Citat:
Ursprungligen postat av
BushwickBill
Haha, det var bara en kontroll över hur jag ska placera dig! Grov hybris sätter jag en bock på! Framförallt eftersom du medgett att du haft fel ett antal gånger medans mln ståndpunkt inte motbevisats.
Så det är hybris att svara på frågor?? Då är det väl bäst att avstå från att svara på nedanstående fråga du ställer också antar jag? Man vill ju inte bli beskylld för nåt ännu värre bara för att man diskuterar och bemöter frågorna man får liksom...
Nu vet jag inte riktigt vad det är jag medgett att jag skulle haft fel om, men det är ju trevligt om jag gjort det..
Citat:
Jag måste medge att jag är glad för ditt nya jag! Vi börjar i Ryssland, vad skulle de tjäna på denna operation?
Målet är väl helt enkel att så split, förvirring, handlingsförlamning, infiltrera och föra fram sin egen agenda..
Citat:
Om det vore ryskt, varför har inte amerikanarna spårat ur redan?
Hur vet du att de inte har spårat det?
Och även om det är ryskt så behöver de givetvis inte betyda att de sitter i en bunker i Kreml.
Allt på nätet är väl dessutom knappast en barnlek att spåra om det är proffsigt skött - om de kunde spåra det skulle de väl spårat det oavsett källan.. Om "deep state" verkligen fanns så hade de väl försökt dra ner brallorna på denna Q i ett tidigt skede oavsett vem eller var Q är..
Här har du annars en lista med några tusen incidenter som EU anser listat som (främst) rysk desinformation de senaste åren (tror det är sedan 2015):
https://euvsdisinfo.eu/disinformation-cases/