Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-12, 07:50
Medlem
sjalvebastedrangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneDoesNotSimply
De skriver också:

"Det är självklart att de som fuskat eller köpt sig till ett uppehållstillsånd skall utvisas. Det är därför som vi kommer att granska samtliga 1 665 025 uppehållstillstånd som beviljats sedan år 2000."

Alternativ för Sverige vill alltså skicka tillbaks invandrare som "sköter sig, bidrar och lever i harmoni med Sverige och svenskarna", om det skulle visa sig att de fuskat.

Varför vill AfS utvisa invandrare som bidrar och anpassar sig?

Vad anser du vara motsägelsefullt? Att köpa eller fuska till sig ett PUT är inte att sköta sig.
Citera
2018-06-12, 07:56
Medlem
sjalvebastedrangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
I princip alla blattar av alla de slag som finns i Sverige har kommit hit på illegitim och ogiltig grund. Så gott som alla har ljugit om sin bakgrund och identitet. Ingen har haft giltiga flyktingskäl enligt gällande konventioner eftersom ingen har flytt hit från något av våra grannländer. Istället för närmaste säkra land åkte de över halva jorden för att komma till det materiellt gynnsamma och frikostiga Sverige. Sen har ju denna population förökat sig, men svensk lag (och AfS program, hoppas jag?!) bygger fortfaramde på jus sanguinis och inte jus soli.

Anledningen till att alla dessa svarthåriga lycksökare från tredje världen släpptes in i Sverige och Europa, i strid med sunt förnuft och gällande lagar och regler såväl som med folkviljan, är ju också att "globalister" medvetet har iscensatt denna massinvandring i syfte att fasa ut och förinta Europas vita folk. Detta vet AfS partiledning om.

Huruvida massa iranska tandläkare och somaliska tjejer på läkarprogrammet är skötsamma o h bidrar genom att betala skatt är alltså helt ointressant. De är alla del av det biologiska vapen som globalisterna använder i folkmordet på svenskar och européer. Detta gäller även Hanif Bali och Tino Sanandaji. De är också MENA-blattar som aldrig borde ha släppts in i Europa och som befinner sig här på illegitim grund.

Men visst, jag lämnar det öppet för tolkning angående "lever i harmoni med Sverige och svenskarna". Min och många andra svenskars harmoni störs numera kraftigt bara av att behöva se icke-vita människor av något slag i Sverige.

AfS är helt nystartat och du ser redan som din uppgift att upplysa om hur partiet skall ändras, vad som skall läggas till, dras bort, o.s.v.

Fantastiskt storhetsvansinne, må jag säga. Typer som du är för mig en av två arketyper som gjort att den nationalistiska rörelsen aldrig lyft. Den andra är köttgrytesörplande SD-företrädare.
Citera
2018-06-12, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sjalvebastedrang
Kan inte du bara ta din skit till annat ställe? "Rasblandargubbe"? Du tror uppenbarligen att AfS är något annat än vad det är.

Det finns väl en handfull mikroskopiska nazistpartier där du platsar. Bli där.

Är du också med i SD-Thailand? Varför stannade ni inte i SD? Var Mattias Karlsson dum? Fick ni inte den position ni tyckte att ni förtjänade?

Detta är ett oerhört stort problem för AfS och som bara kommer bli värre. SD är ett parti fyllt av genuint sunkiga skitmänniskor och när alla dessa som skuffats undan i den inre kampen i SD ser en ny chans i AfS, ja då kommer AfS också att fyllas av sunkiga skitmänniskor och bli ett mini-SD, men som kanske gläfser lite kaxigare mot "islamiseringen".

Säg adjö till projektet rädda svenskarna, säg adjö till nationalismen, säg adjö till sunda sociala värderingar, säg adjö till anti-globalism, säg adjö till yttrandefrihetskampen och anti-etablissemangsideologin.

Säg hej till thaigubbar, rättshaveristiska stolpskott och "proud friends of Israel"...
Senast redigerad av Tumidanda 2018-06-12 kl. 08:05.
Citera
2018-06-12, 08:03
Medlem
sjalvebastedrangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Är du också med i SD-Thailand? Varför stannade ni inte i SD? Var Mattias Karlsson dum? Fick ni inte den position ni tyckte att ni förtjänade?

Detta är ett oerhört stort problem för AfS och som bara kommer bli värre. SD är ett parti fyllt av genuint sunkiga skitmänniskor och när alla dessa som skuffats undan i den inre kampen i SD ser en ny chans i AfS, ja då kommer AfS också att fyllas av sunkiga skitmänniskor och bli ett mini-SD, men som kanske gläfser lite kaxigare mot "islamiseringen".

Säg adjö till projektet rädda svenskarna, säg adjö til nationalismen, säg adjö till sunda sociala värderingar, säg adjö till anti-globalism, säg adjö till yttrandefrihetskampen och anti-etablissemangsideologin.

Säg hej till thaigubbar, rättshaveristiska stolpskott och "proud friends of Israel"...

