2018-06-14, 14:32
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Hur unik och älskad känner man sig när man står där i kön till bukkakepartyt?
Det kan ju också ha att göra med att man inte vill ha nån obotlig sjukdom?

Är man på det klara med att det är fritt och att detta gäller åt båda hållen lägger jag inga värderingar alls på beteendet.

Har du hängt med i tråden? Det handlade om att vissa hävdar att det finns 20 åriga tjejer så att det räcker och blir över åt alla Sveriges män eftersom det är det enda en man vill ha. Därav mitt inlägg.
2018-06-14, 14:40
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Du glömmer att fler skiljer sig eller väljer bort äktenskapet för att det är en dålig deal helt enkelt.
Efter 40 är det män som gynnas mest av det, då deras sexuella attraktionskraft och status står högre än nånsin, medan infertila kvinnor med kråkfötter ser sig om efter allt färre som är intresserade.
Och varför skulle de vara det, när 25-åringar inte har något emot en sugardaddy som tar hand om dem både ekonomiskt och mogen trygghet.

Det är en av Sveriges sämst bevarade hemligheter, det där kvinnor och feminister vägrar att prata om.
Annat än förebrå dem som spelar förstås i ren avundsjuka.

Gratulationer till män över 40! Undrar varför det då är männen som gafflar om hur stort problem detta är för kvinnor? Om problemet endast existerar för kvinnor, låt dem hantera det då.
Och sen kan man börja fundera på varför det finns så många bittra män med uppenbart kvinnoförakt, som har behov av att tala om för kvinnor hur värdelösa, horiga och allt annat skit de är, om nu män över 40 har sådan status och kan ligga runt med unga fertila kvinnor. Nånting verkar inte stämma här.
2018-06-14, 14:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Gratulationer till män över 40! Undrar varför det då är männen som gafflar om hur stort problem detta är för kvinnor? Om problemet endast existerar för kvinnor, låt dem hantera det då.
Och sen kan man börja fundera på varför det finns så många bittra män med uppenbart kvinnoförakt, som har behov av att tala om för kvinnor hur värdelösa, horiga och allt annat skit de är, om nu män över 40 har sådan status och kan ligga runt med unga fertila kvinnor. Nånting verkar inte stämma här.

Nej, det är konstigt. De har hur många slampiga kvinnor som helst att ligga runt med när de är unga, och när de fyllt 40 så har var och en alldeles egen snygg 20-åring som bara, bara ligger med dem.
Och ändå sitter de här och klagar.
Senast redigerad av Ipsi 2018-06-14 kl. 14:51.
2018-06-14, 15:09
Medlem
JagSerUfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så hur många 25-åringar som vill ha en sugardaddy finns det för män att dela på?

Det finns hur många som helst om du uppfyller dessa kraven kan du välja och vraka.

1 Du ser bra ut / eller i alla fall någorlunda ok ut.
2 Du har det gott ställt.
3.Du är i någorlunda passande ålder (dvs inte en gammal gubbe).
4. I storstäderna så är en bra bostad viktigt med då det är stor brist och många studenter eller tjejer ifrån andra orter bor dåligt.

Du behöver inte spendera stora pengar på dom om du uppfyller punkterna utan det räcker att du kan/har möjligheterna till det typ. Jag spenderar säkert mindre än genomsnittet ibland killar på tjejer och tror att om du slösar för mycket pengar så tappar dom respekt och intresset för dig.

I Stockholm fungerar bostadskortet väldigt bra på krogen om du bor på rätt ställe (gärna ett par minuter ifrån krogen) speciellt ibland studenter Man smyger in det lite diskret genom att fråga vart dom bor eller kanske fråga om dom vill följa med hem på lite vin. Brukade med ha mat i kylen en pizza eller kanske en massa sushi som blev över ifrån middagen (köpte maten bara för att kunna säga så ) Men en pizza är aldrig fel som frukost dagen efter, får man inget napp drar man och fyllekäkar med polarna ute hellre självklart.
2018-06-14, 15:20
Medlem
JagSerUfos avatar
Citat:

Det är bistra män som sitter här och gnäller för dom inte får något och är avundsjuka för det, hade dom jobbat med sig själva lite istället så hade dom kanske kunnat bryta trenden.
självklart så inser en normal man att om tjejerna inte ligger runt så får man inte ligga
Och dessa männen kommer säkert vara dom första som slänger sig efter kvinnorna när dom blir äldre och kanske har barn osv.
2018-06-14, 15:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JagSerUfo
Det finns hur många som helst om du uppfyller dessa kraven kan du välja och vraka.

1 Du ser bra ut / eller i alla fall någorlunda ok ut.
2 Du har det gott ställt.
3.Du är i någorlunda passande ålder (dvs inte en gammal gubbe).
4. I storstäderna så är en bra bostad viktigt med då det är stor brist och många studenter eller tjejer ifrån andra orter bor dåligt.

