2018-06-11, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Obama's legacy can be entirely erased with the pen in all but one category.
Pardons.
For that, it must be proven that he was never a legitimate President to begin with.

annan anon:
Fake birth certificate time

Intressant!

Vet vi något om var Mr Hussein/Usama/Obama befinner sig i nuläget?
Vill minnas att i April så talades det om Obama och Kenya, kunde tolkas som att Obama försöker fly för att komma undan de amerikanska myndigheternas jurisdiktion. Tror det var en tolkning ifrån Praying medic, han är hyfsat bra på att förstå sig på Q:s kryptiska poster men man kan ju aldrig vara riktigt säker!

Uppdaterar Q-posts sidan nästintill varje dag, försöker göra lite egen research och kollar Praying Medic på Youtube och Michelle på DeceptionBytes ett annat youtubekonto. Dessa två har väldigt bra koll på Q-posts och sammanfattar dom bra med händelser och research. Kan tillägga att Praying Medic börjar få sina videor bortplockade ifrån Youtube p.g.a. "copyright". Med tanke på hur Google hjälpte Hillary inför valet 2016 så är det inte omöjligt att de börjar jävlas med honom också!

EyeTheSpy / The Cheshire Cat verkar vara en Twitteranvändare med bra insight, DeceptionBytes tror det är någon inom militären eller NSA. Denne användare har sagt att något stort sker den 11 Juni. Någon som hört något än?

Användaren skrev detta på Twitter för någon dag sedan:
The 11th will still be a Duet of no small measure.

Den här veckan väntar iallafall väldigt stora tunga nyheter. Mötet med Kim Jong Un, Julian Assange och OIG rapporten. Kan bli en vecka att minnas!

DeceptionBytes släppte denna video 10/6. Lite av en sammanfattning inför veckan https://youtu.be/znbLeM828O0

Ytterligare en intressant artikel som jag hittade via DeceptionBytes i Fredags. 311 nya federala åklagare är väl ändå ett tecken på rätt väg?
Attorney General Sessions Announces 311 New Federal Prosecutor Positions
https://www.justice.gov/usao-ndny/pr/attorney-general-sessions-announces-311-new-federal-prosecutor-positions

Praying Medic
‏ @prayingmedic
20h20 hours ago

Wolfe was busted in December, 2017.
His indictment was made public in June, 2018.
He cut a deal & pled not to leaking classified information but lying to the FBI
He cooperated with prosecutors & kept quiet for 6 months.
That means more arrests are coming.
https://theconservativetreehouse.com/2018/06/08/the-bigger-story-behind-the-james-wolfe-indictment/
https://www.justice.gov/usao-dc/press-release/file/1069836/download

De som tvekar på Q och #DrainTheSwamp borde kolla på denna, en av många signaler i det här dramat:
Q Anon - POTUS Sends a Signal to Debbie Wasserman Schultz
https://vimeo.com/273964194

Enligt Praying Medic signalerar POTUS och VPOTUS till Wasserman (Wasser tyska för Vatten) No deals on the table.
Senast redigerad av Anonym-tack 2018-06-11 kl. 23:43.
Citera
2018-06-11, 23:39
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym-tack
EyeTheSpy / The Cheshire Cat verkar vara en Twitteranvändare med bra insight, DeceptionBytes tror det är någon inom militären eller NSA. Denne användare har sagt att något stort sker den 11 Juni. Någon som hört något än?
EyeTheSpy är outad som disinfo. DeceptionBytes kan inte vara någon inom militären/NSA eftersom Q ständigt klarlägger "No outside comms.".

Citat:
Användaren skrev detta på Twitter för någon dag sedan:
The 11th will still be a Duet of no small measure.

Q 1460:
Citat:
When did we mention/emphasize the 11th?
Those with an agenda to discredit are pushing false information.
Citera
2018-06-12, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
EyeTheSpy är outad som disinfo. DeceptionBytes kan inte vara någon inom militären/NSA eftersom Q ständigt klarlägger "No outside comms.".

Q 1460:

Är du säker? EyeTheSpy tror jag Michelle/DeceptionBytes sa i någon av sina senaste videor hade bytt namn till TheCheshireCat. När outades detta som disinfo?

Det florerar fullt med FakeNews gällande #DrainTheSwamp. Bara i April dök det upp många nyheter/youtubevideos om Hillary och Huma, där en film vid namn FrazzleDrip som "läckt ut" på Darknet. Den påstådda filmen visade tydligen hur H&H våldtog en liten flicka. Detta bekräftade Q själv som Fake. Nog för att man hört mycket om pedorykten med HRC och givetvis ska man vara skeptisk men en snabb googling gav riktigt mycket resultat på -främmande för mig- nyhetssajter och på Youtube.

Förtydligande: Jag följer DeceptionBytes och Michelle trodde att EyeTheSpy var någon ifrån NSA/militären eftersom denne postar intressanta tweets som går hand i hand med lite av det Q säger. Huruvida det stämmer eller inte har jag ingen aning om. Men idag skulle det ju hållas något viktigt möte, OIG rapporten? Skulle live-sändas kl 13:00 11 Juni (vet ej vilken tidszon förmodligen Amerikanska östkusten.)

