2018-05-03, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
TRUST THE PLAN.
THERE WILL COME A TIME NONE OF THEM WILL BE ABLE TO WALK DOWN THE STREET.
BIGGEST FEAR.
PUBLIC AWAKENING.
Q

http://archive.is/IDBh5#selection-1149.32-1149.45

Vet du om Rudys twitterkonto hackades? Det är stängt. Var det han som skrev det eller nån annan?
Citera
2018-05-03, 01:03
Medlem
Daniel501s avatar
2 saker har jag lärt mig genom åren, "deep state" "NWO" "Judar" "Zionister" eller vad man vill kalla de har 1 metod som alltid och har alltid varit deras modus operandi;

1. De kommer att anklaga "dig" för det de gör själva,

Så detta med att Israel anklagar Iran för något de själva har är ju givet denna modus operandi, det gamla polska ordspråket "Juden gråter medans den slår dig." passar bra in här, Israel klagar och vill att världen ska fördöma Iran för något de själva har och har hotat med att använda för att få sin vilja igenom.

Det viktiga, det enda viktiga är hur MSM rapporterar om det, är de pro-Trump i Iran frågan? MSM har 2 funktioner, den ena fungerar som propaganda maskin, där den ger en moralisk kick till dess egna och brukar demoralisera sina fiender. Andra funktionen är ett manuskript till sina egna hur de ska tycka och tänka om ärendet. Se hur MSM rapporterar om detta så ser man oftast sanningen.

Personligen har jag som flera andra redan sagt tappat mycket förtroende till Q i o m detta, ISrael (Rotchilds) skulle aldrig ge med sig något till goyim utan att de vinner på det.

Vi får hoppas att någon större BOOM händer snarast för detta barkar mot ännu ett M.Ö krig som kommer skicka fler rasfrämlingar till Europa som hatar "den vita mannen".
Citera
2018-05-03, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
2 saker har jag lärt mig genom åren, "deep state" "NWO" "Judar" "Zionister" eller vad man vill kalla de har 1 metod som alltid och har alltid varit deras modus operandi;

1. De kommer att anklaga "dig" för det de gör själva,

Så detta med att Israel anklagar Iran för något de själva har är ju givet denna modus operandi, det gamla polska ordspråket "Juden gråter medans den slår dig." passar bra in här, Israel klagar och vill att världen ska fördöma Iran för något de själva har och har hotat med att använda för att få sin vilja igenom.

Det viktiga, det enda viktiga är hur MSM rapporterar om det, är de pro-Trump i Iran frågan? MSM har 2 funktioner, den ena fungerar som propaganda maskin, där den ger en moralisk kick till dess egna och brukar demoralisera sina fiender. Andra funktionen är ett manuskript till sina egna hur de ska tycka och tänka om ärendet. Se hur MSM rapporterar om detta så ser man oftast sanningen.

Personligen har jag som flera andra redan sagt tappat mycket förtroende till Q i o m detta, ISrael (Rotchilds) skulle aldrig ge med sig något till goyim utan att de vinner på det.

Vi får hoppas att någon större BOOM händer snarast för detta barkar mot ännu ett M.Ö krig som kommer skicka fler rasfrämlingar till Europa som hatar "den vita mannen".

Jag såg D Trumps många tal i valet och åren innan , fick en känsla av någe HUGE på gång.
Därav Trustar jag the plan.

Knowing what you know now.
re: Israel disclosure moments ago.
Authentic.
Why is Sec of State there?

We are saving Israel for last.
Very specific reason not mentioned a single time.
Q
Citera
2018-05-03, 01:43
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Jag såg D Trumps många tal i valet och åren innan , fick en känsla av någe HUGE på gång.
Därav Trustar jag the plan.

Knowing what you know now.
re: Israel disclosure moments ago.
Authentic.
Why is Sec of State there?

We are saving Israel for last.
Very specific reason not mentioned a single time.
Q

Jag är villig att hänga med på hype-tåget, för min sida har inget att förlora på det, Q är ingen som kommer ta Alt-Right eller Vita Nationalister, Q vinklar sig mer mot vad vi kallar Alt-Lite, patrioter och liknande, dvs inte speciellt radikala. Ju mer info Q ger om deep state och vilka nyckelpersonerna är ju mer kommer folk vakna upp för JQ, skulle Q vara en psy-op för ännu ett krig i M.Ö, ja då kommer vi få fler på vår sida oavsett.

Frågan är bara, hur mycket skada/nytta hinner Q åstadkomma innan det smäller på ordentligt?
Citera
2018-05-03, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Vet du om Rudys twitterkonto hackades? Det är stängt. Var det han som skrev det eller nån annan?

Läste du igenom allt på sidan jag länka till ?
Verkar stämma det han skrivit där och nu ........

Rudy.
NYC.
Relationships High.
“Insurance File.”
Quiet until now.

Q
Citera
2018-05-03, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Jag är villig att hänga med på hype-tåget, för min sida har inget att förlora på det, Q är ingen som kommer ta Alt-Right eller Vita Nationalister, Q vinklar sig mer mot vad vi kallar Alt-Lite, patrioter och liknande, dvs inte speciellt radikala. Ju mer info Q ger om deep state och vilka nyckelpersonerna är ju mer kommer folk vakna upp för JQ, skulle Q vara en psy-op för ännu ett krig i M.Ö, ja då kommer vi få fler på vår sida oavsett.

Frågan är bara, hur mycket skada/nytta hinner Q åstadkomma innan det smäller på ordentligt?

