Citat:
Ursprungligen postat av
nudas.veritas
Om du var politiker skulle du alltså medvetet vilseleda dina väljare för att framföra en dold agenda?
Som samhället ser ut idag skulle jag delvis göra det ja. Om man säger sanningen om vissa saker så hamnar man ju i fängelse för "hets mot folkgrupp".
Citat:
Du tycker alltså att staten ska lägga sig i vem jag avser att skaffa barn med? Och förbjuda min fru och avkomma att leva i Sverige?
Ja. Som situationen ser ut idag så är det naturligtvis inte rimligt att svenskar hämtar hit sex- och avelspartners från Afrika, Asien och andra icke-vita områden. Dock står det dig naturligtvis fritt att bosätta dig i en hydda av gräs och bajs med din nya afrikanska fru, nere på savannen i Afrika, om de där nere vill släppa in dig och vill ta emot dig. De allra flesta länder på jorden kan du inte bara åka till och bosätta dig i, bara för att du har sex med en av landets medborgare. Det är alltså inget konstigt alls att Sverige också återtar kontrollen och bestämmanderätten över vilka som ska få bo i Sverige.
Om AfS regler för medborgarskap, anhöriginvandring m.m.(som framgår i partiprogrammet) hade gällt under de senaste decennierna så hade de allra flesta av de många tiotusentals thai-importer som har ägt rum till Sverige aldrig blivit av pga juridiska, administrativa, praktiska och ekonomiska hinder och besvär.
Citat:
Att du tror att svenska folket skulle avla bort sig på 150 år är fullständigt verklighetsfrånvänt och om så skedde vore det väl ett högst självvalt beslut att göra detta.
Svenska och vita människor kommer utgöra mindre än 50 procent av Sveriges befolkning om bara 10 år enligt de senaste uppgifterna. Skinn i olika nyanser av brunt och gult och svart hår kommer utgöra majoritet i Sverige om ca 10 år alltså. Det kommer vara över och slut för svenskarna sedan länge om 150 år, om vi inte vänder utvecklingen.
Folket gör aldrig någonting självvalt. Folket som kollektiv entitet har bevisligen inte någon nämnvärd egen tanke- och handlingsförmåga. Folket är en massa, en fårskock om du så vill, som behöver tydlig ledning. Sedan många decennier tillbaka så har hela Västvärldens, Sveriges och det svenska folkets ledning varit extremt dålig och medvetet fientlig mot folket. Därför har folket hamnat i fördärvet.
Citat:
Jag har en känsla av att du medvetet motarbetar AfS genom att utge dig för att vara sympatisörer och sedan skriva grovt rasistiska inlägg utan poäng. Inget av det du skriver finns i det politiska programmet. Inte heller finns något som tyder på att partiledningen stödjer detta. Ge dig.
Läs mina och några andras tidigare inlägg, där förklaras allt utförligt. Direkt eller indirekt så har det mesta jag skriver relevans för diskussionen om AfS, och framförallt om AfS själva syfte och uttolkandet av deras långsiktiga politiska mål, även om inte alla förstår det.