Hur som haver, sammanfattar DeceptionBytes Q-drops ganska bra. Hon gör research, hänvisar till nyheter som är relevanta och har koll på "outside comms" andra twitterkonton och anons som postar relevanta inlägg. Både PrayingMedic och DeceptionBytes får "tips" från anonyma främlingar som de berättar om men inte bekräftar som sant.

I fredags kom Michelle även med den här nyheten i en av sina videos:
Child Trafficking Camp’ Discovered in Arizona is Located on Clinton Foundation Donor CEMEX Property
http://conservativefighters.org/news/child-trafficking-camp-discovered-in-arizona-is-located-on-clinton-foundation-donor-cemex-property/

Ögnade mig igenom Q:s inlägg för snabbt idag.
Citera
2018-06-12, 00:18
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Är du säker? EyeTheSpy tror jag Michelle/DeceptionBytes sa i någon av sina senaste videor hade bytt namn till TheCheshireCat. När outades detta som disinfo?
@BackChannel17 och Jerome Corsi outades samtidigt (InfoWars strax efteråt). @EyeTheSpy och @BackChannel17 är misstänksamt sammankopplade.

https://www.sgtreport.com/2018/05/eyethespy-backchannel17-all-over-again-becarefulwhoyoufollow/
https://www.neonrevolt.com/2018/04/14/disregard-backchannel17-clown-disinfo-operation-queen-psyops-qanon/

Citat:
Men idag skulle det ju hållas något viktigt möte, OIG rapporten? Skulle live-sändas kl 13:00 11 Juni (vet ej vilken tidszon förmodligen Amerikanska östkusten.)
OIG-rapporten är den 14 juni.

Har du spanat in GreatAwakening på Reddit? Dom brukar vara ganska bra på att sammanfatta informationsflödet på ett lättförståeligt sätt.

Edit: När man talar om trollen: https://old.reddit.com/r/greatawakening/comments/8qdirr/eyethespy_admits_he_was_wrong_what_a_fraud/
Senast redigerad av Fittahora 2018-06-12 kl. 00:30. Anledning: Ändrat InfoWars till Jerome Corsi
Citera
2018-06-12, 06:04
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
Ugglan är Illuminati det trodde jag var solklart för alla. Assange är en Eagle, han har förstått sammanhangen och ska därför elimineras av Deep State. Det blir en spännande upplösning på detta. Glöm INTE att det är gott mot ont...

Nej, du förstår inte, jag pratar om (0)wl vilket ser ut att vara är en noll marker-wl = den dagen det kommer en WL-drop.

Tro mig jag vet vad ugglan symboliserar.
Citera
2018-06-12, 06:36
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Varför attackerar du mig istället för mina argument?

Jag gör både och.

Citat:
Beskriver inte i vilken ordning revolutionen startade, utan i vilken ordning den skall fullbordas. Saudi Arabien är fullbordad.

Okej du gissar alltså att den startade när han utropade sig till kandidat. Du tror inte det försiggick lite planering innan det? Q har ju sagt att det planerats i tre år och det ger oss 2013-2014. Sluta tramsa nu.
Citera
2018-06-12, 10:15
Medlem
BushwickBills avatar
En anons försök att decoda en senare Q-drop:

https://media.8ch.net/file_store/0cff7dcbb2f6b5b19a6c96ff02987a20302e44483c871c5a05 cdf5e9a7978798.jpg

Det är alltså sådant här som är helt obegripligt för vissa av er eller?
Citera
2018-06-12, 11:02
Medlem
Intressant post från Q i år (16/4) där han talar om vilka som ingick i kuppen att avsätta Trump och hur den initialt skulle utföras:

Re_read Five Eyes.
Avoid US data collection laws.
Hussein.
Public: Dossier FISA.
Not Public: Five Eyes UK/AUS POTUS targeting using pushed RUS decoy meetings / campaign insertions.
Hussein HRC LL Brennan Clapper NAT SEC WH SIT RM OP UK AUS assist/set up.

Jag börjar med kupp-makarna: Barack Obama, Hillary Clinton, Loretta Lynch, John Brennan och James Clapper. Inga små spelare direkt, och dom hade en National Security White House Situation Room Operation, UK, AUS (Australien) assist/set up.
Dossier: MI5/MI6/Christopher Steele (falsk/påhittad dossier upprättat i UK översänt till kuppmakarna) den anfördes i sin tur till - United States Foreign Intelligence Surveillance Court (FISA/FISC) för tillstånd att övervaka/avlyssna Trump i Trump Tower.
Dem avlyssnade även Trump's transition team, via Five Eyes från Australien. Det var alltså min tolkning av den posten.
Citera
2018-06-12, 12:26
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Jag gör både och.
Varför attackerar du mig över huvud taget? Känns väldigt desperat från din sida och bidrar inte med någonting till diskussionen.

