2018-06-12, 16:57
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Du tycker inte själv att detta är i samklang med tiden vi lever i? Eller menar du att påvar på 1600-talet skulle gått ut med motsvarande uttalande? Det är ungefär lika väntat som när påve Franciskus tog ställning för homosexuella. Så nej, detta är verkligen inget som ger stöd för att påven haft en "terrible May" utan snarare tvärtom; ett svar väntat i vår samtid.

Inga av dina invändningar är ju ett argument. Du frågade om han hade en "terrible may", jag pekar på några saker som jag knappast tror Påven kategoriserar som sublima upplevelser sen säger du att det beror på tiden vi lever i. Jaha? Vad spelar det för roll?

Citat:
Kan du inte svara själv? Eller är du kanske en motståndare till de som tolkat Q tidigare och menar att du, och enbart du, här inne tolkar Q rätt? Ni är ett intressant samfund, ni Q-troende. Ni stöttar varandra, men säger samtidigt emot varandra.

Jag antar att du menar denna sorgliga tråd? Den lider nämligen något oerhört av att det både diskuteras autenticitet och skeenden, detta är inte fallet på andra platser där Q diskuteras.

Är du intresserad kan du väl läsa så tar vi det därifrån, jag vet inte varför jag ska återge allt jag skrivit här och hamna i ännu en till oändlig diskussion full av ordvrängeri.
Citera
2018-06-12, 16:59
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Du presenterar inte heller några bevis, jag presenterar TRE gånger Q antyder att min tågordning är korrekt.

Jag presenterar bevis hela tiden som du väljer att ignorera.

Citat:
Det är inte två oförenliga ståndpunkter det är bara du som inte kan skilja på VART och av VEM. Även om det börjar i SA kan MIL ligga bakom.

Så kan det vara. Kan du argumentera för det? Jag har argumenterat mot det.

Citat:
Vad är ditt bevis?
Datumen då faktiska händelser har utspelats.

Ditt bevis är ett citat från Q med din egna tolkning.
Citera
2018-06-12, 17:04
Medlem
Citat:
Inga av dina invändningar är ju ett argument. Du frågade om han hade en "terrible may", jag pekar på några saker som jag knappast tror Påven kategoriserar som sublima upplevelser sen säger du att det beror på tiden vi lever i. Jaha? Vad spelar det för roll?

Det spelar självklart roll eftersom du inte kan visa upp något som stöder påståendet att påven haft en "terrible May" vilket Q påstod. Alltså är det ytterligare något som Q har haft fel gällande. Men jag kan ge dig några liknande påståenden så kan du kanske hylla mig lika mycket som du hyllar Q?
Löfven - terrible summer
All eyes on Russia
USA - BOM BOM.
Ska vi se ifall dessa profetior slår in också?

Citat:
Jag antar att du menar denna sorgliga tråd? Den lider nämligen något oerhört av att det både diskuteras autenticitet och skeenden, detta är inte fallet på andra platser där Q diskuteras.

Är du intresserad kan du väl läsa så tar vi det därifrån, jag vet inte varför jag ska återge allt jag skrivit här och hamna i ännu en till oändlig diskussion full av ordvrängeri.
Vad är då Q enligt dig? Något orakel som avslöjar vad som kommer hända? Eller någon som kommenterar saker som redan hänt? Det råder ju noll konsensus här, inga Q-anhängare håller med den andra utan alla har egna tolkningar och alla tolkar fel enligt varandra. Du måste väl förstå vad det gör för "er" trovärdighet?
Citera
2018-06-12, 17:05
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Vem hade efterträtt A Scalia om Hillary hade vunnit ?

Förmodligen en till Jude, rätt intressant hur Judar är mindre än 2% av USAs befolkning men ändå lyckas inneha 3 av 9 USSC säten. För att inte tala om Median..
Citera
2018-06-12, 17:13
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Det spelar självklart roll eftersom du inte kan visa upp något som stöder påståendet att påven haft en "terrible May" vilket Q påstod. Alltså är det ytterligare något som Q har haft fel gällande. Men jag kan ge dig några liknande påståenden så kan du kanske hylla mig lika mycket som du hyllar Q?
Löfven - terrible summer
All eyes on Russia
USA - BOM BOM.
Ska vi se ifall dessa profetior slår in också?

Då tar vi det igen, vad är kriterierna för en terrible may enligt dig? Du undvek det sist.

Citat:
Vad är då Q enligt dig? Något orakel som avslöjar vad som kommer hända? Eller någon som kommenterar saker som redan hänt? Det råder ju noll konsensus här, inga Q-anhängare håller med den andra utan alla har egna tolkningar och alla tolkar fel enligt varandra. Du måste väl förstå vad det gör för "er" trovärdighet?

Detta stämmer inte men tråden dränks i skit, där är väl inte jag direkt en positiv motståndskraft utan snarare medskyldig, vilket göra att tröga människor(läs du) tror det är fullständigt kaos. Det finns gott om konsensus om du bemödar dig läsa.

