Citat:
Ursprungligen postat av
Gaianzenith
Kan det vara så att han är så förkrossad och har fullt upp med sig själv? Vem vet, han kanske har skuldkänslor eller andra egna problem. Eller så kanske han saknar ord, kanske tycker att vad han än säger blir fjuttigt.. förstår din fråga, spekulerar bara..
Jag menade inte detta som något påhopp på något sätt, jag är besviken i alla fall. Ja, Barack Obama uttalade sig väldigt snabbt, mycket för att hans fru och Tim jobbade för välgörenhetsorganisationer. Tim Hade skänkt enormt mycket pengar till detta. Det hat skrivits så mycket av både svens press och främst utländsk press, kommer inte ihåg riktigt vart han uttalade sig. Det var i samma veva som Madonna uttalade sig. Stoppa pressarna är väl Sveriges svar på TMZ. Har följt allt redan samma kväll som beskedet kom, så det är inget påhittat av mig ang Obamas uttalande. Det värmer att höra de fina ord som sagts om Tim på denna tråd, men även en stor respekt för de kända människorna som uttrycker sin sorg och att de tänker på hans familj. Må så vara, men skvallras ska det, läste på en norsk hemsida att de hade sett högvakten i Sthlm överlät deras nya häst till D.Avicii till föräldrarna och som ifrågasatt mamman Anki Lidens "dansande och förvirrande beteende" under den ceremonin, som givetvis "stoppa pressarna" anammat och visat en snutt därifrån. Då kan man prata om skvaller, inte mitt inlägg ang Chris Martin. Att han sitter och är ledsen och förtvivlad över detta och inte vill visa sin sorg för allmänheten, stämmer INTE överens med den person som Chris Martin verkar vara. Han har ju som sagt tydligt visat när andra stjärnor, apple grundare och terrordådet i Manchester och annat, varit snabbt ute med sympati och hyllningar. Är det verkligen så svårt att förstå att man tycker att detta är underligt!? Efter hans egen skilsmässa så ville vänner och övriga Coldplay, inte velat att han skulle vara ensam, med tanke på hur han mådde. Gå in och titta vad mycket nedladdningar av Tim och Coldplays gemensamma musik har spelats och alla pengar som dessa spelat in, det borde väl vara märkbart även om nu C.M är stenrik. Hoppas att han gör en"George Michael hyllning, det borde kanske Tim kunna vara värd. jag känner mig förkrossad över TB död och har svårt att ta in det. Man undrar, utan att vara nyfiken, vilja veta vad som till slut hände. Och jag hoppas av hela mitt hjärta, utan att vara ond och elak, att Tim valde att avsluta sitt eget liv, så att det inte var alkohol eller annat som tog överhanden. Jag vet när jag själv har försökt detsamma, så har jag inte varit helt "klar" över vad jag tänkte göra. Vill absolut inte läsa något påhopp på mig efter detta inlägg, det finns flera som jag, som inte är starka nog att hantera detta. och som du skrev, vi kände inte Tim, men man kan bli fullständigt förkrossad ändå, när man vet vad svårt det kan vara att leva och försöka andas, när ångesten har hjärtat i ett järngrepp.