Du är sunkigheten som oroar mig. En avdammad SvP-typ kanske? Folk som använder ord som "rasblandning" har ingen avgörande roll att spela i ett politiskt arbete att ta tillbaka Sverige. Och ni spammar sönder den här tråden med er skit. Bort för helvete, bara bort.
Citera
2018-06-12, 08:19
Medlem
Citat:
Du är sunkigheten som oroar mig. En avdammad SvP-typ kanske? Folk som använder ord som "rasblandning" har ingen avgörande roll att spela i ett politiskt arbete att ta tillbaka Sverige. Och ni spammar sönder den här tråden med er skit. Bort för helvete, bara bort.

Detta är en "metadiskussion" på Flashback. Här använder jag uttryck jag inte skulle använda offentligt om jag hade varit någon slags politisk företrädare. Här måste vi dock kunna säga som det är, öppet, ärligt och rakt på sak.

Rasfrågan är helt avgörande och rasblandning är ett högst verkligt och akut problem. Detta förstår och anser givetvis AfS partiledning också, och fortfarande många inom SD, men man säger det inte utåt då samhällsklimatet är som det är efter många decennier av hjärntvätt. Om alla människor i Sverige är mulatter om 150 år så har ju svenskarna upphört att existera. Detta anser definitivt även Kasselstrand och de andra i AfS-toppen. Etniska svenskar och vita finns och det handlar inte alls bara om "kultur" eller "islam". Detta är kulturmarxistiskt nonsens och Gustav och de andra är emot kulturmarxism och är öppna med att det finns en avgörande biologisk faktor.

Detta fattar alla som är lite med i matchen. Det finns ett underförstått samförstånd. Ingen behöver säga nåt, det räcker med menande blickar och antydningar. Sen kommer ni, thaigubbarna och de som inte fick plats vid grytorna i SD och som aldrig har fattat någonting, och klampar runt som elefanter. Det var först då jag och andra blev tvungna att överhuvudtaget ta upp dessa frågor.
Citera
2018-06-12, 08:25
Medlem
Citat:
Vad anser du vara motsägelsefullt? Att köpa eller fuska till sig ett PUT är inte att sköta sig.

Deras skötsamma barn som pluggar till tandläkare då? De är ju födda i Sverige? Tänk om de har hunnit bli medborgare också? Och är födda här?

Citera
2018-06-12, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WagnerRockarLoss
Bitvis låg energi i denna tråd nu. Mer fokus på hur vi ska se till att rösta in AfS i riksdagen i september.

Om det ser ut att gå trögt mot slutet av valrörelsen tycker jag AfS ska spela "fult" och gå till full attack på SD. Riktigt smutsigt om det krävs. Med lite tur kan detta då bli något som både media och sverigedemokrater går bananas över. Som ett jämförelsevis litet parti har AfS allt att vinna på en konfrontation: få väljare att förlora, många att vinna. Det är ju hos SD den största potentialen finns.

Jag anser att man borde gå så hårt åt SD man bara kan. Avslöja skandaler och smuts som man sitter på, misskreditera SD på alla sätt.
Citera
2018-06-12, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Man kan inte vara verksam inom eller sympatisera med AfS och samtidigt försvara HBTQ(P) och rasblandning. Jag förstår inte ens att saken diskuteras. Att vara emot dessa saker är att vara NORMAL och SUND. Det är de som försvarar dem som är perverterade extremister.

Tack, lite normalitet i tråden igen! Några kulturmarxistiska thaigubbar från SD som verkar vara med i AfS har invaderat tråden.

Det lär bli en del konflikter inom AfS i framtiden, den saken är i alla fall säker. Lite märkligt att rekrytera en del figurer som inte alls delar samma värderingar eller arbetar för samma agenda som de andra i partiet. Det bäddar ju för allt annat än parti-harmoni...
Citera
2018-06-12, 09:21
Medlem
Citat:
Kan inte du bara ta din skit till annat ställe? "Rasblandargubbe"? Du tror uppenbarligen att AfS är något annat än vad det är.

Det finns väl en handfull mikroskopiska nazistpartier där du platsar. Bli där.

Jag tror inte ens nazistpartier räcker till för Tumidanda. Får han råda så blir det fram med färgkartor, blodtester, DNA-analyser och skallmätning. Och en och annan gaskammare för dom som inte godkänns.
Citera
2018-06-12, 09:56
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Jag tog nicket Tumidanda tidigare för en NMR:are men h*n rättade mig och menade att h*n var AfS:are. Jag lutar fortfarande mot att det förstnämnda intrycket jag hade är det rätta. Det är bara det att Tumidanda nog tror att NMR inte har en chans att komma in, därför valde h*n AfS i år istället, samt för att AfS har en så mycket mer representativ partiledare. Har jag rätt?

AfS har inte ännu kommit in i riksdagen ännu och ni sitter här på fb. och ska utesluta individer som med gemensamma krafter försöker rädda Sverige?