Jag pallar inte ens, du har fått svaren men du är för slö för att leta reda på dom.
Citera
2018-06-12, 17:14
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Vem hade efterträtt A Scalia om Hillary hade vunnit ?

Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Förmodligen en till Jude, rätt intressant hur Judar är mindre än 2% av USAs befolkning men ändå lyckas inneha 3 av 9 USSC säten. För att inte tala om Median..

Loretta Lynch? Är väl det tarmacmötet handlar om?
Citera
2018-06-12, 17:18
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Loretta Lynch? Är väl det tarmacmötet handlar om?

Ja, hörde om det när det begav sig. Jude eller korrupt goyim, med facit i hand visar det bara hur korrupt träsket är.

Man blir ödmjuk när man inser hur dessa sjuka djävlar lyckades lura till sig makten i USA utan motstånd och vilket arbete som ligger bakom en förmodad revolution, denna revolution måste börja i folket och det har militären i USA förstått.
Citera
2018-06-12, 17:18
Medlem
Citat:
Då tar vi det igen, vad är kriterierna för en terrible may enligt dig? Du undvek det sist.

Nej då, jag undvek ingenting. Jag förklarade mest att maj inte varit "terrible" för påven enligt mig (eller för någon som inte är Q-troende).

Citat:
etta stämmer inte men tråden dränks i skit, där är väl inte jag direkt en positiv motståndskraft utan snarare medskyldig, vilket göra att tröga människor(läs du) tror det är fullständigt kaos. Det finns gott om konsensus om du bemödar dig läsa.

Jag pallar inte ens, du har fått svaren men du är för slö för att leta reda på dom
Okej, du har alltså inget som backar upp din tro förutom att kalla mig trög. Då tycker jag vi väntar och ser ifall jag är lika mycket orakel som Q. Lägg detta på minnet:
Löfven - terrible summer
All eyes on Russia
USA - BOM BOM.
Citera
2018-06-12, 17:21
Medlem
Citat:
Jag syftar på dessa:
Det sker en revolution med begynnelse i USA.(Q säger SA men visst, låt gå)
Bakom revolutionen står amerikanska försvarsmakten.(Q hävdar detta i flera crumbs)
Revolutionen är världsomspännande (eftersom fienden är världsomspännande).(Q hävdar detta i flera crumbs)
Revoltörerna vill undvika krig.(Q hävdar detta i flera crumbs)
Revoltörerna vill återställa (revolution = återställning) lag och ordning i USA och övriga världen genom lagliga medel (domstolar).(Q hävdar detta i flera crumbs)
Donald Trump är dess företrädare (ej att förväxla med ledare).(Q hävdar detta i flera crumbs)

Eller så kan Trump vara anledningen till denna revolution.
Dvs en patsy.
Citera
2018-06-12, 17:25
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Jag presenterar bevis hela tiden som du väljer att ignorera.

Jag har läst alla dina inlägg i den här tråden och du presenterar inga bevis, på sin höjd indicier, och det är helt okej. Men problemet var att du hävdade att du visste något som ingen annan visste när du i princip gjorde en sammanfattning av vad Q påstår.

Ge ett exempel på något jag negligerat.

Citat:
Så kan det vara. Kan du argumentera för det? Jag har argumenterat mot det.

Ja, Q skriver såhär i Nov:

SA var tvungen att hända först för att strypa pengarna till korrupta individer i väst.

Samma ovan.

Referenser till detta pågår i oändlighet, sök qanon.pub "strings" eller "SA"

Citat:
Datumen då faktiska händelser har utspelats.

Det är inget bevis, du gissar och antar, det är okej eftersom vi inte har facit men var tydlig med det då. Och säg vart det kommer ifrån inte att du är skickad från himmelen för att förklara.

Citat:
Ditt bevis är ett citat från Q med din egna tolkning.

Ja, det är bättre än ditt.
Citera
2018-06-12, 17:27
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Nej då, jag undvek ingenting. Jag förklarade mest att maj inte varit "terrible" för påven enligt mig (eller för någon som inte är Q-troende).

Nu undvek du igen.

Citat:
Okej, du har alltså inget som backar upp din tro förutom att kalla mig trög. Då tycker jag vi väntar och ser ifall jag är lika mycket orakel som Q. Lägg detta på minnet:
Löfven - terrible summer
All eyes on Russia
USA - BOM BOM.

Om det hade varit så lätt hade vi haft copycats.

Jag tänker inte svara dig längre.
Citera
2018-06-12, 17:30
Medlem
Citat:
Nu undvek du igen.

Nej då, här undviks inget.

Citat:
Om det hade varit så lätt hade vi haft copycats.

Jag tänker inte svara dig längre
Kanon, då får vi ser hur lätt det är. Kom ihåg mina profetior!
/Svenska Q
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in