Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-14, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Sluta bråka nu pöjkar
Sex på första dejten har aldrig varit något vinnande koncept för mig iaf.
Mina tips är som sagt, lekfulla smisk på röven och pojkvänsgamet.

Du menar att de gånger ni haft sex på första dejten och du förhört dig med tjejen om hon velat mer så har hon avvisat dig?
Citera
2018-06-14, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
"Alltså inte för att vara den, men jag kikade ju runt på din Facebook och du gillar Medborgerlig Samling?

// Tindertjej som jag har på fejjan

En tjej som jag gillar mer än vissa andra. Så jävla tröttsamt klimat. Suck. Dagens tjejer är generellt politiskt förstörda.

Jag har för fan för avsikt att rösta ännu "värre", och så får man kritik för en gillamarkering på sin privata sida gällande ett i grunden pissparti som jag ändå vill ha lite info om. Får se om hon går crazy som menstjejen eller om hon fixar en seriös diskussion. Jag har ändå sett henne 5 gånger.

Instämmer till fullo angående (många) tjejers politiska uppfattningar. De bär dem som om de vore kläder, låter godtyckliga trender överordnas fakta, logik och moral.

Träffats fem fucking gånger och hon säger något så ytligt, alltså? Wow!

Träffar du henne parallellt med andra eller riktar du in dig på en åt gången?
Citera
2018-06-14, 20:09
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Instämmer till fullo angående (många) tjejers politiska uppfattningar. De bär dem som om de vore kläder, låter godtyckliga trender överordnas fakta, logik och moral.

Träffats fem fucking gånger och hon säger något så ytligt, alltså? Wow!

Träffar du henne parallellt med andra eller riktar du in dig på en åt gången?

Näh det är hon som gäller lite grann. Hade iofs menstjejen hos mig mellan någon träff, men det hände ju inget. Var iofs med en tjej efter en utgång förra veckan som såklart stalkar upp en, så skriver lite med henne.
Citera
2018-06-14, 21:15
Medlem
precixs avatar
Ok missförstod dig. För jag skrev att du skulle göra ett fakekonto (vara någon annan-delen) och då svarade du detta:

Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jag orkar faktiskt inte.

Jag var med på en sida för några år sedan och det blev för mycket. En lista med massa namn och åka runt och skvätta av sig. Blev fattigt.

Ska jag gå med så gör jag det med ett upplägg som jag tror att inte många har. Och jag kommer vara seriös. Oseriös är ju ingen konst att vara. Men det tröttnar man på. Skulle jag skriva här vad jag varit med om så vet jag att ingen skulle tro mig.

Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Var skriver jag att jag var nån annan? Är du rolig eller? Du, det var jag som rekade dig att inte hymla med ditt utländska namn, minns du det? Och så tror du jag är för fejk och att maskera något.

Så trodde du hade gjort ett fakekonto och åkt runt och legat runt men jag missförstod! Har aldrig påstått att du var fake. Missförstånd missförstånd!
Citera
2018-06-14, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av precix
Ok missförstod dig. För jag skrev att du skulle göra ett fakekonto (vara någon annan-delen) och då svarade du detta:

Så trodde du hade gjort ett fakekonto och åkt runt och legat runt men jag missförstod! Har aldrig påstått att du var fake. Missförstånd missförstånd!
Peace broder.
Citera
2018-06-14, 21:18
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
"Alltså inte för att vara den, men jag kikade ju runt på din Facebook och du gillar Medborgerlig Samling?

// Tindertjej som jag har på fejjan

En tjej som jag gillar mer än vissa andra. Så jävla tröttsamt klimat. Suck. Dagens tjejer är generellt politiskt förstörda.

Jag har för fan för avsikt att rösta ännu "värre", och så får man kritik för en gillamarkering på sin privata sida gällande ett i grunden pissparti som jag ändå vill ha lite info om. Får se om hon går crazy som menstjejen eller om hon fixar en seriös diskussion. Jag har ändå sett henne 5 gånger.

Kan bli jobbigt för henne om hennes feministvänner skulle få reda på att hon är vän med någon som gillar nazistpartiet Medborgerlig Samling.

Kanske bäst att bara skriva ut sina politiska åsikter klart och tydligt i profilen så slipper det bli en obehaglig överraskning sen? Känns ju som det är en dealbreaker för många. Påminner om Seinfeld-avsnittet där Elaine klickar som fan med en man tills det visar sig att han är abortmotståndare och hon av ren princip måste göra slut.
Senast redigerad av hardusettminapa 2018-06-14 kl. 21:20.
Citera
2018-06-14, 21:39
Medlem
Citat:
Jag älskar hur du implicerar att alla kvinnor är likadana. Alla kvinnor är inte manshatande feminister (tautologi, jag vet) med en övertro till sitt (mediokra) intellekt. Men ja, den typen har jag lite svårt för. Förlåt.
Jag är intelligent och varken medioker, feminist eller manshatare. Eftersom du har 93 i IQ gör du förutfattade meningar gällande mig utan att ha underlag på dina påståenden. Extremt vanligt bland män som aldrig kommer kunna fånga en kvinna med någon påtaglig intelligens i sitt nät. Håll dig till Tinder du och fortsätt med din attityd så har du till slut någon som max snittar 103. Kvinnor med begåvning, ser igenom ditt prat och det faktum att du själv saknar potential. Du gör bäst i att försöka ligga runt om du ska ha en chans mot utsortering. Men tro inte att de smartaste på Tinder, kommer uppskatta dig.
Citera
2018-06-14, 21:43
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Kan bli jobbigt för henne om hennes feministvänner skulle få reda på att hon är vän med någon som gillar nazistpartiet Medborgerlig Samling.

Kanske bäst att bara skriva ut sina politiska åsikter klart och tydligt i profilen så slipper det bli en obehaglig överraskning sen? Känns ju som det är en dealbreaker för många. Påminner om Seinfeld-avsnittet där Elaine klickar som fan med en man tills det visar sig att han är abortmotståndare och hon av ren princip måste göra slut.

Och så undrar folk varför man döljer sina nationalistiska åsikter...

Visst ja. MS är ju 'nazister'. Minen hon skulle få om jag nämner AFS...

Jag knoppade av henne med att skriva att politik tar vi face to face och att hon säkerligen är desinformerad av oärlig media. Hon godtog svaret, vilket de flesta brukar göra om du är tillräckligt intressant och knullar hårt nog. Tragiskt men sant. Hon är dock en fin tjej.
Citera
2018-06-14, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig
Jag är intelligent och varken medioker, feminist eller manshatare. Eftersom du har 93 i IQ gör du förutfattade meningar gällande mig utan att ha underlag på dina påståenden. Extremt vanligt bland män som aldrig kommer kunna fånga en kvinna med någon påtaglig intelligens i sitt nät. Håll dig till Tinder du och fortsätt med din attityd så har du till slut någon som max snittar 103. Kvinnor med begåvning, ser igenom ditt prat och det faktum att du själv saknar potential. Du gör bäst i att försöka ligga runt om du ska ha en chans mot utsortering. Men tro inte att de smartaste på Tinder, kommer uppskatta dig.

Det är nästan poetiskt hur en tjej som inte vet hur kommatecken ska användas försöker övertyga mig om att hon har ett skarpt intellekt.

Snälla, sluta aldrig vara den du är; världen behöver sin buskiskomik.
Citera
2018-06-14, 21:51
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig

Till skillnad från dig.

Har inte du nåt Mensa-möte att gå till istället för att sitta här och tjafsa med oss lågbegåvade avarter?
Senast redigerad av hardusettminapa 2018-06-14 kl. 21:53.
Citera
2018-06-14, 21:59
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Och så undrar folk varför man döljer sina nationalistiska åsikter...

Visst ja. MS är ju 'nazister'. Minen hon skulle få om jag nämner AFS...

Jag knoppade av henne med att skriva att politik tar vi face to face och att hon säkerligen är desinformerad av oärlig media. Hon godtog svaret, vilket de flesta brukar göra om du är tillräckligt intressant och knullar hårt nog. Tragiskt men sant. Hon är dock en fin tjej.

Ja, det här med etikettering är inte alltid så lätt i deras värld.

Men verkar som hon mer är typen som är orolig för vad hennes kompisar ska tycka snarare än den typen som ilsket blockerar alla som står till höger om miljöpartiet. Så kanske inte ett helt hopplöst fall då.

Funderar på att skriva att jag själv är AFS-sympatisör och antifeminist i min profil på Tinder. Ändå sån stiltje där just nu så det kanske rör om lite i grytan. Och så sorterar man bort en del oönskat folk. Orkar inte med några mer idioter. Värt ett försök.
Senast redigerad av hardusettminapa 2018-06-14 kl. 22:07.
Citera
2018-06-14, 22:18
Medlem
Citat:
Du menar att de gånger ni haft sex på första dejten och du förhört dig med tjejen om hon velat mer så har hon avvisat dig?

Förhör aldrig en tjej. Nej, det har väl bara runnit ut i sanden eller att Tjejen blivit svinsur för hon velat bli ihop med mig, oftast iaf. Tyvärr är tjejerna oftast trasiga som knullar på första dejten. Vilket gör att jag sällan har något vidare intresse av att ta det vidare. Det är det tjejerna som knullar på första dejten inte verkar förstå. Ingen som är hel i sig själv har ett behov av att knulla sönder någon man precis träffat. Sen sitter dom och gråter att ingen vill vara med dom, ja undra vad det kan bero på? Pröva att inte knulla på 4-5dejter så ska ni se att det går bättre. Tips till tjejer alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in