Citat:
Ursprungligen postat av
IPAD-SWE
Jag tog nicket Tumidanda tidigare för en NMR:are men h*n rättade mig och menade att h*n var AfS:are. Jag lutar fortfarande mot att det förstnämnda intrycket jag hade är det rätta. Det är bara det att Tumidanda nog tror att NMR inte har en chans att komma in, därför valde h*n AfS i år istället, samt för att AfS har en så mycket mer representativ partiledare. Har jag rätt?
Du har delvis rätt. Min uppfattning är att AfS politiska slutmål i praktiken ligger ganska nära NMR:s politiska slutmål. Ett svenskt och självständigt Sverige, fritt från kulturmarxism och befriat ur globalisternas klor. AfS har en implicit taktik och kommunikation medan NMR är explicita. Det är den största skillnaden, som jag ser det
Citat:
AfS har inte ännu kommit in i riksdagen ännu och ni sitter här på fb. och ska utesluta individer som med gemensamma krafter försöker rädda Sverige?
De allra flesta av AfS sympatisörer anser inte att man räddar svenska folket när man personligen bidrar till att det blir fler icke-svenska i Sverige.
Citat:
Etablissemanget - den del som inte vill Sverige väl – håller på att arrangera social oro i hela Europa med just dylika ras - och religionskrig som syfte att försvaga vår gemensamma kamp för att rädda Sverige ett lågintensivt ”krig” som även utspelar sig på denna sajt…
Vilka vi? Vår gemensamma kamp? "Svarta och vita tillsammans mot de rika"? Är det AFA-aktivister som nu har gått med i AfS?!
Jag vet att "globalisterna" är huvudfienden och att de bruna massorna bara används som ett vapen mot oss. Detta innebär ju inte att de bruna massorna i våra europeiska länder är våra vänner eller allierade. Vad är det här för galenskaper?!
Citat:
Fabian Fjälling från Granskning Sverige, som btw också ”rasblandat”, har nog gjort mer för Sverige än vad vissa unkna individer som gnäller på denna sajt har gjort.
Det stämmer men han är en person jag respekterar, en ärlig person med integritet. Han har ju drivit just folk- och rasfrågan ganska mycket och är förespråkare av svensk, europeisk och vit nationalism och tribalism på raslig grund. Han är positiv till NMR och har deltagit i flera av deras radiprogram. Han är också mycket radikal när det gäller judefrågan och är extremt negativ till "HBTQ". Fabian håller inte på som Byggnet och de andra SD-thaigubbarna och försöker sprida kulturmarxism och folkförnekelse. Fabian är ju inte heller någon thaigubbe, även om han råkar ha en asiatisk fru och blandade barn.
Citat:
Varför inte stå enade mot etablissemanget och hellre sparka uppåt mot de som fortsätter orsaka denna massinvandring,
Enade med vilka då? Enade med andra folk i andra länder, tillsammans mot globalisterna, absolut. När dessa andra folk befinner sig i vårt land och gör oss till en minoritet, så är de ju dock en del av problemet. Det är ju absurt att vara enade med dem. De vill dessutom inte vara enade med oss då de ofta hatar oss och vill oss illa. Ska vi alliera oss med afghanska skäggbarn, zigenska åldringsrånare, arabiska våldtäktsmän och marockanska "gatubarn"? Eller med svenskhatande karriärkurder och iranier?
Citat:
Att ”rasblandare” som Fabian Fjälling, nicket Byggnet med utländsk fru, eller tidigare ”flyktingar” samt de numera så välanpassade svenska medborgarna såsom Hanif Bali eller Tino Sanandaji, med flera huvudsakligen stöttar AfS främsta politiska fråga i sak, det välkomnar jag bara i nuvarande akuta läge. Ju fler desto bättre.
Blanda inte ihop hedersmän som Fjälling med SD-kulturmarxister som Byggnet, eller med opportunistiska MENA-blattar som med AfS, eller SD:s ursprungliga politik, aldrig skulle ha släppts in i Sverige.
Citat:
Störst av allt är - alltid - kärleken och är den bara äkta och sann och de råkar vara en partner från en annan del av världen, who am I to disagree.
Det där tåget gick för flera decennier sedan. Folket kommer dessutom alltid före. Se på hur kvinnor som hade haft ihop det med tyska soldater behandlades i Frankrike och andra ockuperade nationer efter andra världskriget. Dessa tyska soldater var väldigt skötsamma och hederliga vita män, men kärleken var inte störst då heller. Tribalismen gick före och så kommer det bli igen, någon gång i framtiden.
Citat:
Så, återigen, sparka uppåt mot de som vill skapa denna sociala oro, med ökade motsättningar, rasblandning och religionskrig i Europa och inte mot de längre ned i pyramiden som flertalet av dem, nog bara vill skapa ett drägligt liv för sig och de sina, bort från fattigdom, krig och elände.
Som sagt, jag vet att skäggbarn och andra berikare bara är ett redskap och vapen i globalisternas händer. Det gör inte skäggbarnen och berikarna till mindre otäcka varelser. Jag vill bara ha bort dem från Sverige och Europa. Exakt hur det ska gå till eller vad som händer med dem utamför Europa skiter jag i. Detta avspeglas i AfS politik med totalt asylstopp och slopande av allt bistånd (låt orcherna i Mordor äta lerkakor och sand, vem bryr sig?).