2018-06-13, 22:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Av dom ca 1450 inlägg Q gjort anser DU att NOLL är sanna, det är sämre än slumpen och ett bevis på din undermåliga analys.

Sanna? Det är väl massor som kan tolkas som sant eller kommenterar sånt som verkligen har hänt..
Citera
2018-06-13, 22:48
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Sanna? Det är väl massor som kan tolkas som sant eller kommenterar sånt som verkligen har hänt..

Jag blir tacksam om du kan ge några exempel.
Citera
2018-06-13, 22:52
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Främmande makt
Larp
Alt right-grupp
Källartroll (tror jag inte längre)

Sen finns det ju även andra förslag på såväl närstående som andra: https://www.dailydot.com/layer8/who-is-q-anon/

Så du anser att;
Främmande makt,
Larp,
Alt right-grupp,
Alla är troligare alternativ än Trump/MIL? Du tror inte den trolligaste presidenten sen founding fathers är benägen att starta nägot som Q?
Citera
2018-06-13, 23:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag blir tacksam om du kan ge några exempel.

Plattityder som ”You cannot hide what is already known (and can be proven).”
Citera
2018-06-13, 23:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Så du anser att;
Främmande makt,
Larp,
Alt right-grupp,
Alla är troligare alternativ än Trump/MIL? Du tror inte den trolligaste presidenten sen founding fathers är benägen att starta nägot som Q?

Inte för att det vore ett omöjligt scenario, men det här är för fånigt och för tunt för att jag ska kunna tro det. Det hela bygger ju på att folk sitter och gissar och efterkonstruerar, substansen är absolut noll.
Att någon med verklig makt och insikt skulle slösa sin tid med att skriva ”fight fight fight”, förkortningar som låter som tagna ur vilket first person shooter-spel som helst och liknande finner jag nästan lika skrämmande som osannolikt.

Most of it is standard conspiracy theory chatter, along with endless rolls of rhetorical questions, Call of Duty-level military catchphrases and patriotic hubbub.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-06-13 kl. 23:35.
Citera
2018-06-14, 07:29
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Inte för att det vore ett omöjligt scenario, men det här är för fånigt och för tunt för att jag ska kunna tro det. Det hela bygger ju på att folk sitter och gissar och efterkonstruerar, substansen är absolut noll.
Att någon med verklig makt och insikt skulle slösa sin tid med att skriva ”fight fight fight”, förkortningar som låter som tagna ur vilket first person shooter-spel som helst och liknande finner jag nästan lika skrämmande som osannolikt.

Most of it is standard conspiracy theory chatter, along with endless rolls of rhetorical questions, Call of Duty-level military catchphrases and patriotic hubbub.

Du duckar som vanligt kärnfrågan, tror du på allvar att någon av de spekulationerna är mer sannolik än att Q tillhör Trumps innersta krets? Har du överhuvudtaget läst orginalinläggen av Q eller fokuserar du på tolkningarna som följarna gör? Är du överhuvudtaget intresserad av ämnet eller är ditt enda intresse att bevisa att du är smartare än oss andra?
Citera
2018-06-14, 08:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Du duckar som vanligt kärnfrågan, tror du på allvar att någon av de spekulationerna är mer sannolik än att Q tillhör Trumps innersta krets? Har du överhuvudtaget läst orginalinläggen av Q eller fokuserar du på tolkningarna som följarna gör? Är du överhuvudtaget intresserad av ämnet eller är ditt enda intresse att bevisa att du är smartare än oss andra?

Läs igen vad jag skrev så ser du att jag inte alls ”duckar kärnfrågan”.. Jag skrev att alltihop är för tunt och fånigt för att jag ska tro att någon runt Trump ligger bakom det - alltså finner jag andra spekulationer troligare...

Qs originalinlägg läser jag löpande, dock skippar jag oftast alla anons kommentarer.

Det handlar inte om att vara ”smartast”, det handlar om att ifrågasätta det jag inte tror på - jag har ju sett detta scenario upprepas så många gånger nu i olika frågor. Senast var det t.ex pizzagate där även jag rycktes med initialt - men som vanligt blev det ju allt tydligare att varenda premiss var uppåt väggarna ju mer man letade. I fallet med Q finns det ju dock väldigt lite substantiellt att rota i, det är mest snömos - om någon tolkning visar sig bli motbevisad av verkliga händelser är det inte värre än att man får omvärdera tolkningen.. och därför skriver jag inte så mycket om det Q droppar, det finns ingen anledning då det varken går att bevisa eller motbevisa.
Citera
2018-06-14, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Vi tar och tittar på två av Q's poster från 9:e Mars i år.
Den första:

Thank you Kim.
Deal made.
Clowns out.
Strings cut.
We took control.
Iran next.

Därefter:

Think FORBIDDEN CITY.
POTUS never crossed the line (ground).
Do not glorify us.
We work for you.
Promises made.
Promises kept.