Citat:
Okej du gissar alltså att den startade när han utropade sig till kandidat. Du tror inte det försiggick lite planering innan det? Q har ju sagt att det planerats i tre år och det ger oss 2013-2014.
Inser du att du argumenterar mot dig själv? Din ståndpunkt (som jag argumenterar mot) är att revolutionen startade först i Saudi Arabien, sen i USA. Nu gav du mig tre ytterligare år (2012, inte "2013-2014"). Vilket kom först, 2012 (USA) eller 2017 (Saudi Arabien)?

Jag vet att revolutionen hade planerats lång tid innan. Jag vet också att planen först var en militärkupp, som senare ändrades till nuvarande plan involverande Donald Trump som president (med militärkupp som reservplan). Jag vet också att mängder med revolutioner har planerats men aldrig förverkligas. Därav kan en revolution inte anses ha skett förrns planen övergår till handling.

Citat:
Sluta tramsa nu.
Citat:
"Accuse your enemy of what you are guilty of."
Citera
2018-06-12, 13:12
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Varför attackerar du mig över huvud taget? Känns väldigt desperat från din sida och bidrar inte med någonting till diskussionen.

För att du skrev innan du tänkte.

Citat:
Inser du att du argumenterar mot dig själv? Din ståndpunkt (som jag argumenterar mot) är att revolutionen startade först i Saudi Arabien, sen i USA. Nu gav du mig tre ytterligare år (2012, inte "2013-2014"). Vilket kom först, 2012 (USA) eller 2017 (Saudi Arabien)?

Nej jag påpekar bara att din siffra, som du helt tagit ur arslet, om att allt startade 2015 när Trump annonserade ut sin kandidatur är en precis lika godtycklig siffra som allt annat.

Citat:
Därav kan en revolution inte anses ha skett förrns planen övergår till handling.

Och vad var startskottet? Q började skriva efter SA.

SA --> US --> Asia --> EU
SA (1), US (2), Asia (3), EU (4).

What happened in SA will happen here, Asia, and EU. (Detta skrev Q redan i November innan krutröken ens lagt sig i SA, enligt dig var alltså allt redan fullbordat då)

Du tolkar det alltså att det inte är i vilken ordning rensningen kommer ske utan när det fullbordas?!?! Vad händer om det går lite för snabbt fram i Asia då ska dom sega så USA hinner rensa färdigt först?!?! Varför är du så jävla ologisk i ditt tänkande?
Citera
2018-06-12, 13:24
Medlem
Citat:
Ja uppenbarligen, det är ju din och alla andra idioters ständiga klagosång!
Hur kan vi vara säker på att översteprästerna alltid decodar de kryptiska meddelandena rätt?
Citera
2018-06-12, 13:53
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Nej jag påpekar bara att din siffra, som du helt tagit ur arslet, om att allt startade 2015 när Trump annonserade ut sin kandidatur är en precis lika godtycklig siffra som allt annat.
Jag har angett källor till mina siffror, varav noll har varit från någons arsle.

Citat:
Och vad var startskottet?
Startskottet i USA var att Donald Trump annonserade sin kandidatur till president i juni 2015.
Startskottet i Saudiarabien var när massarresteringarna skedde i november 2017.

Citat:
Q började skriva efter SA.
Hur är tidpunkten då Q började skriva relevant?
Q's första inlägg var 28 oktober 2017.
Massarresteringarna i Saudiarabien skedde i november 2017.
Mig veterligen kommer oktober före november.

Citat:
SA --> US --> Asia --> EU
SA (1), US (2), Asia (3), EU (4).
Citat:
An Operations Order, often abbreviated to OPORD, is a plan format meant to assist subordinate units with the conduct of military operations.

Citat:
What happened in SA will happen here, Asia, and EU. (Detta skrev Q redan i November innan krutröken ens lagt sig i SA, enligt dig var alltså allt redan fullbordat då)
Saudiarabien är en absolut monarki. En order från kungen att arrestera övriga korrupta familjemedlemmar är allt som behövs. Arresteringarna tar på sin höjd någon timme. Några ämbetsmän på utlandsresa kan ta några dagar att arrestera innan revolutionen är fullständig. Någon rättegång är, till skillnad från USA, Asien och Europa ej nödvändig.

Citat:
En absolut monarki är en statsform med en monark som statschef (monarki), där denne, till skillnad från i en konstitutionell monarki, har mer eller mindre totala befogenheter. I äldre svensk form kallas detta envälde.
Källa: Wikipedia

Citat:
Du tolkar det alltså att det inte är i vilken ordning rensningen kommer ske utan när det fullbordas?!?! Vad händer om det går lite för snabbt fram i Asia då ska dom sega så USA hinner rensa färdigt först?!?!
Om det sker mot planeringen får väl det anses som en bonus? Tror inte Q kommer att klaga om dom har underskattat motståndet.

Citat:
Varför är du så jävla ologisk i ditt tänkande?
Citat:
"Accuse your enemy of what you are guilty of."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in