Är inte dessa dom riktiga judarna?
Ser trevligt och roligt ut !

https://www.youtube.com/watch?v=Iq7jtvSpAyE
Citera
2018-05-03, 02:02
Medlem
Citat:
Läste du igenom allt på sidan jag länka till ?
Verkar stämma det han skrivit där och nu ........

Rudy.
NYC.
Relationships High.
“Insurance File.”
Quiet until now.

Q

Jag läste Rudys meddelande på Twitter i höstas. Nu ser jag att han gjort comeback som Trumps advokat. Han ska skiljas också.

"Insurance File" - har väl med Weiner att göra??

https://www.vox.com/world/2018/4/20/17262166/rudy-giuliani-trump-comey-new-lawyer-history
Citera
2018-05-03, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Jag läste Rudys meddelande på Twitter i höstas. Nu ser jag att han gjort comeback som Trumps advokat. Han ska skiljas också.

"Insurance File" - har väl med Weiner att göra??

https://www.vox.com/world/2018/4/20/17262166/rudy-giuliani-trump-comey-new-lawyer-history

Och 9/11 ?
Citera
2018-05-03, 02:28
Medlem
Citat:
Och 9/11 ?

Japp! Det läste jag också. Han pekar ut Israel. Nu är Rudy tillbaka på banan. Då blir ju Israelspåret högintressant.

Vilken utdelning fick Bibi Netanyahu från presskonferensen? Har USA agerat än?

Jag funderade en hel del på att Netanyahu sa att dom hade agenter i Iran och att dom kände till att Iran hade nåt fuffens i Syrien. Tänk om det är så att israeliska agenter har kört med fuffens bakom ryggen på iranska regimen och planterat nån set up i Syrien? Det tycker jag låter mest logiskt.

Sen var det ju skottlossning i parlamentet i Teheran förra året. Tänkte genast på Mossad. Sen får man inte glömma bort judar bosatta i Iran. Finns många som kan fjärrstyras från Tel Aviv.
Citera
2018-05-03, 02:29
Medlem
Citat:
Och 9/11 ?

9/11 och Israel.

Q skriver saving the best (Israel) for last. Kanske det handlar om att avpixla Israels roll när hela Deep State inklusive Rothschild är oskadliggjort.
Citera
2018-05-03, 15:25
Medlem
Video på senaste militära flyget som störtade i USA.
Helt plötsligt bara flopp ner.

https://www.msn.com/en-us/video/downtime/watch-the-moment-a-military-plane-crashes-near-savannah-airport/vi-AAwEUBU?ocid=spartandhp
Citera
2018-05-03, 19:16
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag finner det helt enkelt intressant att så mycket verkar ha sitt ursprung i populärkultur. Det kan ju tyda på att folk helt enkelt tolkar in en stor del fiction i den bild av verkligheten som de målar upp med hjälp av Q. Istället för att bygga på fakta kan det mesta helt enkelt ha sitt ursprung spännande litteratur och filmer.

Och jag glömde förstås filmen/boken 1984 som bör läggas till listan.

Så vi har:

1984 - obviously

Sum of all fears - se ovan
Matrix - redpilled etc etc etc
Star Trek - Q
War games - ”Shall we play a game”
Alice in wonderland - White rabbit

Och jag tror även Fahrenheit 451 har nämnts i tråden, men den går kanske under radarn för de flesta..

Grattis till ditt första vettiga inlägg! Flera hundra inlägg där du åberopat fiktiva debattregler och en kritik av metoden utan att ens förstå den!

Citat:
Jag hade berättat sanningen. om jag visste den. Jag hade avslöjat korruption och dolda agendor, om jag kände till dem. Jag hade bevisat min insikt i sådana påstådda hemligheter, om jag hade den.

Jag hade inte ägnat mig åt gåtor, frågor, insinuationer och referenser till popkultur.

Det är bara löjeväckande i mina ögon att folk efter all denna tid utan minsta substans ens överväger någon legitimitet i Q.

Det enda Q åstadkommer är ju att så split och dra ett (än tätare) löjets skimmer över alt rightrörelsen - om ni inte ser detta kommer det nog bli ett tufft uppvaknande den dag tramset inte längre kan försvaras ens i era ögon.

Citat:
Om jag kände till hemligheter som behövde hållas hemliga till en viss tidpunkt för att t.ex sätta dit en specifik person hade jag givetvis inte avslöjat just detta - jag hade p andra sidan inte ens antytt något sådant eftersom personen i sådant fall givetvis hade kunnat dölja spår, fly landet, planera motangrepp etc - detta är givetvis ytterligare ett kraftigt skäl att misstro Q.

Det är anmärkningsvärt vad förmäten du är på din sak, framförallt när det gäller en miljö och en metod du inte behärskar överhuvudtaget! Du bygger alltså hela din teori på vad DU skulle gjort? Vad som är rimligt för JUST DIG! Vilket skämt!

Kan du snälla lämna teorin om ett ensamt källartroll nu så vi kan ha en vuxen diskussion?

Appropå påverkansoperationer, när når Q nivån att det blir en nationell angelägenhet? Och om det inte är Trump/mil.intel vem är det då? Ryssen? Knappast, då hade vi hört det vid det här laget via offentliga kanaler. Är det Israel? Är det deep state? Oavsett står vi snart vid vägs ände, point of no return är snart här, what a time to be alive!

Dickens citat om Franska revolutionen känns passande: "it was the worst of times and the best of times"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in