-Avtalet mellan USA och Nordkorea var klart redan 9:e Mars i år enl. Q. Trump och Kim träffades i hemlighet i Kina (förbjudna staden, Peking) och gjorde klart avtalet, som visades igår och undertecknades i Singapore.

Vi följer upp det Q säger med en ny post från Q 11:e juni:

Does Kim look nervous prior to the 'BIG' meeting w/ POTUS?
Did they already meet long ago?
Is he preparing at his hotel w/ his advisors ahead of time?
Or, is he out enjoying the 'FREEDOM' he never had in the past?
Deal done?
Safe?
On guard?
POTUS moves up departure - why?
The World is Safer.
IRAN developments…

-Ganska stringent med det Q sa tidigare, eller vad säger ni därute?
Citera
2018-06-14, 11:23
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Idag släpps tydligen någon rapport som granskat FBIs utredning av Hillary Clintons privata e-mailserver.

Har Q sagt något spännande om den rapporten?
Citera
2018-06-14, 11:45
Medlem
danjäls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Vi följer upp det Q säger med en ny post från Q 11:e juni:

Does Kim look nervous prior to the 'BIG' meeting w/ POTUS?
Did they already meet long ago?
Is he preparing at his hotel w/ his advisors ahead of time?
Or, is he out enjoying the 'FREEDOM' he never had in the past?
Deal done?
Safe?
On guard?
POTUS moves up departure - why?
The World is Safer.
IRAN developments…

-Ganska stringent med det Q sa tidigare, eller vad säger ni därute?

Stringent, visst. Men det säger ju ingenting?

Är KJU tvunget att se nervös ut för att mötas med Trump? Vet vi, anon, Q hur en nervös KJU ser ut? bevisar det något?
Förbereda mötet på hotellet? kan inte KJU ha förberett mötet på hemmaplan i veckor?

Det är bara spekulationer baserat på luft i praktiken. Knappast bevis för att ett möte och avtal redan skett.
Citera
2018-06-14, 12:56
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Idag släpps tydligen någon rapport som granskat FBIs utredning av Hillary Clintons privata e-mailserver.

Har Q sagt något spännande om den rapporten?

Q !CbboFOtcZs ID: 8d9246 No.1739449
Jun 13 2018 22:50:25 (EST)

POTUS in possession of (and reviewing):
1. Original IG unredacted report
2. Modified IG unredacted report [RR version]
3. Modified IG redacted report [RR version]
4. IG summary notes re: obstruction(s) to obtain select info (classified)
[#3 released tomorrow]
[SEC: FBI/DOJ handling of HRC email investigation]
[[RR]]
Who has the sole ability to DECLAS it all?
Did you witness the stage being set today?
Nunes/Grassley/Freedom C. push for docs.
[[RR]] central figure within docs (personally involved).
KNOWN CONFLICT.
Immediate impeachment / resignation / termination / recusal IF EVER BROUGHT TO LIGHT.
Be loud.
Be heard.
Fight for TRUTH.
Q

[RR] = Rod "Juden" Rosenstein
Den censurerade versionen av IG rapporten släpps idag, där kommer många namn osv vara censurerade, Q vill att Patrioter ska göra sig hörda så Trump blir "tvungen" att gå in och offentliggöra sin Executive Order att öppna upp all censur på rapporten. Då ser folket både vilka de skyldiga är, men även vilka som skyddade dem.

Denna rapport handlar enbart om DOJ/FBI handlande angående Clintons server, sen kommer Russia hoax senare.
Senast redigerad av Daniel501 2018-06-14 kl. 12:59.
Citera
2018-06-14, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Q !CbboFOtcZs ID: 8d9246 No.1739449
Jun 13 2018 22:50:25 (EST)

POTUS in possession of (and reviewing):
1. Original IG unredacted report
2. Modified IG unredacted report [RR version]
3. Modified IG redacted report [RR version]
4. IG summary notes re: obstruction(s) to obtain select info (classified)
[#3 released tomorrow]
[SEC: FBI/DOJ handling of HRC email investigation]
[[RR]]
Who has the sole ability to DECLAS it all?
Did you witness the stage being set today?
Nunes/Grassley/Freedom C. push for docs.
[[RR]] central figure within docs (personally involved).
KNOWN CONFLICT.
Immediate impeachment / resignation / termination / recusal IF EVER BROUGHT TO LIGHT.
Be loud.
Be heard.
Fight for TRUTH.
Q

[RR] = Rod "Juden" Rosenstein
Den censurerade versionen av IG rapporten släpps idag, där kommer många namn osv vara censurerade, Q vill att Patrioter ska göra sig hörda så Trump blir "tvungen" att gå in och offentliggöra sin Executive Order att öppna upp all censur på rapporten. Då ser folket både vilka de skyldiga är, men även vilka som skyddade dem.

Denna rapport handlar enbart om DOJ/FBI handlande angående Clintons server, sen kommer Russia hoax senare.
Vi ar nu i en vansinnigt intressant period. NK avklarat, sedan Iran och IG-rapporten. Trump ar verkligen pa offensiven och det blir spannande att se hur de utsatta kommer att reagera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in