Du behöver inte spendera stora pengar på dom om du uppfyller punkterna utan det räcker att du kan/har möjligheterna till det typ. Jag spenderar säkert mindre än genomsnittet ibland killar på tjejer och tror att om du slösar för mycket pengar så tappar dom respekt och intresset för dig.

I Stockholm fungerar bostadskortet väldigt bra på krogen om du bor på rätt ställe (gärna ett par minuter ifrån krogen) speciellt ibland studenter Man smyger in det lite diskret genom att fråga vart dom bor eller kanske fråga om dom vill följa med hem på lite vin. Brukade med ha mat i kylen en pizza eller kanske en massa sushi som blev över ifrån middagen (köpte maten bara för att kunna säga så ) Men en pizza är aldrig fel som frukost dagen efter, får man inget napp drar man och fyllekäkar med polarna ute hellre självklart.
Ja, men hur många räcker de till?
2018-06-14, 15:34
Medlem
JagSerUfos avatar
Citat:
Ja, men hur många räcker de till?
Vadå hur många räcker det till? Det räcker och blir över för att säga det så!

Eller menar du hur många som stämmer in på den listan? Många gör det inte, men vill man göra det och är beredd att jobba för det så är det inte omöjligt. Sikta mot toppen inte mot botten vill man tjäna pengar tillräckligt mycket och jobbar mot ett mål kommer chanser och möjligheter komma med tiden. Men dom flesta är för bekväma för de,t utan slösar hellre pengarna än att investera och inte beredda att offra något. Men det finns gott om kvinnor till dessa killar med
2018-06-14, 15:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JagSerUfo
Vadå hur många räcker det till? Det räcker och blir över för att säga det så!

Eller menar du hur många som stämmer in på den listan? Många gör det inte, men vill man göra det och är beredd att jobba för det så är det inte omöjligt. Sikta mot toppen inte mot botten vill man tjäna pengar tillräckligt mycket och jobbar mot ett mål kommer chanser och möjligheter komma med tiden. Men dom flesta är för bekväma för de,t utan slösar hellre pengarna än att investera och inte beredda att offra något. Men det finns gott om kvinnor till dessa killar med
Nej, jag pratar om det omöjliga i ekvationen att alla män som inte vill ha vuxna kvinnor som knullat runt får en egen snygg 20-åring istället.
2018-06-14, 15:54
Medlem
JagSerUfos avatar
Citat:
Nej, jag pratar om det omöjliga i ekvationen att alla män som inte vill ha vuxna kvinnor som knullat runt får en egen snygg 20-åring istället.
Normala män bryr sig inte om kvinnor knullat runt eller kan leva med det i alla fall då just 90% av snygga kvinnor ligger runt. Och dom börjar ofta i högstadiet med det så vid 20 har dom redan legat runt.
Vem vill ha en kvinna på 20 kan man också fråga sig (inte jag i alla fall, tyckte dom var omogna redan när jag själv var 20) 25-30 är bättre då skulle jag påstå. Men nej alla män kan inte få det så självklart, inget jag påstår i mitt inlägg? Många män kan däremot få det så om dom önskar och uppfyller dom punkterna jag skrev, vilket knappast alla män gör men det är deras problem.
2018-06-14, 15:57
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Har du hängt med i tråden? Det handlade om att vissa hävdar att det finns 20 åriga tjejer så att det räcker och blir över åt alla Sveriges män eftersom det är det enda en man vill ha. Därav mitt inlägg.
Ja, det var det du läste, men det är inte vad tråden handlar om.
Ditt påstående har jag dessutom redan besvarat.
Det behöver inte vara en 20-åring var för männen om en 20-åring kan ha tio män vid sidan av varandra. Inget som hindrar 20, 50 eller 100 heller.

Vad tror du? En hundra tusen eller halv miljon i månaden?
Löser en del shoppingrelaterade problem.
2018-06-14, 16:34
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

Ekvationen blir konstig då monogami är död och de flesta i Sverige under 40 lever singelliv. Du kan därmed inte tänka i termer som "förhållanden" där kvinnor distribueras till män i 1:1, utan mer en mans möjlighet att knulla runt med unga kvinnor som själva knullar runt. Hur säger man nu; "Varför köpa kon när man kan få mjölk gratis?"

Det finns sedan till och med oändligt med möjligheter utomlands för en hyfsad välbärgad man i Sverige.

När väl alla romantiska ideal kring förhållanden och familjen har förintats, så återstår det ju bara att leva som djur. Finns ju gott om förlorare bland både kvinnor och män, men det går inte att spola tillbaka bandet nu.
2018-06-14, 16:36
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ingn singelepidemi bland kvinnor.
God dag yxskaft!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem