Citat:
Ursprungligen postat av
SoffSvek
Ja...typ några miljarder verkar bry sig. Att döda 129 personer och skada 13.600 ska inte gå förbi obemärkt. Du verkar tro att det var en naturkatastrof som drabbade Gaza, när övriga världen vet att det var kulor från IDF som orsakade skadorna. Din kommentar är bara ett exempel hur Israels legitimitet vittrar sönder och den växande antisemitismen börjar bli befogad. Men visst, fortsätt du i samma spår.....du gör omvärlden en tjänst som visar hur sanna sionister tänker....
Arrogans är farlig i personliga relationer, men livsviktig i internationell politik. Utan arrogans blir man överkörd av auktoritära byråkrater som inte ens valdes av sitt egna folk. Du säger några miljarder personer, jag säger några hundra personer.
Om folk blir antisemiter för att Israel skyddar sig från terrorister får de väl skylla sig själva. Inte mitt fel att personer är ointelligenta. Det är upp till var och en att fatta personliga åsikter; jag hoppas att folk fattar bra åsikter, men det är som sagt deras egna val.