Citat:
Intressant post från Q i år (16/4) där han talar om vilka som ingick i kuppen att avsätta Trump och hur den initialt skulle utföras:
Re_read Five Eyes.
Avoid US data collection laws.
Hussein.
Public: Dossier FISA.
Not Public: Five Eyes UK/AUS POTUS targeting using pushed RUS decoy meetings / campaign insertions.
Hussein HRC LL Brennan Clapper NAT SEC WH SIT RM OP UK AUS assist/set up.
Jag börjar med kupp-makarna: Barack Obama, Hillary Clinton, Loretta Lynch, John Brennan och James Clapper. Inga små spelare direkt, och dom hade en National Security White House Situation Room Operation, UK, AUS (Australien) assist/set up.
Dossier: MI5/MI6/Christopher Steele (falsk/påhittad dossier upprättat i UK översänt till kuppmakarna) den anfördes i sin tur till - United States Foreign Intelligence Surveillance Court (FISA/FISC) för tillstånd att övervaka/avlyssna Trump i Trump Tower.
Dem avlyssnade även Trump's transition team, via Five Eyes från Australien. Det var alltså min tolkning av den posten.
Re_read Five Eyes.
Avoid US data collection laws.
Hussein.
Public: Dossier FISA.
Not Public: Five Eyes UK/AUS POTUS targeting using pushed RUS decoy meetings / campaign insertions.
Hussein HRC LL Brennan Clapper NAT SEC WH SIT RM OP UK AUS assist/set up.
Jag börjar med kupp-makarna: Barack Obama, Hillary Clinton, Loretta Lynch, John Brennan och James Clapper. Inga små spelare direkt, och dom hade en National Security White House Situation Room Operation, UK, AUS (Australien) assist/set up.
Dossier: MI5/MI6/Christopher Steele (falsk/påhittad dossier upprättat i UK översänt till kuppmakarna) den anfördes i sin tur till - United States Foreign Intelligence Surveillance Court (FISA/FISC) för tillstånd att övervaka/avlyssna Trump i Trump Tower.
Dem avlyssnade även Trump's transition team, via Five Eyes från Australien. Det var alltså min tolkning av den posten.
Meningen är att Trump ska ses som en räddare av USA.
Exempelvis: MAGA "Mage America Great Again"
Bli inte förvånade om Trump fortfarande är president om 8 år.
Får se om hans hejdukar kan hålla koll på USA's ekonomi.
Eller om den kommer att gå åt helskotta, medan Trump skyller på alla andra. Speciellt på hans företrädare.
Jag skulle inte alls bli förvånad om Orly Taitz är en av hans inofficiella medarbetare.
Det skulle inte vara alls förvånande om allt detta började innan birthers dök up.