Citat:
Ursprungligen postat av
Ordmojlig
Nej. Jag som kvinna värderar absolut smarta män mest. De har mest att tillföra. En bättre fader med möjligheter att ta hand om barn och få dem högpresterande. Du förstår, som kvinna föredrar jag ett barn som blir läkare än ett som ligger runt och arbetar med att servera käk till fulla människor för att slutligen stadgas med något lowlife.
Investering i någon som är dum innebär kanske dåligt sex några gånger eller någon som struntar i eventuella barn. Gör den inte det är det en större risk att behöva dras med någon som träffar trasiga människor till partners och som då blir en påfrestning för ungarnas väl och ve.
Du fortsätter på inslagen väg; du fortsätter att svara på inlägg där dina svar saknar relevans till det citerade inlägg. Vad fan håller du på med? Är du lik alla andra "intelligenta personer" som totalt saknar läsförståelse och mänskligt samspel? Du förstör tråden med såväl halmdockor, som oförmåga att se bortom din egna situation.
Det finns få
egenskaper som kvinnor med visst intellekt föredrar mer än en socialt intellektuell man. Att du sedan hellre föredrar en aspiesmart man är en fullkomlig anomali.
Jag måste återigen understryka hur jävla illa du läser inlägg. Du svarar "Nej", och börjar sedan surra om smarta män. Du fattar inte att smarthet är en del av samlingsegenskapen
intellektuell? Du lyckades överhuvudtaget inte läsa in att jag i inlägget ovan sågade begreppet
intelligens för att det är för smalt för att gemene dam ska bli våt i trosorna?
Du kanske, måhända, ligger nära mensaIQ, men lyckas man inte kombinera det med andra bildningsegenskaper blir ens intelligens något negativt; man blir en nörd. Och du verkar vara något så ovanligt som en nördtjej.
Med ovänliga hälsningar, din intelligenta tillika intellektuella ickenörd med kvinnlig framgång.