något nytt...
Citera
2018-06-04, 13:32
Medlem
foool13s avatar
Från matchtråden: träningsmatchen senast.
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Det funkar inte med rastaflätor för Sané.. ser ut som en helt annan spelare.

Edit: Kanske är varmt på sommaren med en ett par decimeter tjock peruk på sig..
= Ute ur Tysklands definitiva VM-trupp..
Lol problemet var kanske upptäckt.. nä men tråkigt att han inte är med, skulle bara tagit med 6 (inner-)mittfältare istället. och petat Rudy.. eller petat en back kanske, det är ett svårt läge.

Truppen:

Goalkeepers: Manuel Neuer, Kevin Trapp, Marc-Andre ter Stegen.
Defenders: Marvin Plattenhardt, Jonas Hector, Matthias Ginter, Mats Hummels, Niklas Sule, Antonio Rudiger, Jerome Boateng, Joshua Kimmich.
Midfielders: Sami Khedira, Julian Draxler, Toni Kroos, Mesut Ozil, Sebastian Rudy, Leon Goretzka, Ilkay Gundogan.
Forwards: Marco Reus, Julian Brandt, Thomas Muller, Mario Gomez, Timo Werner.
Senast redigerad av foool13 2018-06-04 kl. 13:41.
Citera
2018-06-04, 14:15
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Årets skämt att sane inte är med. Kalla mig city / PL runkare men detta är fan tragiskt.
Citera
2018-06-04, 19:59
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Årets skämt att sane inte är med. Kalla mig city / PL runkare men detta är fan tragiskt.
PL-runkare. Klart som fan att Brandt ska med!

Nej men skämt åsido kunde man gott ha lämnat Ginter hemma. Han håller knappast VM-klass nuförtiden.
Citera
2018-06-04, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Man gott ha lämnat Ginter hemma. Han håller knappast VM-klass nuförtiden.

Nu håller jag inte Ginter speciellt högt men visst känns han bättre än Rüdiger på högerbacksplatsen? För vi får väl anta att han åker med som reserv till Kimmich och inget annat?
Citera
2018-06-07, 16:44
Medlem
Dortmund rapporteras nu även vara i kontakt med Felix Beijmo från DIF. Riktigt kul för mig som är en fan av Beijmo och BVBare

EDIT:

Delaney announcad av BVB nu! Riktigt kul! Alltid gillat Delaney. Fin start på silly för mig
Senast redigerad av znorlax 2018-06-07 kl. 17:22.
Citera
2018-06-11, 13:37
Medlem
outback4s avatar
Noterade ett inslag från SvT om Tysklands förberedelser inför vm.
Det har gått lite knackigt. En tysk supporter trodde inte på die mannschaft i vm. Han trodde mer på Frankrike, Italien,Spanien..
Så fotbollskunnigt är tyskarna. Italien favorit 2018..Haha
Citera
2018-06-11, 16:18
Medlem
Ewrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Dortmund rapporteras nu även vara i kontakt med Felix Beijmo från DIF. Riktigt kul för mig som är en fan av Beijmo och BVBare
Enligt lokalmedia ska han göra medicincheck i Bremen närmsta dagarna, så ser ut som han hamnar här.
Citera
2018-06-11, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ewru
Enligt lokalmedia ska han göra medicincheck i Bremen närmsta dagarna, så ser ut som han hamnar här.
Japp Bremen verkar mest möjligt. Jag gillar Bremen och tror han har en duglig chans till att slå igenom där. Vi snodde Delaney av er med så det är ni värda
Citera
2018-06-11, 16:22
Medlem
Ewrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Japp Bremen verkar mest möjligt. Jag gillar Bremen och tror han har en duglig chans till att slå igenom där. Vi snodde Delaney av er med så det är ni värda
Är troligen bättre för honom att koma till Bremen, är väldigt tunt på hans position, egentligen bara TGS. Delany köptes för 2 miljoner för 18 månader sedan och gick nu för 20 miljoner, så helt ok. Ingen katastrof om man får in rätt ersättare. Mer oroad över att vi tappade Junuzovic.
Citera
2018-06-11, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ewru
Är troligen bättre för honom att koma till Bremen, är väldigt tunt på hans position, egentligen bara TGS. Delany köptes för 2 miljoner för 18 månader sedan och gick nu för 20 miljoner, så helt ok. Ingen katastrof om man får in rätt ersättare. Mer oroad över att vi tappade Junuzovic.

Absolut. Tror Bremen är ett kanonval för Beijmo. Är nog väldigt smidigt att ha en annan svensk, som även han är wingback, att acklimatisera sig med.

Jaa vinst på spelare gör ni helt klart. Bara ni löser ersättare så!
Citera
2018-06-12, 17:45
Medlem
Bremen bekräftar Beijmo:

https://www.werder.de/aktuell/news/profis/20172018/beijmo-pm-12062018/?s=MoinBeijmo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in