Citat:
Ursprungligen postat av
Q-follower
Intressant post från Q i år (16/4) där han talar om vilka som ingick i kuppen att avsätta Trump och hur den initialt skulle utföras:
Re_read Five Eyes.
Avoid US data collection laws.
Hussein.
Public: Dossier FISA.
Not Public: Five Eyes UK/AUS POTUS targeting using pushed RUS decoy meetings / campaign insertions.
Hussein HRC LL Brennan Clapper NAT SEC WH SIT RM OP UK AUS assist/set up.
Jag börjar med kupp-makarna: Barack Obama, Hillary Clinton, Loretta Lynch, John Brennan och James Clapper. Inga små spelare direkt, och dom hade en National Security White House Situation Room Operation, UK, AUS (Australien) assist/set up.
Dossier: MI5/MI6/Christopher Steele (falsk/påhittad dossier upprättat i UK översänt till kuppmakarna) den anfördes i sin tur till - United States Foreign Intelligence Surveillance Court (FISA/FISC) för tillstånd att övervaka/avlyssna Trump i Trump Tower.
Dem avlyssnade även Trump's transition team, via Five Eyes från Australien. Det var alltså min tolkning av den posten.
Q drop i dag (14/6):
[[RR]] approved/signed FISA-warrant application(s) to extend surveillance on POTUS/others.
What evidence to support?
Snowball.
[[RR]] @ WH.
Why was Rachel Brand removed?
Critical thinking.
Hoppsan, Rod Rosenstein godkände/signerade en Fisa-warrant till förlängd övervakning/avlyssning av Donald Trump m fl. Vilka var bevisen till stöd? Den första ansökan var ivf, MI5/MI6/Christopher Steele falska/uppdiktade dossier. Om det tillkommit nya "bevis" vet jag inte, men det har ingen större betydelse eftersom, Foreign Intelligence Surveillance Court (FISA/FISC) godkänner i princip alla inkomna förfrågningar om avlyssning.