Etablissemanget - den del som inte vill Sverige väl – håller på att arrangera social oro i hela Europa med just dylika ras - och religionskrig som syfte att försvaga vår gemensamma kamp för att rädda Sverige: ett lågintensivt ”krig” som även utspelar sig på denna sajt…

Italien vägrade nyligen ta emot ett av de människosmugglande fartyg som ständigt vill invadera Europa. Malta vägrade också. Till slut blev det Spanien som tog emot lycksökarna. Undrar hur mycket EU & etablissemanget lovat Spanien, under bordet, för att ta emot lycksökarnas fartyg denna gång?

Fabian Fjälling från Granskning Sverige, som btw också ”rasblandat”, har nog gjort mer för Sverige än vad vissa unkna individer som gnäller på denna sajt har gjort.

Varför inte stå enade mot etablissemanget och hellre sparka uppåt mot de som fortsätter orsaka denna massinvandring, således inte främst mot de manipulerade lycksökare som bara försöker fly sina krigshärjade eller fattiga genomkorrupta länder. Vem/vilka har informerat dessa lycksökare om hur de ska gå tillväga för att komma till Europa. Vem/vilka har givit dem alla dessa vilseledande uppgifter att de då ska erhålla ny villa, bil och bidrag. Vilka låg bakom att de asylfuskande 9.000 afghanerna var så välinformerade om våra lagar & system, samt visste var och hur de skulle demonstrera och t.o.m. polisanmäla en av våra riksdagsledamöter Mattias Karlsson för förtal, osv…

Prio ett är att stoppa den pågående massinvaderingen av Europa och Sverige, som våra landsförrädare till politiker inklusive EU, stött under alla dessa år.

Att ”rasblandare” som Fabian Fjälling, nicket Byggnet med utländsk fru, eller tidigare ”flyktingar” samt de numera så välanpassade svenska medborgarna såsom Hanif Bali eller Tino Sanandaji, med flera huvudsakligen stöttar AfS främsta politiska fråga i sak, det välkomnar jag bara i nuvarande akuta läge. Ju fler desto bättre.

Störst av allt är - alltid - kärleken och är den bara äkta och sann och de råkar vara en partner från en annan del av världen, who am I to disagree.

Så, återigen, sparka uppåt mot de som vill skapa denna sociala oro, med ökade motsättningar, rasblandning och religionskrig i Europa och inte mot de längre ned i pyramiden som flertalet av dem, nog bara vill skapa ett drägligt liv för sig och de sina, bort från fattigdom, krig och elände.
Citera
2018-06-12, 09:57
Medlem
StillaHavets avatar
Kanske kan man klargöra skillnaderna mellan de olika partierna på följande sätt?

Sjuklövern: Medveten politik att aktivt byta ut svenskarna; Resultat: 30 miljoner invandrare, Sverige ett U-land och flyktingläger. Bärande idé: Folkutbyte.

SD: Asylstopp, utvisning av illegala, assimilation och integration för resten, viss frivillig återvandring, beredda att kompromissa med Sjuklövern; Resultat: Inflödet upphör, några tvingas lämna men programmen för assimilering och integrering omöjliggör framtida återvandring, högre nativitet hos asylsökandegruppen leder på sikt till att svenskar blir i minoritet. Bärande idé: Öppen svenskhet.

AfS: Asylstopp, utvisning av illegala, storskalig återvandring för resten, inte beredda att kompromissa med Sjuklövern; Resultat: Inflödet upphör, många måste lämna, ingen integrationspolitik vilket genom självsanering skiljer ut de minst lämpade att stanna kvar, återvandring alltid möjlig i framtiden, nativitetsproblemet upphör i princip helt. Bärande idé: Lös probleminvandringen men behåll de som är en tillgång.

Just nu röstar svenska folket för Sjuklövern och det första alternativet. Många rör sig mot det andra alternativet men inser inte att det mer är en fördröjning av folkutbytet, inte en "resa att ta tillbaka vårt land". Vi skulle redan nu, helst igår, behöva alternativ tre, AfS linje.

Just nu är det bara dessa två invandringskritiska alternativ som erbjuds och som är i närheten av att komma ifråga. Frågan man ska ställa sig är om alternativ 2 (SD) eller 3 (AfS) är att föredra nu.

Min syn är att folkutbytet måste bort men att SD erbjuder en farlig lösning som om den får tillämpning riskerar att på sikt helt omöjligöra alternativ tre. Så många som möjligt måste därför välja alternativ tre nu.
Citera
2018-06-12, 11:01
Medlem
Citat:
Håller helt med. Så tröttsamt att höra "Rasblandare", SD-Thailand"
NMR retorik. Har inget med AfS att göra. Jag är i högsta grad aktiv där och arbetar med styrelsen med valarbete, men här skriver jag som privatperson och inget annat. Tipsar lite om våra evenemang och så så, när det behöver lyftas fram när ragnarröken börjar bli för tjock. Många belackare här tror att det inte händer ett skit. INGET kan vara mer fel! Men vi måste prata i backspegeln när det gäller våra aktiviteter för att inte få dem störda av vänsterpöbeln. Men vi lägger ALLTID upp vad vi gör på Twitter/FB så fort det går. Det ligger i partiets intresse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in